Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hahah allemaal de zelfde vraag! hihihihi lache

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owh meiden hier even een verhaal. kreeg gister een jaaropgave van een rekening van 2008 van de ABN die ik allang niet meer heb! hoe vind je die !?

Ik ben 30-11-2007 van abn naar Rabobank gegaan met overstapservice, heb zelf nog eens van die kaartjes gestuurd naar CZ,Monuta,Orange dat waren de enigste dingen die er vanaf gingen steeds. Nou heb ik daar allemaal een brief van gekregen als bevestiging in december 2007 zijn ook netjes alle dingen er vanaf gehouden van de nieuwe rekening bij rabobank. 30-12-2007 zou die rekening dus opgeheven zijn zou er niks meer af gehouwen kunnen worden. Ik heb het restant 100 euro van me rekening gehaald bij de bank zelf binnen. en heb gevraagt of alles nu zo goed was en of hun het pasje vernietigen konden ( vind ik zelf veiliger dan dat ik zelf die daarna in de vuilnisbakgooit) hun hebben in mijn bijzijn in januari 2008 het pasje verknipt. Nou dacht ik daar dus vanaf te zijn maar. Nu gister dus een jaaropgave gekregen dat ik 32,90 euro in de min staat. heb ik gisteravond nog eventjes gebelt om half 5 van hallo wat is dit ik heb niet om gevraagt en ik heb die rekening + het pasje niet meer. sta ik alweer door debetrente 45 euro in min. Dit mag en kan toch niet of wel? ik heb vandaag een klacht ingedient. want ik ben echt niet van plan hun 45 euro te gaan betalen door hun fout.

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0

hahahaha ja nou ja, judith, zag voor me hoe jullie oefenden, nee hoor, grapje

denice ik zou er ook werk van maken, dat ze dit service noemen, pff

ze is 17, in april 18. en ja wel jong, maar ze zijn er allemaal wel heel blij mee. opa moetnog wel een beetje wennen.
    en ik ben 35, mijn vriendin 36

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Noura...helaas niet geoefend....wel ruzie gemaakt :rolleyes: :)

O mamma was er ook redleijk jong bij dan ;)

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    noura : het was alleen maar problemen constant bij de abn. Ze hadden mijn voornaam verkeerd opgeschreven in de computer. ik hete daisy :S volgens hun en toen kreeg ik me naam veranderd me achternaam. die was eerst De Bruin nu den Haag ( jullie lezen het goed ) en dat wilde ik veranderen had al een nieuw pasje gekregen met de goeie naam. moest alleen geld storten maar daarvoor heb je een geldig paspoort of legitimatie bij nodig. Ze konden mij niet helpen en namen het pasje in omdat ik nog geen paspoort had met de goeie naam. vond het onbeschoft die middag zou ik me paspoort moeten ophalen. dus ik ben in de middag terug moeten gaan voor mijn geld te kunnen storten op die rekening. MET PASPOORT met goede naam. Ook stond hij nog altijd op een jeugd/studenten rekening terwijl ik al 1,5 jaar niet meer studeerde, en deze samen met me moeder al had omgezet naar een gewone euro betaal en spaar rekening. ( stond zelfs al op het pasje dat ik had alleen in de computer nog niet) IK BEN ZOOOOO PIS LINK DAT IK NA 1,5 JAAR NOGSTEEDS NIET VAN DIE ROT ABN AF BEN.

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @marleen: dikke knuffel meid! is er niemand die je kan helpen?

@daisy: ik kan het pyamapapje ook niet uit de fles geven, je moet er toch 7 scheppen indoen? hij krijgt er dan niks uit dus geef ik het met een lepeltje.

liefs rebbel

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb die kant en klare pyamapap, vanille, banaan, peer of bisquit smaak, gaat er in als pap :) en is 250 cc

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oke en dat gaat wel goed uit een fles? ik heb een pak gekocht, moet hem zelf nog maken.

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Mag toch hopen dat je geen ontbijtje van 250cc naar binnen moet lepelen :( daar heb ik 'smrogens nog niet zo'n zin in hoor :)

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey jah die pyama papje heb ik ook juud die peer en die ene met bisquitjes is lekker he :D had ik gekregen van oma :D
    maar heb zelf pyama papje die je moet scheppen gehaald die geef ik ook gewoon met lepeltje ik krijg al niks door die fles heen met nr3 speen laat staan dat emy er wat uit krijgt dan zit ze vacuum aan de fles denk ik.

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    joehoe! ik ben bezig met de studie! :D:D het wordt nog eens wat met mij!
    moest dit even delen met jullie!

hier gauw ook een knipoog voor marleen. goed dat je er met ons kunt/wilt praten. maar schaam je er niet voor om ook 'echte' hulp te vragen. wij kunnen je tips geven en een luisterend oor bieden, maar geen praktische hulp geven. en dat is juist ook belangrijk! en luister: je bent geen ontaarde moeder!

toetje? ikke niet hoor! moet dat? madam krijgt hier smiddags een beetje groente en daarna de fles. en dan savonds als wij gaan eten krijgt ze sinds 3 dagen een stukje soepstengel zodat zij ook iets te knabbelen heeft. En om half 8 gewoon weer de fles...
    zitten jullie dan al op 3 flessen? ik snap er soms niets van wat jullie allemaal doen met die voedingen...!? :S :( :oops:

ik ga gauw weer verder met de studie, lessen bedenken bij een prentenboek... mwah!

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Rebbel,voor een fles moet je er 3 scheppen in doen en voor een bord 7.
    Staat op het pak als het goed is.
    Hoe gaat het met jullie?

@Juud maar die is een stuk duurder of niet die kant en klare?

@Noura,sow hey,die was er idd vroeg bij en jeeminee,nu al oma,pfff,is ze echt nog jong zeg.
    Stel je voor dat ik over 3 jaar al oma zou zijn,hahahah...
    En jij over een jaar,zou kunnen of niet? ;)

Nou eten staat op,kids liggen weer in bed en ik wilde eigenlijk gaan strijken,ben nog in twijfel...

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah in het begin duurt het ff voor het naar binnen gaat 250 maar na een tijdje ben je echt in 5 minuutjes klaar is bordje leeg :D tenminste hier is dat zo. groenten en fruit gaat hier ook naar binnen alsof ze een jaar niet gegeten heeft.

14. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Bij ons gaat pyamapapje gewoon uit speen M.

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    je ken ook kruidvat pyama papje pakken die is volgens mij goedkoper.

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
  17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Arri, toen Wesley 6 maanden was en dus echt groente en fruit mocht kwam ik meteen uit op 3 flessen, gaf hij zelf aan?! Leuk dat je met een studie bezig bent, succes!

@ Denice, Wesley eet wel goed fruit en groente maar ik ben niet met 5 min. klaar hoor! Maar met 3 standenspeen lukt het ook niet?

Ik wil toch wel eens zo'n papje proberen maar zie mezelf dat nou niet echt 'smorgens weglepelen dus misschien eens met 3 standenspeen proberen. Ik heb nog altijd die probeerverpakking. Mijn man wordt gek als ik weer wat nieuws ga proberen die kan dat schema nu al niet bijhouden soms hahahaha

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah ik heb tommee tippee flesjes.. die hele brede met een brede speen erop die lijkt op een tiet :p heb je daar ook dan die drie standen speen voor? of moet ik daar voor een nieuw flesje komen. Die van avent wilde als niet en zo kersspeen ofzo zat op die difrax flesjes daar wil ze ook niet uit drinken. en ook zo goedkoop flesje van de wibra lukt niet.. dametje is verwend denk ik.

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah ik moet ook constant zeggen wat me vriend moet doen. hoe laat ze fruit krijg wanneer ze groenten moet hebben of ze een liga ofzo mag hebben. wanneer ze moet slapen moet. moet hem eigenlijk alles voor kouwen.

ik ga morgen nog eens naar de kruidvat voor groenten, fruit en die kant en klare pyama papjes voor 95 cent te halen. :D

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik vind ze zelf ook lekker idd :)

Heb ook goeiemorgen en daar doe ik bij 210+7 3 schepjes van door de fles :)

Deel Deze Pagina