Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen owhjee dan heeft tie volgens mij een BMI van in de 30 :( oei oei ..
    mijn hubbie is 1,81 m en 94 kg. is ook te zwaar want hij zit ook al met een BMI van 29. komt door mij want hij woog echt helemaal niet zoveel toen ik hem leerde kennen toen woog hij 75kg. toen kookte ik afentoe voor hem is tie 4 kg bijgekomen vond ik nog niet zo erg maar sinds we samen zijn gaan wonen 3 jaar geleden is hij 15 kg bijgekomen.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hihi, tis wel een ondernemend mannetje zeg! Hoop voor jou dat zijn broertje niet net zo wordt.... Ben ik blij dat mijn tweede een meid is! :)

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn mannetje is 108 kilo bij 1.88m. Ook te zwaar dus. maar ik ben zelf ook te zwaar. Mijn BMI ligt ook boven de 30.

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Zijn eten bestond uit. schnitzel frieten/gebakken aardappels/aardappels appelmoes mayo curry chillysaus. Chips,chocola, cake, chocoladebroodjes. dat soort dingen hij at absoluut geen groenten. (nu gelukkig wel) maar het rare is hij is alleen maar door die groenten en normaal op normale vaste tijden eten aangekomen.

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    HAHAH ik hoor / zie het al we koken te goed voor onze mannen !

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Denice: Jeroen werkt de hele dag in tuinen enzo en dat is zijn geluk nog, want nu heeft hij aardig wat lichaamsbeweging want anders... Hij is af en toe net een vrouw dan moet ie bijv chocola ofzo :) En het is gewoon echt een bourgondier!

@ Setteke: Jasper is veel rustiger, maar volgt Thomas wel heel erg. Dus ik denk dat Thomas Jasper straks op sleeptouw neemt en dat hij net zo ondeugend wordt....

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    setteke, de friese sneeuw valt hier nu!
    enorm grote vlokken vallen er naar benee!
    mooi gezicht hoor, maar nog niet bepaald lente! :(

8. Marleen2109

Jeroen zijn BMI is 29,7 en de mijne is 26,6....

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh marleen, sterkte! :) Tymen zit nu heel lief wat chippies te eten.

@ Denice, Hilbrand en ik zijn beide nogal gegroeid vanaf het moment dat we gingen samenwonen. we zorgen iets te goed voor elkaar. We leven wel een stuk gezonder sinds Tymen er is. Je moet toch een goed voorbeeld geven.

@ Arri, hier regent het..... :( Weg sneeuw!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

En dan vind jij jezelf te dik? Dat is toch prachtig!

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen: Hier ook hoor. 1 keer in de zoveeltijd dan MOET tie chocolade hebben en gaat desnoods naar een tankstation als de gewone winkel dicht is en als die dicht zit dan gaat tie naar de 24 uur shop. Kenny die doet ook veel bewegen op zijn werk, veel tillen/dragen/slepen, maar soms dan is het dat tie hele dag bezig isgeweest en dan op het laatste moment nog met de vrachtwagen weg moet. en de dag daarna ook meot rijden en dan heeft tie zo een broodje bal of gevulde koek dat tie dan opeet tijdens het rijden. Ja en dan zit tie gerust 10-11 uur stil achterelkaar in de vrachtwagen. ( met dan 2 keer 15 minuten pauze )

12. Marleen2109

@ Denice: Ook zo'n vreetschuur dus :)

@ Setteke: Ik ben wel echt een beetje vatsig hoor. Ik heb echt een buik en maag van het snoepen. Door 2 zwangerschappen is het er niet mooier op geworden :oops:

13. Marleen2109

@ Arri; he bah hou die sneeuw maar bij jullie hoor, ik wil die voorjaarszon :)

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    setteke ik heb kenny gezegt als je aan tafel zit eet je alles of je het nou lekker vind of niet en je moet ook echt geen vieze bekken zitten trekken dat pikt emy allemaal op straks en dan eet ze ook niet. ik ben eigenlijk nooit dik geweest. Had vroeger een bmi van 16- 19 schommelde soms een beetje. En nou laatste tijd zit ik op 21 volgens mij nu..

marleen BMI 26 IS MOOI HOOR !

15. Marleen2109

@ Setteke: Ik vroeg aan Thomas of hij chipjes wilde. Nee doe maar chocola was het antwoord, maar toen zag ik de brokjes en kreeg hij even niks!

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    HET SNEEUWWWWT!

17. Marleen2109

Een bmi van 16 is toch wel een soort van ongezond meis! Hou het dan maar op die 21!

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn BMI is 31 en die van Hilbrand is 30,5. Need I say more.

Vadsigheid is een kwestie van spieren trainen. Als je zin hebt hahaha! Mijn vadsigheid verstop ik gewoon! :) Nee hoor, ik schaam me nergens voor. Mijn geluk is dat mijn vetjes zich keurig verspreiden over mijn lichaam en ik er mooi gelijkmatig uitzie. Ik heb nog een taille en de rest ziet eruit als een brede zandloper, haha! Mensen geloven me nooit als ik zeg hoe zwaar ik ben. Zware botten schijnen niet te bestaan, maar ik denk dat ik ze wel heb.

Ooooh, Marleen, wat ben je gemeen! eerst vragen of hij wat lekkers wil en dan niet geven! ;)

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje, Denice, 16-19 is echt te mager hoor! Tussen de 20 en 25 schijnt normaal te zijn. Dus blijf daar maar.

Overigens is BMI achterhaald he? tegenwoordig meten ze liever het verschil tussen je buik en je heupen en als die verhouding klopt dan is er niks aan de hand. Komt ook omdat buikvet (appelmodel) gevaarlijk is voor de gezondheid. Je kunt beter een peer zijn!

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen jep is heel ongezond... Zo ga ik ook nooit meer wegen. ik hou het mooi op mijn BMI van 21,2 en een gewicht van 65 kg. Vind ik zelf erg mooi staan. Beetje me buik wat strakker. Ik heb dan wel een erg platte buik maar stevigheid mag wel erin zitten.

Deel Deze Pagina