Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Vandaag is mijn mannetje precies 6 maanden oud :whistle:

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    justin, ook jij gefeliciteerd samen met je sterke mama! :D

Naat, welkom terug. klinkt leuk hoor zon vakantie! was je neefje lief?

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :)

Mijn meisje die brood eet :)

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo! Ik heb eerst wel weer genoeg gedaan vind ik. Tijd voor een bakkie!

Hier een prima nacht alleen was Tymen al om 6.45 uur wakker. Heeft tot hij eruit mocht van mij liggen spelen. Dat ben ik echt niet gewend, Tymen slaapt altijd tot na acht uur!

@ Duster, hoe is het vandaag met Matthijs?

@ Delilah, hoe is het?

@ Marleen, Tymen heeft nog een fascinatie: muziek van Rammstein..... :oops: Vooral Du hast. Roept hij heel hard "Du" en "Nein". Silke kan nu weer wat makkelijker poepen nu ze Nutrix krijgt. In eerst instantie toen we aan de opvolgmelk gingen ging ze moeilijker poepen.

@ Kimm, was zeker leuk, Baby te huur. Ik krabbel je vandaag nog even, hoor!

@ Petrabr, voelde je je bij Roos ook zo goed? ze zeggen wel eens dat als je zwangerschappen totaal verschillen je ook twee verschillende geslachten krijgt. Nou, ik was bij beide kids drie weken misselijk en daarna verliep het redelijk hetzelfde. Had alleen bij Tymen hoge bloeddruk en uiteindelijk zwangerschapsvergiftiging en bij Silke BI. het enige verschil was dat ik bij Tymen me vergreep aan fruit en bij Silke aan zoet.... :oops: Ben benieuwd hoe dat bij jou is.

@ Lauwie, hoe kan dat nou dat je kat weer bij de DA zit? Balen dat je je zo kut voelt! Wat een scheet die Otje. Silke trapt d'r babygym ook de hele kamer door.... :)

@ Chantalchannie, ik snap je wel, ik heb het gelukkig niet mee gemaakt, maar wel veel gehoord in mijn omgeving. Ik ben van het type, ik hou de eer aan mezelf en ga niet eens meer energie steken in dat soort mensen. Maar als je ze dan tegekomt en ze doen net alsof ze nog steeds je beste vriend zijn dan ga ik daar wel wat van zeggen (lees:eek:ntploffen).
    Gefeliciteerd met Tygo zijn 1/2 verjaardag!!!

@ Linka, ben benieuwd wat de dokter zegt. Het kunnen geen warmtebultjes zijn?

@ Bobam, werk je met bejaarden? Dat deed ik tot voor kort ook. Dat Sven zo hyper is hoort ook wel bij de leeftijd hoor. Silke doet dat nou ineens ook. Net alsof een 1/2 jaar de magische grens is ofzo...

@ Schatje, en..., heeft djayden lekker doorgeslapen? Kun je al bijna los? ;)

@ Sjorsje, lekker zulke figuren die voor de trein springen.

@ Daisy, spannend! Ga je het ons ook vertellen wat jullie krijgen of moeten we nog heel lang wachten?

@ Miranda, fijn dat je laptop weer tot leven is gebracht! Hihi, badschuim in de wc! Is hij wel weer lekker fris, haha!

@ Noura, dat is geen antwoord! ;) Wil je er nog eentje of is 4 genoeg?

@ Arri, wat blijft dat toch vaag met die uitslagen van Hanne. De waarden zijn niet goed, maar wat het inhoudt weten jullie nog niet. Oh bah, wat een naar verhaal van dat jongetje! Hebben zijn zouders hem overleden in zijn bedje gevonden?

@ Naat, fijn dat het leuk was in oostenrijk! Ehm een update, even denken hoor... Met de kat van lauwie gaat het nog niet super, hij zit weer bij de dierenarts. Linka is bang dat Jeslyn een allergie heeft en gaat vandaag naar de dokter. Daisy heeft vandaag een echo. Ticho van Kimm1988 was in baby te huur gisteren en komende zondag ook. Pff, ik kom er verder niet op. iemand nog aanvullingen?

@ Tammie, gefeliciteerd met Justin zijn 1/2 verjaardag! Hoe is het verder met jullie?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi Juud, wat een grappige foto!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    judith heb jij niet dat ze half stikt in het brood? zelfs als ik een bijna zo groot als een kruimeltje geeft dan moet ze spugen of zit ze half over te geven en zo rare geluiden te maken dat ze moet spugen. heb nou een week niet geprobeert. heb nou verschillede soorten brood geprobeert. zonder korst met korst. geroosterd, vers, oud, uit de vriezer en dan ontdooit. niks helpt met alles gaat ze spugen.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ denice....zou het mss kunnen dat ze het niet lust :)

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Denice, even een tip: brood dun besmeren met boter en voor je haar een stukje geeft even weken in een beetje melk (wel babymelk he?). Zo hebben we Tymen ook geleerd om brood te eten.

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuke foto Juudje......

Setteke, precies, gewoon jezelf blijven en niet veel energie in vrienden steken klopt!

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    even een vraag :rolleyes:
    We hebben op een ander forum al veel losgemaakt :rolleyes: dus ook hier maar even :)

Wij wilden in juli naar Rock Werchter, met de kleine meid! We hadden 2 kaarten aangeschaft. Nu blijkt dat we voor Giulia de volle mep (lees €140,-) moeten betalen!
    Vinden jullie dat normaal?
    De organisatie vind het niet voor kinderen omdat er geen speciale voorzieningen zijn (hier vraag ik niet eens om)

Nou ja ik hoor het graag van jullie!

Hier is trouwens de link naar het andere forum:

http://forums.rockwerchter.be/tm.asp?m= ... age=1&key=

11. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hé dames,

Hier even een berichtje van ons.
    Patrick is weer naar het CB geweest. Hij woog 8340 gram en is 67cm lang. Op 3 april moet hij weer. De arts vondt dat zijn groei stagneerde, maar volgens ons zijn dit prima cijfers. Hij ziet er goed gezond uit.

Vorige week bericht gehad dat hij geen helmpje op hoeft ivm zijn platte achterhoofd. Hij zat net binnen de grens en mede doordat hij lekker beweegt en rolt is de beslissing genomen om geen helmpje te doen. Volgens de fysio komt alles goed.

Verder gaat alles hier prima. Patrick eet zijn groente, fruit en boterham met smaak (vooral chocopasta, vis en bruine bonen zijn favoriet enne natuurlijk zijn toetje) en hij vindt het superleuk op het KDV (knuffelen met de leidsters).

Vorige week is er een buurjongetje geboren. Niels. Nou hebben we 3 huizen naast elkaar 3 jongens, Patrick de oudste dan Michiel en dan Niels. We zeiden al Kwik Kwek en Kwak. Wordt straks wat in de speeltuin voor het huis ;) .

Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat, maar heb helaas geen tijd om het hier bij te houden, dus af en toe een berichtje van mij.

Groetjes Wytske.

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Setteke, het blijft inderdaad heel vaag. Maar eigenlijk zijn ernstige dingen inmiddels wel uitgesloten. het zou nog iets milders kunnen zijn. maar de arts vindt het eigenlijk ook allemaal een beetje vreemd. vooral omdat er bij alle onderzoeken die er zijn gedaan telkens iets afwijkends is gevonden en ook telkens weer wat anders.
    Ja, zijn ouders vonden hem smorgens in zijn bedje. hij was toen waarschijnlijk al 4 tot 8 uur geleden overleden. vind het zo erg. nu wordt hij vrijdag begraven. donderdag condoleren. daar wil ik graag heen, maar zie er als een berg tegenop.

sjudith, leuke foto zeg! al met brood bezig dus. ik nog niet. Hier gister een soepstengeltje gegeven. ze vond het maar een raar ding! maar uiteindelijk wel echt geproefd en er iets van doorgeslikt!
    En over dat rockwerchter gebeuren. ik ken het zelf niet, heb even gegoogled. maar als ik het zo lees zou ik daar zelf nooit heen gaan met zo'n kleintje! waarom wil je Giulia meenemen dan?
    maar ik vind het wel vreemd dat je dan 140 euro voor zon kleintje moet betalen.

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @tammie van harte met je zoontje

@linka: ja ik zet hoog in haha

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ arri, wij gaan al jaren naar de festivals en schatten zelf in dat het prima kan.
    We willen ons meisje ook niet zo lang missen! :)

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Juud, ik zou niet gauw met zo'n kleintje naar zo'n festival gaan, maar goed, je vraagt niet wat we ervan vinden. Maar idd belachelijk dat je het volle pond moet betalen voor zo'n kleintje! 140 euro! Hallo! Ze kunnen haar toch net zo goed voor niks doen lijkt me. Inderdaad met hun eigen argument, er zijn geen voorzieningen voor die kleine, dus dan hoef je ook niet te betalen voor haar.

16. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    http://www.kidsnbillies.nl/

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik kom straks even bijkletsen...er ligt iemand heeeeel lief te lachen naar me vanuit de box. Hij wil nog even wat aandacht van mama voordat hij zo naar bed gaat.

Tot straks!

Daisy: Alvast veel succes met de echo!

Linka: Succes bij de dokter straks!

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Philly, dank je voor de link ;)
    Maar wij wilden juist naar Werchter voor oa Metallica, Limp Bizkit, Oasis etc
    de echte bandjes dus :p :p

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Juud, ik heb even dat topic gelezen, jeetjemina, wat een reacties! Het is werkelijk bij het asociale af hoe ze jullie aanvallen. Met van die rotopmerkingen. Kijk, ik zou ook niet gauw met zo'n kleintje naar zo'n festival gaan, maar als jullie denken dat dat wel kan, dan is dat toch prima. Er zijn maar twee mensen op de wereld die weten wat goed is voor jullie kind en dat zijn haar eigen ouders, en zeker jullie zijn dat, jullie zijn zo liefdevol met Giulia. Ik weet zeker dat jullie niets dan goeds voor haar willen Ik hoop dat jullie een oplossing vinden, het is zo zonde van die kaartjes!

20. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo allemaal.

Is weer even geleden, maar kan het gewoon niet bij houden.
    Alle kindjes die een half jaar zijn gefeliciteerd.

@Daisy, Succes dalijk en veel plezier.
    @Linka, succes bij de dokter

Even een vraagje. Janna moet zo eigenlijk de fles hebben. Maar nu heeft ze net nog gespuugd van het fruithapje van 10.00 uur. Zal ik dan maar even wachten met de fles en deze later geven? Geef altijd om 12.00 uur een fles van 160 cc met 5 scheppen. Dan krijgt ze om 15.30 groente (6maanden) en afhankelijk van wat ze eet nog een flesje.
    Dan rond 19.30 laatste fles. Oh ja normaal krijgt ze alles een half uur vroeger, maar was te laat op vanmorgen.

Ga even de lijst bij werken.

Deel Deze Pagina