Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    linka, wat vervelend om je kleine meisje zo te zien. kan me goed voorstellen dat je graag zo snel mogelijk wil weten wat het is! ze ziet er verder wel gezond en vrolijk uit en ze slaapt lekker.
    nog ff volhouden en dan kun je met de meiden samen naar de ha lopen. ik hoop dat hij je snel duidelijkheid kan geven. tot die tijd zou ik er even niets opsmeren. en als het nu veel minder wordt, zou ik de foto's van net meenemen om te laten zien hoe het eruit ziet.
    dikke knuffel!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dat is een goeie Lauwie, de foto's meenemen!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goed idee!

Jeslyn is alweer wakker, nog steeds rode plekken en wil niet alleen zijn. Ze ligt op box.

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoe laat moest Daisy nou voor een echo? ik ben zo nieuwsgierig, wat denken jullie, zal ze het delen met ons?

Oma v Roos heeft net een easywalker duo gekocht! wat een feest \:D/ Het is de enige duo wagen waar ook een maxicosi op kan en waar de kindjes naast elkaar zitten. ik = blij

@ Setteke, ik voel me precies hetzelfde als met de zwangerschap van Roos, ik heb mn appelverslaving weer opgepakt, eet een cornetto als avondeten en doop de hele dag lollies in zwart-wit poeder. Zelfs vannacht een bloedneus gehad en dat had ik ook telkens in het begin bij Roos. Misschien kunnen de moeders die al meerdere kinderen hebben mij vertellen hoe ze zich voelde en of het geslacht dan anders of hetzelfde is.
    Ik denk zelf dat het een jongetje is maar dat dacht ik bij Roos ook :)

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Petra.....wanneer krijg jij weer een echo!
    En wat lief zeg die wagen! Je hebt zulke lieve ouders!

Getver de buren zijn WEER aan het boren :( Giulia slaapt al zo slecht bah bah!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@petra: ik heb met djayden zijn zwangerschap ook bloedneus gehad :) en ik had ook 1 rare gewoontje.. ijsblokjes eten!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik had ook verslavingen :D:p Twix, granny smit appelen en van de kleine toostjes die je door midden kan breken hoe heten die nou. smaken eigenlijk naar niks :D

Ik kon geenvlees ruiken of klaar maken of ik werd misselijk en als ik koffie rook dan ging ik over me nek heen ( is lekker als je bij een chinees werkt met smoorvlees en koffie zetten voor de mensen na heteten :S )

Petra ik denk serieus het word een meisje bijjou ik heb zo'n voorgevoel. :D ga je het onsvertellen als je weet wat het word? wat een lieve oma zeg :D

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    schatje ik voorspel dat jij volgende maand zwanger ben en JUUD jij in juni

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, wat gaaf, de easywalker duo! wij hebben de gewone. welke kleur? daisy heeft ook de duo. ik vind het een fijne wagen!
    wil jij weten of het een jongen of een meisje is? en mogen wij het dan weten of moeten we nog ff geduld hebben?

sjudith, irritant boren bij de buren!

linka, hoe gaat het met jeslyn nu?

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    he getver alles plakt hier :S heb de fles siroop van de tafel af laten kletteren.

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Zo ff bijgelezen man wat een pagina's pff! :)

@ Linka: Het ziet er erg geirriteerd uit, maar ze lag wel heel lief te slapen dus blijkbaar heeft ze er zelf niet al teveel last van. Ik zou ook ff niks smeren tot je bij de HA bent geweest.

@ Juud: Waarom ga je in vredesnaam naar iets wat 140,- kost :) alleen daarom zou ik al niet gaan :). Ik heb je topic nog niet gelezen, maar als ik het hier zo lees heb je pittige reacties gehad.

Oh, nou ik moest zoveel lezen dat ik geen tijd meer heb om te reageren, sorry! X

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    MARLEEN SORRY voor het kletsen !

alles goed met jou en de kleine bengel?

13. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@denice ik hoop het zo! [-o<

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Het gaat goed met Jeslyn ze zit nu op wipstoel, slapen wil ze niet, niet erg maar ze mag mij niet uit de oog verliezen...............

Foto's zijn uitgeprint voor zekerheid en ga verder met Jeslyn en de was.

Bedankt meiden!

Ps: Petra, geweldig die wagen!

15. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mischien voelt jeslyn wel aan dat je je zorgen maakt, en houd ze je nu goed in de gaten. ben benieuwd wat de dokter straks zegt. hij zal vast vragen of je onlangs nieuwe producten bent gaan gebruiken.

super zeg een duo wagen. heb hier ook een duowagen dat ze naast mekaar kunnen, ben er zo blij mee, en krijg ook veel aandacht ermee

juud wat een rare naam heeft dat medicijn

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ mar, het duurt 4 dagen :) en er komen veel bandjes nou ja bandjes...oa Metallica en Oasis :rolleyes:

Kijk maar wat je kwijt bent aan 1 concert!

@ Noura, hoezo gekke naam :p

17. Ok heb nog niet alle pagina's gelezen, maar wilde alvast bedanken voor de felicitaties en Tammie, ook gefeliciteerd met Justin, HIEP HIEP HOERA voor dat manneke!

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo even tijd.....

Lauwie: Hoe gaat het met je kat? Beterschap voor jou! Bouillon drinken en beschuitjes eten is vaak goed als je ziek bent, kwestie van proberen.

Arri: Gezellig dat je er weer bent! Jammer dat er nog geen duidelijkheid is wat Hanne betreft. Wat een erg verhaal over dat jongetje!

Judith: Ook ik denk dat ze het zo duur maken om kinderen te weren, maar het is jullie beslissing!

Linka: Ziet er wel heftig uit bij Jeslyn. Gelukkig mag je straks met haar naar de dokter!

Petra: Wow een mooie duowagen! Hahaha en die rare tiks had ik ook: Geur van vlees ging ik van over mijn nek, zwart/wit---->heerlijk, aardbeien-----> elke dag en 's nachts wel 2 x mijn bed uit om te plassen, verschrikkelijk! Wc is bij ons alleen beneden dus vooral op het laatst met die dikke buik de trap op en af:rolleyes: Hahaha als ik er nu weer aan terug denk...

19. Hahaha, geweldig! Met hagelslag?
    Ik geef alleen nog maar korstjes, CB zei dat ze er snel darmkrampjes van kunnen krijgen, hoe lang geef je haar al brood? Ik zou hem ook wel gewoon wat stukjes met wat erop willen geven...

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    nee met chocopasta :)

En ze heeft nergens last van hoor!

Ik geef haar nu al brood sinds een week of 4?

Deel Deze Pagina