Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

2. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @linka: dank je meid!

@judith: ja! zullen we een lijstje maken! :) ;)

@duster: wat een gave canvas!

@schatje: bij jou ook spannend! ik duim voor je!

morgen nog werken en dan volgende week een week vrij met carnaval! we gaan wel niet zo heel veel, maar toch lekker! we hebben voor Milan een bijenpakje gekocht, echt grappig met een mutsje met van die sprieten op zijn hoofd! :)

ik duik mn bed in, morgen weer werken!
    truste!

liefs rebbel

3. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Setteke, idd Silke heeft veel van je, dat is wel heel leuk!

Duster, vervelend van Matthijs.

Lauwie, ik ben toch gisteren naar de dokter geweest en CB ook, na CB kwam ik achter dat ze koorts heeft, snap mezelf niet waarom ik gisteren niet heb gekeken, maar zag en was heel vrolijk uit. Maar vandaag niet, als ze slaapt of nar buiten gaat zie je haast geen bulten meer maar als ze beweegt of speelt dan pas.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Carnaval, niks voor mij maar heel lullig voor Myrna, begrijp ik, maar gelukkig vinden haar vader en zijn vrouw heel leuk! Pffff...... Soms vind ik zo lullig van mij eigenlijk dan voel je schuldig.......

5. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

Sep 17, 2007
    6,379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik kom nog even hallo zeggen:

Hallo lieve meiden. (en ook weltrusten) ;)

6. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    hey linka,
    denk je dat ze gisteren al koorts had?
    ik bedoelde of je de ha nog een keer gebeld had omdat ik dacht dat galbultjes met koorts misschien wel wat anders betekent dan zonder koorts. maar in dat geval had de ha er waarschijnlijk wel naar gevraagd.
    zeiden ze bij het cb nog iets over de bultjes? sorry als je dat al geschreven had.

setteke, dank voor de link! bij ons in de stad ook genoeg winkels waar je het kunt kopen.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ik begrijp je nu het Lauwie, als het paar dagen zo blijft of morgen ga ik idd wel huisarts nog een keer bellen. En CB had ook gevraagd namelijk.

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben ik even snel, heb niks terug gelezen nog maar kwam even wat tegen Judith zeggen:

@ Judith, ik heb reactie van TNT:

Geachte mevrouw Blankestijn, Hartelijk dank voor uw reactie. U geeft aan dat de zending met barcode 3SPRCY000104593 onterecht retour is gezonden. Ik begrijp dat dit vervelend voor u is. Helaas kan ik geen zending voor u registreren, aangezien niet de volledige adresgegevens van de geadresseerde bekend zijn. Graag wil ik van zowel de geadresseerde als van u de volledige adresgegevens ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Romine Jelsma TNT Post Klantenservice

:rolleyes:

Ik heb nog een keer de gegevens doorgegeven en het verhaal uitgelegd anders geef ik het maar op volgens mij?! :(

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wij hebben overigens een heerlijke avond gehad, komen net thuis buikje rond gegeten en nu ben ik heeeeeeeel moe! Had 1 cocktail op en was echt dronken hahahaha....

Ik ga slapen, kom morgen weer kletsen! Slaap lekker allemaal!

10. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen, wat een berooerd begin van de dag :pale: . Ik werd wakker en gelijk misselijk, heb er dus al een half uurtje gal spugen opzitten, wat een ellende.
    Vandaag een belangrijke dag op mijn werk, als cliënten jarig zijn (en dat is er vandaag 1) mogen ze "verjaardagspaardrijden" daar wordt het hele jaar over gepraat en naar uit gekeken. Kan dus echt niet thuis blijven.
    Nou ja, hopen dat ik zo opknap.

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    @Setteke; Bedankt! Ik stuur vandaah nog iemand naar de apotheek (Ga zelf naar de HHB). Vind 't zo zielig :(

@Petra; Wat vervelend. Hoop dat je je snel beter voelt en dat je vandaag "gezellig"kunt werken

X

12. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Vervelend Petra, hopelijk kan je wel bij zijn!

Ben blij! Ik heb eindelijk oude vriendin gevonden, uit jonge jaren en was mijn goede vriendin uit mijn moeders straat! Heel leuk!

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen dames,

@Delilah,fijn dat jullie avond geslaagd was!Heerlijk om er ff met zn 2 tussenuit te gaan heh!

@Aykietje,hallo daar!

@Rebbel,ow gaan jullie lekker carnavallen?
    Leuk joh!

@Duster,wat issie mooi zeg!

@Petra,oei oei das niet leuk!
    Hopelijk zakt het snel en wordt je niet ziek!

@Linka,leuk voor je,waar heb je haar gevonden op hyves?

@Voor de dames die vandaag naar de hhb gaan,heel veel plezier!
    ---------------------------------------

Wij gaan zondag naar de 9 maandenbeurd,ben erg benieuwd,ik ga met een vriendin/collega,gezellie!
    Heerlijk geslapen vannacht,de meiden niet gehoord(al de 2e nacht),dus top!
    Ik ga zo gelijk actie ondernemen dan heb ik dat vast gehad!

Fijne dag!

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Duster, ik gebruik gengigel. Vind het wel fijn spul. Ze staan er ook mee opde 9 maanden beurs. Dus misschien ook het proberen waard.

Daisy, heerlijk zeg al 2 nachten doorgeslapen.

Delilah, leuk zo'n avondje ertussen uit samen.

Petra, wat vervelend zeg zo'n naar begin van de dag. Hoop dat het snel over is.

Linka, hoe is het nu met Jeslyn?

Vannacht is Danique 1 keer wakker geweest. Rond kwart over 12 begon ze te huilen. Dus ik, volgens plan, 2 minuten wachten ernaar toe. SPeen gegeven enzovoort. Terug mijn bed in. Ik lag nog niet eens in bed begon ze alweer. Dus 5 minuten wachten (wat duren minuten toch lang soms) weer erheen, speen gegeven, terug in bed. Na 4 minuten, huilen. Dus 10 minuten wachten naar haar toe, speen gegeven. En ja toen heeft ze heerlijk geslapen tot ik haar wakker maakte om kwart voor 8. Wat is het toch vreselijk vervelend om haar zo te horen huilen ;s nachts. maar ja anders dan kan ik 10 keer per nacht op en neer blijven lopen met een speen en dat hou ik ook niet vol. Hopelijk gaat het vannacht weer helemaal goed.

Nou dames, ik ga zo op weg naar de hhb en 9 maanden beurs. Kom failliet terug en de kasten zijn straks vol. Oh wat ken ik mezelf goed!

Een hele fijne dag allemaal!

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Goedemorgen meiden !

nou die visite :S pfff ik heb vakantie video 2005 zitten kijken van toen me vriend die twee die op bezoek waren en zn neef naar spanje gingen. Nou ik heb bijna de hele film die twee op de camera gezien. :( ze hadden voor emy een grote woezel 30 cm ( die blauwe van woezel en pip) gekregen die vind emy helemaal super.

Vanmorgen me vriend in de stress. Ik kan me portomonee niet vinden waar ismijn protomonee heb jij hem gezien? heb je hem ergens anders neer gelegt. jah he je hebt hem verstopt he waar is mijn portomonee. zoek even mee. ( half 8 vanmorgen) heb je hem al? zoek eens in de slaapkamer. ( WOEF) nou ik zoeken. nergens te vinden ( kenny met lang gezicht naar zijn werk) maak ik net het bed op zit de portomonee tussen de rand van het bed in. heeft tie blijkbaar gister de portomonee op bed gelegt zijn we gaan slapen ( geen lamp aan gedaan ook pff ik was duf van die visite) en is tie toen denk ertussen gekomen. Bel k net op. zegt tie het is mijn schuld.. pff MANNEN!

Nou straks komen er weer nieuwe huizen op het internet. Kijken of er iets tussen zit waar ik op kan reageren. IK HOOP HET ZO!
    pff ik ga serieus als ik opgebelt word voor een huis een gat in de lucht springen. als ik dan mag komen kijken dan ga ik helemaal door draaien en als we dan getekent hebben race ik als een gek naar de gamma voor verhuisdozen..

volgens mij werkt ieder bedrijf me tegen. ABN, Woningbouw, Oxxio, Kpn, Xs4all. ik heb ze allemaal al wel gehad. Ohja kesteren medical centres. voor me tanden. VRESELIJK. krijg er een punt hoofd van.

emy leg nu lekker in de box te brabbelen en te spelen met haar nieuwe knuffel. helemaal gelukkig. uhh meiden ik kan natuurlijk gek zijn geworden dat kan heel goed. MAAR ik was gister luier aan verschonen en zoals ik normaal zeg ik "bah stink kontje" als de luier vies is. Nog voor ik dat kon zeggen zei ze volgensmij "bah" en ging keihard daarna lachen. Nou vanmorgen weer een vieze luier en weer voor ik kon zeggen. "bah " het klonk echt als bah . zou dat kunnen of draai ik door.

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    me zus die gaat naar de 9 maanden beurs heeft kaartjes op negenmaandenbeurs.nl gehaald is 4 euro korting. hebben jullie datook ? of bij de prenatal kan je kortingbonnetjes halen 2,50 euro korting als je daar ben. dus niet van te voren kaartjes heb gekocht.

zal zo even een poging doen voor te lezen.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Iedereen die naar de HHB/ 9 maanden beurs gaat: Veel plezier! Niet teveel geld uitgeven he, haha!

@ Petrabr, he jakkie! Zou het komen van je zwangerschap? En jij maar roepen dat je je zo goed voelde, niet meer doen dus, word je gelijk voor gestraft! Voel je je nu al wat beter? Ik hoop van wel, maar dat merk ik wel als je niet meer online komt!

@ rebbel, wel een foto maken van je bijtje he? ;) Ik was bij beide kids in de tweede ronde zwanger, mag ook wel op een lijstje vind ik..... :)

@ Lauwie, ze hebben niet heel veel soorten hoor, maar Silke vindt vooral de appel-aardbei heel erg lekker. Lekker zoet!

@ Delilah, ja dat krijg je als je lang geen alcohol meer drinkt. Ik heb het ook hoor. Paar wijntjes en dan ban ik supervrolijk....

@ Daisy, succes met je actie! ;)

@ Alieke, nou maar 1 keer wakker, dat viel toch best mee. Tja het is zielig laten huilen maar zij heeft dat blijkbaar echt even nodig.

Silke is weer verkouden! :(

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Denice, het kan best hoor! Tymen zei met 6 maanden mama tegen me. lekker figuur, die Kenny. Niet helemaal uitgeslapen blijkbaar! Mooi dat íe op zijn werk zit, krijgen jullie er geen ruzie om in ieder geval! ;)

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

Jun 13, 2007
    1,943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke ja ik ben blij als tie ff op zijn werk zit. want dan heb ik hier een beetje rust in de tent. hij is heel leuk hoor echt waar en kan ook egr lief zijn. maar ik merk gewoon dat als hij vakantie heeft of na het weekend dan kan die dwars zijn moet alles ook gedaan worden zoals hij wil. en ja als er dan visite komt phoe hey nou dan wil ik hem echt het liefste uit huis ff. heb ik gistermiddag gestofzuigt en gedweilt. maar meneer vond het niet goed genoeg want de vogeltjes die hadden troep gemaakt ( lag een beetje zaagsel geen ramp ofzo) pakte die de bezem ging die hele huis door met de bezem want alles moest schoon zijn. had ik de tafels opgepoetst. wij hebben zo tafel dat als je je hand erop leg die meteen vettig is. moest nog beter hij zag strepen. pff dan is tie zooooo asshole he als het daarom gaat. Maar gelukkig die zit nu op zijn werk de collega's de kont uit te hangen :D

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

Dec 3, 2007
    2,641
    0
    0
    Goedemorgen,

Iedereen die vandaag naar de beurs gaat: veel plezier! Ik hoop dat het niet zo druk is als gisteren! De 9 maandenbeurs viel mee maar de HHB was echt niet leuk meer!

Vandaag krijgt mijn moeder allerlei onderzoeken, MRI, etc. ik ga eind van de middag naar het ziekenhuis, misschien dat ze dan meer weten....

Ik ga nu eerst puin ruimen hier....

Share This Page