Hallo dames, Kom alleen even gedag zeggen. Ik ben met de achterstallige post bezig (al 3 dagen, maar Matthijs werkt niet zo goed mee ) en moest even 'n wijziging aan de belastingdienst doorgeven. En als de computer dan toch aan staat, moet ik natuurlijk wel even hier kijken Tot morgen! X
chantal jij ook al noten allergie heeft me zus en haar vriend ook. :S die kunnen ook sommige dingen bij chinees/indisch restaurant ook niet eten omdat daar wel een gebakken word met aregide olie of hoe je dat ook schrijft notenolie om het makkelijker te maken. en die appels en banaan dat heeft de vriend van mijn zus ook :S hoe toevallig ! en de astma ook ... dit kan gewoon bijna niet zo toevallig lijkt wel alsof jij me zus ben hahahahah
chantal dat is ook eng, en je moet dan erg oppassen wat je eet of niet? linka ben benieuwd wat de ha zegt wanneer moest daisy voor de echo? ben benieuwd hoe het gegaan is?
Ahum... Volgens mij zijn best allemaal goede huisvrouwen en mama's.... Ik zie vaak over wat er allemaal wel niet gekookt word en de wasjes en stofzuigen en weet ik veel wat niet allemaal... Niet dat mijn huis een zwijnestal is en ik niks doe, werk ook 32 uur, dus da's aardig pittig al met al, maar met eten doe ik altijd maar lekker makkelijk... Kerel kan ik toch niet zo blij maken met aardappels bijv. En mijn gebakken aardappels vind hij niet lekker Hij kan het zelf beter... pff... Dus ja.... Meestal is het bij mij een beetje makkelijk en snel... Zeg maar... Vandaag gefrituurde krieltje met broccoli en kipfilet. Behalve mien kerel, die krijgt nog een speklapje van gister, want die maak je ook niet blij met kipfilet...
@ denice; hahaha... Ja, mensen met allergieën hebben vaak wel dezelfde soort dingen... Ik eet wel noten hoor, ik kan alleen niet goed tegen hazelnoten. Maar ik vind ze zooooo lekker,dat ik toch heel heeeeeel soms (1-2 kr) per jaar het risico neem en een paar eet. Ja stom natuurlijk, maar... Ik denk dan what the hell...Dan krijg ik jeuk in mn oren en keel en dan weet ik ook dat ik moet stoppen. Ben eigenwijs geboren, niets aan te doen... Het is me 1 keer overkomen, dat mn keel dichtging, kon moeillijk ademhalen en had geen stem meer. Dat was wel schrikken en mn vriend die hield me goed in de gaten (we lagen in bed) en ik lag ook angstig stijf in bed, gelukkig ben ik uiteindelijk wel in slaap gevallen en de volgende ochtend was het al een stuk minder...
jeej chantal ook al zo zeur met eten :S pff krijg je punt hoofd van hoor ! die van mij eet geen bietjes, witlof,spinazie, tomaat,kaas,meergrane brood, champignons, biefstuk, boomstammetjes, cordenblue ( hoe schrijf je dat) zilveruitjes, augurk,creme fraiche of zure room of sauzen waar room in zit. alle soorten sla behalve ijsbergsla geen verse worteltje, bruine bonen, witte bonen ( en in tomaten saus). en ga zo maar door probeer daar maar eens iets gezonds op tafel te zetten bij hem. :S gister toevallig dan bietjes aardappelpuree bij de zweedse gehaktballetjes in roomsaus met komkommer salade( wereld gerecht van knor) nou hij vond er niks aan maak ik ook nooit meer.
Oh my god denice, ook al zo erg... Ja mijn vriend eet geen fruit, ik kan beter opnoemen wat hij wel eet... Ahum... Hij vind voornamelijk rijstgerechten wel lekker en uiteraard patat.... Ik heb 1 keer gehad, dat ik werkelijk anderhalf uur heb staan sloven in de keuken voor hem en zijn kids om iets goeds en lekkers op tafel te zetten... Nou je had ze moeten zien (ook al van die goede eters die kinderen!) ik was echt pissed, ik dacht bekiek het ma, volgende keer als die kids er zijn kook je ma lekker zelf... Heel veel dingen die ik dus lekker vind, maak ik ook praktisch niet meer omdat hij het niks vind, erg jammer
hihi ik dacht ga eens vragen nog eens voor judith voor leeftijdgrens bij rock werchter. kijken of ik iets los krijg. maar volgens mij is dat een standaart email. Beste Denice, Er staat niet echt een leeftijdsgrens op Rock Werchter, maar we stellenvast dat het festival geen festival voor kinderen is. Wel voor jongeren.Vandaar dat we ook geen kinderkortingen toekennen. Een kind dient dusnet als een volwassene in het bezit te zijn van een volwaardig ticket. Daarnaast zijn er geen voorzieningen getroffen inzake kinderopvang enverzorging. Vriendelijke groeten, kathleen Janssens misschien kunnen we met zijn alle een email sturen naar die tut holah trut van de werchter zodat judith daar toch heen kan met giulia zonder 140 euro te betalen.
chantal . heb ik hier dus ook nou eet ik dus vanavond samen met me zus die witlof overschotel en dan eten de mannen maar iets anders. fruit is tie hier ook niet gek op heb hem dan wel voor elkaar dat tie aardbeien , granny smit appeltjes en witte druiven eet. Maar dat is dan ook sinds dat ik hem dat voor geschoteld heb. Heb hem ook zo ver dat hij rode kool en sperzieboontjes eet nu. trouwens paprika lust tie ook niet :S
Wij eten vandaag makkelijk, aardappeltjes uit de frituur, wortels en doppers en karbonaadjes. Moeten eigenlijk eerst weer even salaris hebben voor we weer lekkere dingen kunnen eten haha! @ Petrabr, hihi, wat een leuke foto's van Roos. Dus ook al aan het brood. Zo gauw Silke haar groente en fruit goed eet ga ik met brood aan de slag. @ Lauwie, wat sneu van de poes. Fijn dat je vanmiddag even met hem kan knuffelen. @ Duster, Matthijs nog steeds zo huilerig? @ Linka, succes bij de HA Hier gelukkig geen allergieën. Moest Daisy niet rond 15.30 uur in het ziekenhuis zijn?
juud het reglement is volgens mij ook niet te vinden van rock werchter op internet :S ik denk misschien staat daar alleen in de het voor kinderen vanaf 2 -12 jaar zelfde prijs is en staat er niks over baby's maar ik kon het nietvinden. chantal Wij aten toen we elkaar net kende gebakke aardappels ( of friet)met appelmoes en schnitzel dag in en dag uit totdat ik hem zei na 1,5 maand van ik ben niet gek die schnitzel komt me me neus uit. bekijk het je ik ga iets anders maken.
Denice, moet je terugmailen dat je het raar vindt dat als er geen voorzieningen zijn voor kinderen je wel het volle pond moet betalen. Als die voorzieningen er nou wel waren is het normale tarief heel andere koek.... En vragen of dit geen discriminatie is....
hadden wij ook al gedaan maar je krijgt helaas geen antwoord meer van mevrouw Wij hadden al gemaild dat wij geen voorzieningen nodig hebben en ook niet vragen om opvang aangezien we haar juist bij ons willen houde :'(
hahah, dat had ik ook! heerlijk die dingen. en nu liggen er nog steeds ijsblokzakjes en ik snap niet wat ik er nou zo lekker aan vond!
hier Marsen, chocoladeboter, ijsjes, milkshakes en verder alles waar je dik van werd En ik maar niet begrijpen waar die 36 kg erbij vandaan kwam
ohja rijstewaffels met smeerkaas he juud hahahah hoe vaak heb ik je dat wel nietgezegt dat ik die ging eten hahaha