Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik witlof met kruidenkaas, hamreepjes; in de wok en dan met aardappelschijfjes!
    lekker hoor!
    maar hoe maak je die van jou klaar dan? over de rolletjes witlof nog aardappelpurree?

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik doe witlof koken. plakje ham met kaas op plankje leggen daar de witlof ( door de helft gesneden) in rollen en dan onderin de overschaal leggen vandaag doe ik daar ook nog gekookt eitje overheen in stukjes en dan aardappelpurre met beetje parneermeel overheen. ( voor krokant laagje )

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    witlof ovenschotel hmmmm
    ik maak m met 4kazensaus met mosterd met hele zaadjes en dan saus, ham en ei door de witlof, dan aardappelpuree en dan kaas erop.

vanavond denk ik rijstepap. de rest eet taco's maar dat durf ik nog niet.

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Channie, we gaan vaak genoeg samen weg. We zijn pas nog een lang weekend samen geweest! En dit leek ons juist zoooo leuk als gezinnetje! Met onze vrienden erbij :D

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Even spammen hoor...

Koekie eten

6. Ja ik had ook na de bevalling al meteen zo'n ding aan, heerlijk. Soms als ik bepaalde kleding aan heb of onzeker ben, doe ik m nog wel eens aan, lijk ik een stuk slanker, maar ook die mocht ik van de fysio niet meer aan... Blijkbaar maken die je buik en bekbodemspieren ofzoiets lui, waardoor alles aan het blubberen blijft.... Door deze niet meer te dragen, moeten alle spieren zeg maar het werk weer zelf doen...
    En lekkere dingen laten staan, ja doe ik nog niet, maar moet zeggen dat ik ondanks dat, nog steeds merk aan mn billen en benen dat ik afval, alleen die mooie buik blijft gewoon lekker zoals ie is... :evil:

Ik denk er toch stiekum over na om te gaan joggen een paar keer per week, tot slot ken ik toch zeker mn eigen lichaam wel en voel wel op tijd of ik te ver ga of niet, lijkt me... Wil wel graag in de zomer een beetje fatsoenlijk aan het zwembad kunnen zitten...

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Samen met broer

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    TACO's JAM JAM lekker ! waarom durf je dat niet?
    Borrito's zijn ook zo lekker en dan die creme fraiche sausje eroverheen jam jam kaasje , beetje sla chilly saus er ook over en dan HAM HAM ETEN! ik maak dat altijd met gehakt die borrito's is lekker :D

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ setteke wat een kanjers!

11. Ah, ik snap het.... Erg jammer dan zeg...140 euro is erg veel geld... Balen voor jullie!

12. @setteke, wat een leuke foto's! Spam maar een eind raak hoor, kunnen wel wel waarderen!

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Oh wat een lekkere bolle toet heeft Silke! Het lijkt Jasper wel :)
    Ik ben vandaag bij de fysio geweest en heb het over Jasper's hoofdje gehad en zij vind het niet nodig. Maar als ik er echt advies over wilde raadde ze me aan om toch naar de HA te gaan voor een doorverwijzing. Ik kan dan altijd nog nee zeggen....

@ Chantal: Laat Setteke het maar niet lezen over dat joggen.... Die wordt namelijk denk ik boos op je!

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

En a la Ottilie: apenkooien met de babygym

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik moet zo met het eten beginnen.. want vanavond moet ik model zitten in kapsalon voor nieuwste kapsel!

16. Ik ben even een klein beetje witte bonen in tomatensaus aan het eten, heb zo'n honger!

Mijn enige slechte gewoon tijdens mn zwangerschap was de A-team kijken..... Te veel vrije tijd, niets op tv, resultaat:

17. Ik noem mn kerel Mr. T, hij heeft een shirt met BA erop (MR. T in de A-Team) en zijn eerste woordjes ga ik het leren: Shut up fool en I pitty the fool!

For Sure!

18. :( oh, waarom dan...?

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hahahah bijmij tmf die stond hele dag aan.

Babyboom keek ik toen ook en little house on the prairi.

ik mocht toen niet zoveel doen dus spammen hier op zp en juud de kont uit hangen deed ik ook iedere dag.

20. :confused: oh en ze heeft schoentjes aan, wat een leuk rokje! Ik wilde in het begin een meisje met oilily jurkjes en ik wilde haar lilli bella noemen....

:p Daarom kreeg ik waarschijnlijk een jongen, hahaha!

Tygo wil echt geen schoenen uit, ben al ontelbare schoenen en zelfs zootjes verloren, dat ik maar niet zomaar weer schoenen koop, want is aan hem nu nog niet besteed...

Deel Deze Pagina