linka meid pak jeslyn op en ga naar de dokter meid. gewoon langs gaan niet bellen ofzo zeg dat je je eigen echt zorgen maak en dat ze op alergieen moet testen bij der.
petra jongetje daisy jongetje sjorsje een meisje esprit een meisje diana een jongetje Voor de rest moet ik nog ff bijlezen
@ Noura, nee dat risico neem ik niet! Het is toch 2 uur rijden En 1 kaartje is 140 euro! Dus zonde als we met Giulia niet naar binnen mogen! Heb net de ha gebeld en ik krijg een kuur Primolut om mijn ongesteldheid op te wekken!
huh sjudith lukt het niet om ongesteld te worden? ik heb op anwb.nl gekeken ik zit 1 uur bij werchter vandaan hahah
ik wist echt niet wat rock werchter was zag toevallig dat het in belgie was ik dacht zoek t eens op hahaha wist ik veel dat het plaatsje ook werchter is hahahhahahahha
@Setteke: ik kan weer bijna los het is zo goed als weg.. dus straks ff knallen haha @juud: ik vind dat je zelf moet weten of je je meisje meeneemt daarheen..
hier al een hele drukke ochtend gehad op mijn vrije dag.. met djayden naar kinderarts geweest voor controle en hebben ook even gevraagd wat ze van zijn hoofdje vond.. ze zei dat ze het onzin vond om djayden een helmpje te laten opmeten dus nu weten we zeker dat het niet nodig is.. ook met mijn kat naar dierenarts geweest.. hij heeft vanmorgen met zijn zusje gestoeit en er was wat aan zijn oog dus heb ik even naar laten kijken.. vriend snapte niet dat ik met hem nAAr dierenarts ging dus ben nu heel erg boos op hem! als hij pijn heeft dan gaat hij toch ook naar de dokter? stomme l*l pffff
@ schatje, ik krijg een kuur om ongesteld te worden En ik snap wel dat je met je kat gaat hoor! Is het nu goed?