Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Noura, ja dat kan, ze kan goed voelen als ik onrustig ben, dus ze is nu rustig tv aan het kijken teletubbie, lacht ze ook om! Haha! En is rustig. Zekers hij zal idd vragen, hoort allemaal bij ;) Zit ook steeds te denken, kan ook aan wasverzachter zijn maar die gebruik al hele tijd hoor, vaag!

2. Ik kom ff niet aan het eind van de pagina's,moet toch even reageren.
    Arri, mijn god... Wat vreselijk. Ik kan mij ook voorstellen dat je er als een berg tegen op ziet, je hebt zelf zo'n klein ding en je moet er niet aan denken dat... Bah...
    De oudste zoon van mijn vriend is op 5jarige leeftijd overleden aan hersenvliesontsteking, dus ik zie van dichtbij hoe het verlies van zo'n kleintje een impact heeft. Ik denk echt niet dat ik het zou overleven. Mijn god, wat erg, heb er geen woorden voor....

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    judith het is zeker jullie eigen beslissing of jullie giulia mee willen nemen ik vind dat als ouders hun kleine onder de 2 jaar mee willen nemen het gewoon zou mogen na 2 jaar gewoon die 140 euro doen.

4. Hoi Judith,
    Heb de link ook even gelezen, vind ook dat ze jullie wel een beetje onbeschoft benaderen zeg.
    Over het festival, de organisator heeft er duidelijk geen rekening mee gehouden dat er ouders zouden kunnen zijn, die hun kinderen mee willen nemen, daarom geen faciliteiten of een gereduceerd tarief. Kan je ze op zich eigenlijk niet kwalijk nemen. Zij hebben dit festival voor een andere doelgroep georganiseerd.

Hebben ze nog iets in de reglementen staan over de minimale leeftijd?
    Ik denk dat je qua prijs van het kaartje dan niet veel opties hebt, maar ik zou gewoon is een pittige brief schrijven naar de organisator, dat ze er voor de volgende keer maar is over na moeten gaan denken of ze hier niet is na moeten kijken.... Ze kunnen natuurlijk beargumenteren dat dit niet de doelgroep is waar ze voor gaan, maar ja niet geschoten altijd mis...!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    net de dierenarts gebeld. het gaat nog niet zo goed met de kat. zijn wond is geirriteerd. hij heeft er waarschijnlijk thuis toch aan gezeten. voel ik me rot over.
    hij moet nu voorlopig blijven. in het weekend is daar niemand na zaterdagochtend, dus dan mogen we hem even halen. misschien daarna weer terug.
    de dierenarts vroeg of we vanavond wilden komen omdat hij zo slecht eet en wel graag geknuffeld wordt. misschien dat hij beter gaat eten als hij ons ziet.
    nou hebben we nooit meer plannen 's avonds en net voor vanavond kaartjes voor de musical. ik ben al thuis aan het werk om daar zonder schuldgevoel (overdag niet naar werk ivm ziek en 's avonds wel uit) heen te kunnen.

ik vraag me af of hij er wat aan heeft als hij ons ziet. hier at hij ook niet en hij mag dan niet mee naar huis.

mijn vriend heeft net nog een keer gebeld en nu mogen we om 17u even komen kijken en knuffelen.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantal....er staat niks over een minimumleeftijd alleen dat óók kinderen onder de 12 alles moeten betallen. Het staat er nog al vreemd...op zijn Belgisch zeg maar :)

@ Lauwie, mijn katten zijn wel supergehecht aan ons! Ken je niet iemand die de kat ook kent dat die gaat knuffelen?

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjudith, hij is ook wel erg aan ons gehecht, maar hier thuis at hij ook niet en ik vind het ook zielig dat hij misschien denkt dat hij naar huis mag.
    tegelijk is het ook een allemansvriend die iedereen kopjes geeft en knort als je m aait.
    we gaan om 17u even.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben blij want ik eet brood

9. Linka, ik weet niet of je inmiddels al bent gegaan, maar ik zou ook maken dat ik bij die huisarts kwam hoor!

10. Not me! no pets here....

11. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihih ik las te snel en las i.p.v. de l een k, dan krijg je iets heel anders
    judith mischien dat ze een maximum aan gasten mogen toelaten op het terrein, ook i.v.m. veiligheidsregels. dan hebben ze ook een max. aantal kaarten en dan geld voor hun natuurlijk dezelfde prijs voor iedere bezoeker. mischien dat dat het is?

he lauwie wat sneu voor je kat

arri ik heb geloof ik over je verhaal geen gelezen, maar vang nu wat op uit de berichten en durf je bericht niet op te zoeken, want krijg nu al de kriebels. wat erg zijn deze dingen

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik wil broohood!!!!! nee hoor, was een gaap

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantal, linka kan niet eerder. ze heeft een afspraak om 15.40 en moet ook myrna nog halen.
    linka, ik denk dat het vooral vervelend is dat ze mogelijk ergens allergisch voor is en dat ze bepaalde dingen niet kan eten of dat ze niet in één huis met de katten kan wonen. ik denk niet dat hje je zorgen hoeft te maken dat er iets accuuts is. over een uurtje ben je bij de ha!

14. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    vlees....getverdemme, is bijna niet te doen
    en aardbeien weet ik maar 1 antwoord op: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

15. Jammie, jammie, daar is deze moeders ook gek op... Ah, dan kan Tygo nu ook wel wat brood met wat erop krijgen denk ik zo...

Oh, hij heeft gister een schwarzwalder kirsch koek uit mn handen gegrist en naar zn mond gebracht, die donderkop! :)

16. ah wat zielig voor dat beestje lauwie... of hij er beter van word of van gaat eten weet ik niet, maar als zo'n beestje in een vreemde omgeving is, vind ie het denk ik wel fijn om bekende gezichten te zien... ;)

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    vanavond witlof met ham, kaas en aardappelpuree overschotel :D jammie jammie !

18. @ linka; nou ik lees ook al dat ze er zelf best goed onder is en lekker slaapt en niet krabt... Ja ik vind het best link, als het binnen korte tijd ineens heel erg wordt. Ik ben ook allergie gevoelig, heb astma en mijn vriend is ook allergiegevoelig. Hij krijgt dikke jeukerige lippen van bananen en appels bijv. Mijn oren gaan jeuken en mn keel gaat dicht als ik noten eet. Dus als tygo zoiets had, zou ik helemaal in paniek zijn, als het zo snel vordert...

Succes bij de HA!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jullie krijgen de groetjes van Rachelle en Britt (Foreverfriend). Gaat goed met ze!

Deel Deze Pagina