Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Huh, wie zei dat? Oh volgens mij was Noura dan?

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nog even gauw, en dan ga ik eten koken.

Linka, het valt dus uiteindelijk nog mee. maar wat zijn galbultjes eigenlijk? hoe krijg je die? en hoe kom je er weer van af?
    Wat je broertje heeft, heeft mijn man. hij heeft ook 1 keer in het ziekenhuis gelegen: hij kreeg zn armen niet meer omhogen, het ademen lukte bijna niet meer. en toen zei een verpleegkundige op de ehbo: is het geen hyperventileren. het was midden in de nacht en gelukkig was zn vader (hij woonde toen nog thuis) mee en kon hij het verhaal doen. maar het was toen ook heel eng!

Maken jullie het eten vers voor je kleintje? en vinden jullie dat ook zo leuk om te doen? vanmiddag bruine bonen met een appeltje. en smullen dat ze deed! echt geweldig!

ze heeft trouwens sinds ze groente en fruit eet enorme harde poep. dit is al eerder aan de orde geweest hier, maar toen las ik het vluchtig want toen herkende ik daar niets in. maar nu dus wel. ze krijgt er telkens maar 1 keutel uit of zo... is dit goed? of moet ik er iets aan doen? nog tips?

ik ga eten koken!

eetsmakelijk allemaal!

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi hoi,

wij zijn weer terug! :)
    We hebben een uitgebreide echo gehad,bijna alles is nagekeken op het hartje na want daar konden ze moeilijk bij omdat het bij mn navel lag.
    17Maart weer terug voor een 20 weken echo.
    Pffff helemaal opgelucht dat alles er GOED uitziet!
    Enne het geslacht,jullie mogen het best weten alleen inimini hield zn benen dicht bij elkaar,hopelijk over 4 wken ;)

Ga mn meiden eten geven!
    xxx

4. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    haha Daisy, wat een eigewijs kleintje en van harte met je goede echo. Ik was al elke keer aan het kijken of je al terug was.
    Wat zul je lekker opgelucht zijn.

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Linka: Gelukkig meis, het valt mee!

@ Setteke: Thomas wilde ook totaal niet op de wc of het potje. Sinds kort ging hij er wel om vragen en dan zette ik hem erop, maar deed niks. Vanmiddag liep ik daarom ook gewoon weg en ineens riep Jeroen dat ik moest kijken want hij zat met Jasper op schoot. Dus ik kijken ja hoor geplast!

@ Daisy: Mmm, meestal zijn het meisjes die de benen dichthouden...

Ik ga ook even gokken:
    Petra - meisje
    Esprit - meisje
    Sjorsje - jongen
    Daisy - jongen (hoewel ik eventjes twijfelde)
    Diana - jongen

Wat kunnen we winnen :)?

Nou manlief gaat zometeen al weg, dus moet vanavond alleen mijn mannen badderen en naar bed brengen en nog sporten en de was ophangen, bah wat een leuke avond....!

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    daisy gefeliciteerd met je goede echo meisje!

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy, geweldig met goede echo!

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    daisy, fijn zo'n goede echo! en dat wurmpie houdt de spanning er nog even in..

linka, is galbultjes een uiting van allergie, zag ik. hmm balen. welke allergie zou je erger vinden? eten of de katten? over 2 mnd pas testen? en in de tussentijd wel gewoon eten aanbieden en niet uit de buurt van de kat houden?

net ff bij ons poezenmonster geweest. het leek wel goed met hem te gaan, maar hij zit natuurlijk onder de dope..

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gewoon in gaten houden en gaat wel weer over die galbultjes en ik mag als ik dat wilde laten testen dus dat wilde ik inderdaad. En die krijg je als een van je ouder allergisch is, dus hoeft niet perse echte allergie krijgen las ik. Dokter vond nog te vroeg om laten te testen en katten gewoon niet wegdoen als toch niet zo is, dus is zonde.

10. Marleen2109

@ Mik: Jij krijgt morgen de uitslag van Donique toch? Ik ben benieuwd hoor.

@ Linka: Laten we hopen dat ze er snel vanaf is en dat het eenmalig was. Op zo'n jonge leeftijd al allergisch is ook niks, hoewel ze dan wel meer kans hebben om er overheen te groeien. Afwachten maar...

De 2 mannen liggen in bed en de was hangt ook.
    Ik weet soms even niet meer wat ik met Thomas aan moet. Hij is echt zo vreselijk dwars en luistert echt heel erg slecht. Vooral de laatste dagen. Net luisterde hij ook totaal niet en ik had m na zoveel keer waarschuwen al gezegd nog 1x en je gaat direct naar bed. En gewoon weer niet luisteren, dus ik zei ga maar naar bed. Nou werd hij me ff driftig en begon zelfs te stampvoeten. En als ik ergens een hekel aan heb... Die ligt nu dus heel boos in bed te huilen, maar hij mag er echt niet meer uit. Uhm terwijl ik zit type is ie weer stil... Zo toch maar even kijken.

Zeg waar zijn Austin en Alieke?

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Alieke is twee dagen weg, als het goed is zou ze vandaag weer thuis te komen.

Daisy, wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Jammer dat deze nog niet zijn gelacht wilde onthullen.... Waren jouw meiden ook zo eigenwijs?

@ Linka, ik heb zelf ook al eens galbulten gehad. Dat jeukt vreselijk maar het is vrij onschuldig. Ze noemen het ook wel netelroos, dat klinkt heftig maar valt wel mee. Komt meestal door verandering van wasmiddel ofzo.

@ Marleen, Tymen wilde vandaag ook op het potje, ik had hem heel flauw een paaseitje beloofd als hij op de pot zou plassen, maar het wilde niet. Maar hij wilde het nu wel proberen ipv helemaal in paniek te raken! :)

@ arri, als ze er geen last van heeft hoef je er niks mee.

12. Marleen2109

Oja, da's waar Alieke was lekker weg. Maar Austin heb ik al ff niet gezien...

@ Juud: Ik heb net dat forum zitten lezen. Wat een recaties zaten daar tussen, jemig!

Nou ik moet nog steeds gaan sporten...

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Arri, wij doen extra vloeibare boter toevoegen aan de groentehap (vorig jaar op advies van CB voor Lianna).

@Daisy, super dat je een goede echo hebt gehad.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, heb volgende was heb ik geen verzachter gebruikt, dus afwachten.

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    :baby: Jongen of Meisje :baby:

LINKA:
    Daisy een jongentje
    Petra, zeker een meisje
    Sjorsje, een jongentje
    Esprit, een meisje
    Diana, een jongentje

LIQUE:
    Daisy een jongentje
    Petra een jongentje
    Sjorsje, een meisje
    Esprit, een jongentje
    Diana, een jongentje

SJUDITH:
    Daisy een meisje
    Petra een meisje
    Sjorsje, een jongentje
    Esprit, een jongentje
    Diana, een jongentje

MIRANDA:
    Daisy een meisje
    Petra een meisje
    Sjorsje een jongen
    Esprit een meisje
    Diana een jongen

LAUWIE:
    Daisy: meisje
    Petra: meisje
    Sjorsje: jongen
    Esprit: jongen
    Diana: jongen

JENNYS:
    Daisy: jongen
    Petra: jongen
    Sjorsje: jongen
    Esprit: jongen

DENICE:
    Daisy: meisje
    Petra: Meisje
    Sjorsje: Jongentje
    Esprit: Jongentje
    Diana: meisje

SETTEKE
    Daisy: jongetje
    Sjorsje: jongetje
    Esprit: jongetje
    Diana: meisje

NAAT80
    Daisy: jongetje
    Sjorsje: jongetje
    Esprit: meisje
    Diana: jongetje

SCHATJE
    Daisy een jongen
    Petra een jongen
    Sjorsje een meisje
    Esprit een meisje
    Diana een jongen

NOURA
    Daisy een jongen
    Petra een meisje
    Sjorsje een meisje
    Esprit een meisje
    Diana een jongen

MARLEEN
    Daisy een jongen
    Petra een meisje
    Sjorsje een jongen
    Esprit een meisje
    Diana een jongen

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Daisy gefeliciteerd met je goede echo.
    Spannend hoor dat die kleine uk nog niet wil laten zien of het een hij/zij is.

@ Linka: gelukkig is het geen allergie bij Jeslyn.

Meiden dit waren weer erg veel pagina's hoor.
    Ben over het grootste deel snel heen gescrold dus weinig opgeslagen.

Vanmorgen weer met Laureen naar babyzwemmen geweest.
    Onze waterrat mag de volgende keer proberen om met speciale babybandjes al een beetje alleen te dobberen.
    Goed hè!
    De twee andere meiden waren natuurlijk ook mee omdat ze vakantie hebben.
    Ook zij vonden het erg leuk om te kijken bij hun zusje.

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo er is wel lekker gekletst. Leuk hoor.

@Daisy, wat fijn dat de echo goed was. Wel Jammer dat jullie niet konden zien wat het wordt. Maar over 4 weken nog een kans.

@Linka, hopelijk helpt het de wasverzachter. En is de uitslag al minder geworden?

@Lauwie, hoe was het bij de kat?

Verder weet ik het niet meer sorry.

Morgen weer met Janna naar de kinderarts. Ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen.
    Hoop dat het allemaal mee valt.

Fijne avond nog en laat morgen even weten hoe het gegaan is.

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Helleu! :D

Kom ff gauw binnenvallen om ff naar jullie te zwaaien!

*zwaaizwaaizwaai!*

Las snel dat Daisy een goede echo heeft gehad, super zeg! En over 4 weekjes weer een echo, ben benieuwd of jullie beebje zich dan wel helemaal laat zien! ;)

Zag ook dat er een poll is gemaakt? Zal ik me van de week wel ff in gaan verdiepen.

Nu eerst ff koffie voor m'n mannetje en mij!

Iedereen een fijne avond verder en tot snel!

Xx

19. Marleen2109

***is niet aan het sporten, maar wel chips aan het eten :oops: ***

Fijne avond meiden! X

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo de kleine boef ligt op bed, pff die had even wat heftige uurtjes! Ben weer alleen vanavond dus moest het allemaal zelf oplossen, maar nu slaapt hij!

Daisy: Super dat alles goed is met jullie kleine beeb! En lekker eigenwijs dus haha! :)

Linka: Fijn dat het geen allergie is. Galbulten zijn ook niet leuk, maar goed...

Lauwie: Fijn dat het met de kat goed lijkt gaan, knuffelen zal hem goed doen!

O ja...ik wil ook wel een gokje wagen:

Daisy: jongen
    Petra: jongen (door de kwaaltjes die ik ook had en je bent erg gek op aardbeien haha!)
    Sjorsje: meisje
    Esprit: meisje

Marleen: Thomas is dus lekker aan het peuter-puberen? Wel goed dat hij wat op het potje heeft gedaan! Is hij in slaap gevallen?

Arri: Olivier heeft ook harde ontlasting de laatste weken. Hij heeft er minder moeite mee dan toen het wat zachter was volgens mij, dan werd hij ook boos en zat echt hard te persen. Nu perst hij, loopt rood aan en klaar! :rolleyes: :)

Volgens mij komt mijn man thuis, gezellig!

Fijne avond!

Deel Deze Pagina