@ Denice: normaal gesproken doe ik net zo hard mee hoor Maar heb het ff druk! @ Linka: Wat Noura zegt over het aanvoelen van kindjes... daar gelook ik ook wel in! Als het goed is ben je onderweg naar Myrna en de HA dus ben benieuwd! @ Petra: Wat heb je toch een super ouders. Zie je jezelf al lopen achter die duowagen? @ Juud: 4 dgn zonder Giulia is inderdaad niks...! Maar meenemen? Ach, jullie zijn wat dat betreft gewoon super relaxt, dus ik verbaas me er niet over. Je doet alles in belang van je meisje, dus het komt vast wel goed! JUSTIN EN TYGO EEN HALF JAAR JIPPIE! @ Arri: Ik heb kippenvel, bah, dat soort dingen hoor je gewoon liever niet! @ Lauwie: Ach je beestje! Misschien doet m inderdaad wel ff goed om z'n baasje te zien! @ Petra: Oh ik lig in een deuk om die Roos! En een aardbeien tik? @ Duster: Hoezo verslaafd @ Chantal: Wat een lastige eter die vent van jou! Ik zit aan tafel met 3 kliko's.... ze eten alles Ik ben hier namelijk de zeikerd met eten Wij eten vanavond Zuppa! (soep) met stokbrood, lekker makkelijk. Mannetje moet vanavond naar de band.
Haha, Juud had het alleen maar over ijs, milkshakes en chocoladeboter dat weet ik nog wel Maar aan je foto's te zien ben je alle overtollige kilo's alweer kwijt. Ik ben nog steeds een padje hoor.... Die buik.... AAAAHHH!
@ denice ja die rijstwafels waren bij jou niet aan te slepen ALLEMAAL DE GROETEN VAN BINA EN SILVER!!! ZE HEBBEN HET HEERLIJK! @ Mar, ach Angelo is toch ook redelijk groot geworden Hij ging met zijn ouders mee naar festivals. Zijn ouders zijn hippies! En wij ook een beetje denk ik
HONGERRRRRRRRRRRRRRR hahaha ik ga even kijken of er nog iets in de kast leg wat gezond is en ik nu kan eten .
Zo, sommige van jullie hadden wel wat aardige eetgewoontes zeg..! Ik niet echt... In het begin wel heel veel behoefte aan verse groente en fruit en melk. Allemaal wel dingen die ik al at, maar nu had ik er ook echt trek in. Ik at geen tosti's of hamburgers meer, omdat de geur van de tosti apparaat en grill me heel erg tegenstond. Maar verder geen rare combinaties of dingen eten die ik voorheen niet at... Ik at ook minder zoet en nu nog steeds vind ik te veel zoet/ zout niet lekker. Heb alleen in de 9mdn weer wat chocola gegeten, daarvoor vond ik het te zoet en werd er misselijk van.
...zucht... Ik zou zo graag even 5 minuten voor mezelf willen hebben. Iedereen moet iets van me de laatste dagen en ik ben zoooooooooo moe. Maar ja om Jasper nu uit te laten hongeren doe ik nou ook weer niet, dus ben er weer vandoor....
ik hou heeel erg van melk, maar tijdens het begin van mijn zwangerschap helemaal niet. wel fruit! en kip tandoori van knorr. al hebben we dat gisteren ook gegeten en heb ik de hele nacht buikpijn gehad en op de wc gezeten..
lauwie lekker kip tandoori. Ik mocht het toen wel eten toen ik zwanger was maar had een beugel met van die doorzichtige plaatjes op me tanden en die verkleurde dan helemaal geel als ik dat op had. :S dus heb het hele tijd niet gegeten tot dat in juni 2008 me beugel eruit ging en toen wouwie wat hebik dat vaak gegeten een kip kerrie ananas en kip kerrie gehakt overschotel hahaha verslaaft aan de kerrie
Ik heb ook hongerrrrrr.... Maar bij mij is alles ook aardig leeg, moet vanavond even boodschappen doen! Ik ben zelfs tijden mn zwangerschap eerst afgevallen, maar in de negende maand werd ik wat groter zeg maar , ik had ook heel veel vocht. Ik ben redelijk op mn oude gewicht, maar ik heb ook zo'n verschrikkelijke buik. Ik draag ook nog zwangerschapskleding, omdat mijn buik niet in gewone kleding past, het is erg veel vel... Ik mag ook niet trainen omdat mijn bekken etc nog te instabiel zijn. Ik doe wel allerlei spieroefeningen... @ Juud; Ik denk dat zo'n festival idd best leuk voor kids kan zijn, kan me voorstellen dat als je er zelf mee bent opgegroeid en het geweldig vond, dat je dat ook voor je kids wilt. Ik zou ook kijken naar het karakter van je kindje, heeft ze structuur en rust nodig (stipte tijden eten en naar bed, rustige omgeving, etc.) dan zou ik het niet doen, maar als ze heel makkelijk is en het overal en met iedereen naar dr zin heeft en niet snel van slag raakt... Ach ja, dan is dat je eigen keus, denk ik zo! Ik begrijp dat je Gulia niet 4 dgn wil missen, ik ben na 2 mdn al op weekendreisje geweest met mn vriend en het korps, hoe erg ik het ook vond, ik vind het ook heel erg belangrijk dat je in je relatie tijd met zn tweeën hebt, gewoon een vrouw zijn, een vriendin (vrouw), een minnares. Met je kindje erbij, ben je toch altijd op de eerste plaats Mama en daarna komen die andere rollen. Ik zou ook deze kans eerlijk gezegd nemen om lekker te genieten met zn tweeën en onbezorgd de boel op stelten zetten! )
moet zo maar eens een beetje een fatsoenlijke trui en broek aan doen en spullen bij elkaar zoeken voor naar me zus te gaan. zit hier weer hele scherm vol te lullen niet normaal meer.
chantal helpt het dan niet zo bodyshaper ofzo aan te doen :S die heb je in verschillende dingen een soorrt van badpak of broekje en strak shirtje. misschien een streng dieet voor jezelf opstellen lekkere dingen laten staan geen alchol, frisdranken en veel suiker eten en drinken enz. misschien dat die buik dan een andere vorm krijgt. ik moet zeggen mijn heupen zijn echt breder geworden als eerst.heb dan wel geen buik maar krijg me broeken niet dicht omdat me heupen breder zijn geworden. ik dacht ok die buik is weg kan ik weer paar oude broeken te voorschijn halen maar nee hoor heb ze allemaal weg moeten doen die kan ik nooit meer aan doen hoe hard ik ook me best doet.
hier hetzelfde! man is allergisch. en katten/poezen (sorry!) vinden we beiden vreselijk. een hondje vind ik wel leuk. en misschien ooit een konijntje of cavia voor ons meisje. Bewust worden van verantwoordelijkheden e.d.
@ Juud: Is het weer zover... Ik zal m eens opzoeken. Manlief doet het toetje en de groentemix met zalm zit er alweer in bij Jasper Hij eet niet maar vreet!
@arri: ik weet ook niet wat ik er lekker aan vond! maar wij waren denk ik wel de enige hier die een gezonde verslaving hadden als ik het zo zie haha.. al die vette troep hihi!