Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Ach gossie die Tymen. Je ontkomt helaas niet aan zulke dingen maar wat voel je je dan ff rot he?! Thomas had een keer zijn handje tussen de schuifdeuren van de auto en toen dacht ik echt shit, dit is helemaal fout en vast gebroken. Bleek er best een grote opening te zitten bij die deur en had ie een kleine, licht rode streep. Maar ik schrok me kapot!

@ Tammie: Blijkbaar voelen ze echt aan dat er wat te gebeuren staat. Gelukkig doet een echo geen zeer. Hopelijk komt er niks geks uit en is het helemaal goed!

@ Denice: Wat lul je weer veel :) Grapje hoor. Ik ben ook weer teveel hier :)

Ik heb 2 wasmanden gevouwen en ben halverwege de strijk, dus ik dacht ik mag wel ff pauze!

Ik ga voor vanavond gehaktballen maken, dat vind Jeroen zo lekker. Met aardappelen en groente, maar ik weet nog niet wat... Trouwens Denice wat ben je al lekker vroeg aan het koken geslagen, daar zou ik ook honger van krijgen!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Daisy: Dat wordt vanavond vast veel bekijks met de dames en je buikkie! Wel gezellig hoor. Ik voel me vaak apetrots als de mannetjes dan zoveel aandacht krijgen :)

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik heb nu alles even gelezen, maar tijd om te reageren heb ik niet sorry...

Zag wel een hele mooie buik van Daisy! Prachtig! Toen ik gisteren al die dikke buikjes op de negenmaandenbeurs zag dacht ik heel eventjes terug aan de tijd dat ik zo'n buik had...

Ik ben trouwens erg braaf geweest en heb niet veel gekocht! Een leuk blousje van Babyface (erg leuk staan bakken vol kleding voor een erg leuke prijs!), wat voeding, speentjes, Nijntje beurstas en een telefoon van Woezel en Pip. Heel netjes toch?

Ik ga er weer vandoor!

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    En Tammie: Heel veel sterkte met je kleine mannetje! Wat zielig dat hij zo moest huilen :cry: Knuffel hem maar lekker!

5. Je mag ook wel een keer voor mij koken zeg...!
    :p

Die kerel van jou moet zich in de handjes knijpen met zo'n keukenprinses!
    :D

6. Oh ik had ook zo graag naar de beurs gewild en ook die nijntjes beurstas, wat zat erin?

Ik heb daisy buik gemist dan geloof ik...

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    setteke, ach wat sneu voor Tymen en voor zn mama! niet leuk zulke dingen. maar gelukkig vergeten kleintjes zulke dingen wel weer snel he?

Tammie, sjonge wat naar zeg! hopelijk valt de uitslag echt enorm mee! wat zegt je gevoel?

Denice, zo al aan het koken geweest! wat grappig zo vroeg. volgens mij ben jij wel van lekker koken of niet? heb je nog tips voor mij met bietjes? ik dacht een ovenschotel te doen met gehakt, purree en uitjes.

puck, goed joh, zo weinig gekocht! ik ben nooit zo van die beurzen en dan koop ik ook altijd heel weinig. ik overweeg altijd tien keer voordat ik iets koop.
    al nieuws over je moeder? ligt ze in het Lukas?

Groetjes,

Arri

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik vind koken en bakken erg leuk en ik sta s'ochtends al te springen in de keuken om te gaan koken. :D

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    bietjes ja je kan de bietjes koud laat beetje slasaus en beetje zout en peper klein rood uitje erbij doen. ja je kan ook ovenschotel ervan maken dat doe ik meestal met rode kool :D gehakt fijn bakken uitje erbij rodekool erin. aardappelpurree maken gehakt met rodekool onderin de ovenschaal en dan aardappelpuree er overheen. en dan bovenkantje goudbruin bakken. je kan er beetje parneermeel overheen gooien. maar dat zou ook heel goed met de bietjes kunnen :D

10. Tams, sterkte met Justin. Arm mannetje...!

11. Chefkok Denice!
    Kunnen we je ook inhuren?
    ;)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Haha, koken is idd leuk maar zo vroeg nee dank je ;) Hihi!

En Setteke, bah vervelend van Tymen, sterkte!

Tammie, dik knuff.

Jeslyn wordt onrustig als ze dr broek uit heeft in slaapzak, dus heb ik dr maar legging aan gedaan en werd ze meteen rustig, ja denk dat het jeukt is.

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Chantal: Ja die tas is erg leuk. Wat zat er in: Pyjamapapje, proefpakje voor muesli, Lodger speendoekje, eehhhh ben het verder even kwijt sorry! Hahaha!

@ Arri: Lief dat je er naar vraagt! Nee, ik heb nog niets gehoord. Als Olivier zo wakker is gaan we er heen. Ze ligt in Zwolle, daar is ze anderhalf jaar geleden ook aan haar hart geopereerd dus vandaar...Afwachten dus nog even...

@ Denice: Lekker hoor! Ik ben sinds ik thuis ben ook aan het bakken en koken geslagen, mijn man lacht zich rot... had hij nooit achter mij gezocht!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Denice, ja bietjes salade, mjammie!

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ja, zo doe ik het ook altijd. en inderdaad ook met rode kool, maar ook met spinazie, bloemkool, e.d. bij de spinazie een eitje in schijfjes er bovenop en bij de rode kool appelschijfjes!

sjudith, leuke link trouwens die je gister had geplaatst met al die recepten, tips en richtlijnen. handig!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hihi, ken dat! Jeroen is dolblij dat ik ook lekker kan koken 8) :)

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, volgens mij heb ik die link niet gezien, kan je nog hier ff plaatsen als je dat wil?

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nog even een vraagje: Olivier werkt zich de laatste week steeds omhoog in bed, krijgt het dan koud en gaat brullen :( Hij heeft een slaapzak aan en een dekentje en een lakentje over. Ik heb al gelezen dat je de slaapzak niet in mag stoppen dus dat is geen optie...Iemand anders nog tips?

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoe warm is die slaapkamer van Olivier? Jeslyn heeft altijd rompertje met korte mouwen aan en pjyama aan soms met sokken soms niet en dan met slaapzak en laken en slaapkkamer is dan ong 17 a 18 graden in nacht.

20. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja dan denken ze dat je dat niet kan maar....verrassing! Hihi, had het eerder gewoon te druk, dan was het even snel eten maken en klaar. Nu heb ik daar meer tijd voor en ik vind het nog leuk ook!

Jeslyn is nu minder aan het krabben nu ze de legging aan heeft?

Deel Deze Pagina