Ik zit net doodleuk te vertellen dat de potjes van het kruidvat goedgekeurd zijn en wat denk je...Ik gaf Jasper net appel, banaan, mango met granen en dat kind zat helemaal te rillen en te kokhalzen. Die doen we dus maar even niet
Zo, Silke is ook weer in de kleren. Ik heb d'r boven even op Tymen zijn kamer op het speelkleed gelegd, konden ze mooi even samen spelen en kon ik de was even opruimen! Fruit ging redelijk, ze hapte nou tenminste weer. Ze ligt nu weer te gymmen op het kleed. Straks maar even een blokje om in de sneeuw, vindt tymen leuk, maar nu eerst even een bakkie koffie! @ Linka, zal ik straks eens proberen. @ Denice, hij zit wel goed aangesloten. En het is alleen op internet! vaag! @ Daisy/Denice, ik kleed me 's ochtends gelijk aan na de fles van Silke, als Tyme eenmaal uit bed is kom ik daar echt niet meer aan toe! @ Marleen, ja iid op advies cb. Maar ik denk dat we binnenkort hier en daar wel minderen kunnen. de derde fles krijgt ze sowieso al minder. Tymen kent ineens twee kleuren, geel en Janje (Oranje), en nou is hij helemaal weg van geel. Hoe hij erbij komt? @ Delilah, oef, ze houdt het wel spannend! Ik wil ook lente. Gisteren leek het erop, maar vandaag.....
goedemorgen meiden! tja... ik zal niets zeggen!!! ik zit ook nog in mn pyjama!! Vanmorgen nog even lekker mn bed ingestapt!! ik heb ook vakantie... En daar is nog niets van gekomen!! dus bij deze!! lekker uitgeslapen tot 10 uur. en mijn meisje werd pas om half 11 wakker... Gisteravond werd ze trouwens om 11 uur helemaal klaar wakker. huilen, huilen. dus toen gaf mn man haar een klein flesje. die had ze op. nog verder huilen.ik neem haar op mn arm, ze wordt rustig, ligt lekker tegen me aan, begint in dr oogjes te wrijven en dus weer lekker naar bed... maar wat voel je je op zo'n moment belangrijk zeg!! het gaf me eerlijk gezegd wel een goed gevoel!! ik wil eigenlijk ook hier lekker de boel gaan soppen, zoals velen van jullie doen! maar ik denk dat ik eerst maar aan de studie ga. en dan nog een keer boodschappen doen. en misschien kan er dan vanmiddag nog wat gesopt worden. Setteke, hier sneeuwde het net ook (Veluwe). alleen niet heel hard en er ligt ook niets op de grond. wat schattig zeg, Tymen met de kleren! helemaal leuk zulke ontwikkelingen! maar zei hij echt al met zes maand mama? dat is toch enorm vroeg? Sjudith: ik doe de PABO. ben al wel klaar met colleges enzo, moet alleen nog wat opdrachten inleveren en daarna afstuderen: 2 scripties... Denice, ik was ook benieuwd naar foto's... maar ik kon op Hyves niets vinden... of heb je afgeschermd? klinkt lekker zo'n vriend... laat hem inderdaad maar eens lekker stofzuigen. hij maakt het jou dan echt niet makkelijk zeg wat betreft de netheid van jullie huis! hij verwacht behoorlijk wat van je of niet? Linka, vreemd hoor. ik zou niet weten wat het kan zijn. maar kunnen deze verschijnselen bij galbulten horen? ja,ik ga nu aan de studie. de opdracht van gister afronden! Tot straks! Arri
arri. alleen als er visite komt. Ik heb zoiezo gezegt van ik maak hier schoon en als het je niet bevalt doe je het zelf maar, maar dan moet je wel verwachten dat je het voortaan zelf mag doen. heb me hyves afgeschermt ja er zijn behoorlijk veel gekken op internet en ik wil niet de foto van emy zien met de tekst dat ze dood is. Heb je dat niet gezien dan op hyves heb je geen bericht daarover gekregen dat die idioten op hyves hangen.. maar zijn wij geen vriendjes dan van hyves?
over dat het lente mag worden ... JAAAAAAAAAAAAH! zeker weten het mag van mij lente worden lekker zonnetje. met de kinderwagen wandelen. naar de kinderboerderij gaan of naar dierentuin ( gaia park hier in kerkrade) ik zie het helemaal voor me. Heb een kado van me zus gekregen met de kerst voor emy. Iglo water slide van playgo ofzo. dat is een iglo met 3 glijbaantjes naar beneden. Met 3 poppetjes.en dan druk je zo op de iglo en dan vallen die poppetje van die glijbaan af. dat ding kan je met twee zuignappen aan de muur hangen. echt heel leuk emy heeft de hele tijd ermee zitten spelen ze vond hem helemaal super.
Zo, we zijn er weer. Ben eerst al tien minuten verder voor ik met het hele spul buiten sta... lekker door de sneeuw gebanjerd, jammer dat het net ophield met sneeuwen! Silke draaide zich straks op d'r buik, alleen d'r armpje lag niet goed, anders had ze helemaal op de buik gelegen. Ze begint nou te mopperen dus gauw een boterhammetje maken voor Tymen en dan een fles voor mijn meisje! Tot straks!
Hallo meiden! Kan niet bijlezen, want ik zit op werk, maar ik had ff zo even behoefte aan lekker geklets... Ook al kan ik niet echt kletsen, hihihi...! BLEH! Heb geen zin meer.... Zo, dat was mijn mededeling voor vandaag... Denice, ben erg benieuwd naar dat ding van playgro, klinkt leuk! Tygo is vd week voor het eerst 2x van zijn buik naar zijn rug gerold...Jippiee... Tanden nog nergens te bekennen... Hij is echt een boefje hoor, hij wilde dinsdag niet slapen, dus uiteindelijk omdat ik me niet lekker voelde zijn we met zn tweeƫn op ons bed gaan liggen. Heb m geen aandacht gegeven, keek ie naar me omhoog (speen in de mond), lacht even, draait weer weg.... Draait weer om, kijkt omhoog, lacht even, draait weer weg. Nou toen lag ik in een deuk natuurlijk, hij draait weer lachend om en daar ging het heen, brbbbalalablaal, weiwao,blahuw En die handjes in delucht en draaien en lachen. Echt alsof ie wist dat ie moest slapen, maar ik heb mama aan het lachen gemaakt, dus nu kan ik wel verder gaan! ) Nou, ik gaat weer even verder... Even ego message, maar dat mag soms toch? xxx
Ja hoor,hier sneeuwt het nu ook! Het wordt wel alweer minder,jammer! Hier liggen de meiden heerlijk samen te spelen op de grond,wat een herrie zeg,hahahah. Fenne draait steeds op haar buik maar kan iet terug dus kan iedere keer haar gaan omdraaien We gaan vanavond met zn viertjes ff de stad in,dan gaan wij daar ook ff wat eten,benbenieuwd hoe de meiden het gaan doen,en tuurlijk hopen dat het droog is. @Chantal,ach wat schattig,net of ze het al weten he,zullen ze het ook weten? En ja hoor mag zo op zn tijd wel ego'en @Setteke,ik kleed me normaal gesproken ook aan als ze weer in hun bed liggen maar ik heb vandaag een komnietvooruitdag,hahaha. @Denice,klinkt leuk zeg! @Arri,lekker toch,geniet er van zolang het kan.
http://www.baby-walz.com/SyEngine.php?A ... elgruppe=4 hier bij baby walz hebben ze hele leuke badspeeltjes ook een paar die je aan de muur of tegen de binnenkant van het bad kan plakken met zuignappen. En van die rekjes die je in het bad kan hangen met speeltjes. ik kan die ik heb niet vinden ..
JAAAAAAh eindelijk me vers gemaakt rode kool met appeltjes en me kip rollade zijn klaar ! wwwwwwwwwwaaaaaaaaaa nou krijg ik honger van de lucht !
Hey Meiden, Vandaag weer met Justin voor de 2e echo van zijn nieren geweest en hij had hem al helemaal door. Toen ik hem uitkleede begon hij al te huilen Uitslag krijg ik volgende week dus duimen maar weer.
tammie spannend ! hopen dat alles goed is met je kleine mannetje. zoiets voelen ze volgens mij gewoon al aan. kreeg je hem nog stil tijdens echo? of heeft hij de hele tijd zo'n verdriet gehad.
Ai, had Tymen net zijn vingers tussen Silke haar kamerdeur... Ook nog aan de achterkant waar de scharnieren zitten. ik wilde de deur dichtdoen, maar het wilde niet en ineens begin Tymen te brullen. Zo zielig! Er kwamen helemaal putjes in zijn vingers en die werden blauw. Ik denk niet dat er iets gebroken is, want hij was zo getroost. Alleen buigen deed een beetje zeer. Maar even in de gaten houden dus! Hij ligt nou in zijn bed te zingen. Jee, mijn cursor is weer normaal! Even opnieuw opstarten (dank u Linka) @Tammie, had je mijn krabbel gelezen? Wat sneu voor Justin! Maar een echo is toch niet echt vervelend ofzo? Dat hij daar zo verdrietig van werd! Het zal wel angst voor het onbekende zijn denk ik. @ Chantalchannie, ja hoor, ego mag hier ook hoor! Werkze! @ Daisy, jij bent zwanger, dan mag dat! Het sneeuwt hier niet meer, volgens mij dooit het zelfs! @ denicepino, klinkt lekker! Wij eten stamppot rauwe andijvie met spekjes en worst.