Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Ik moet m toch ergens mee pakken :) Hij is het trouwens alweer vergeten :)

Ik vind je er op foto's goed uitzien hoor, dus geen gezeur meer over bmi :)

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hihi setteke en als ik nou een appel lekkerder vind hahahahah moet ik dan alsnog een peer zijn :p hihi nee hoor ik snap hem. Ik heb volgens mij een peer modelletje.

3. Marleen2109

Ik heb ontzettend veel buikvet en ik weet hoe het komt... Jeroen en ik moeten beide veel gezonder gaan leven. We eten wel gezond omdat Thomas ook mee eet, maar we snacken gweoon veel teveel!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zit er ook echt niet mee. Ik hou veel te veel van lekker eten om de druk te maken om mijn gewicht. Zo lang ik nog lekker met mijn kids kan ravotten en geen lichamelijke klachten heb door mijn overgewicht is er niks aan de hand. Ongeveer een twee jaar terug heb ik op vanalles mijn bloed laten prikken en mijn bloed is prima. Geen tehoog cholesterol of bloeddruk, ik ben gewoon heel gezond.

5. Marleen2109

Ik verbaasde me dat mijn bloeddruk en cholesterol goed zijn. Alleen is mijn suiker best hoog!

6. Marleen2109

Ik moet eigenlijk nog ff puinruimen en stofzuigen...:oops: En m'n boodschappenbriefje maken... Ga ik toch maar even doen ipv pagina's vullen. Jasper zit op schoot en alle kanten vliegt er liga voorbij...

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Ik snoep met : Ontbijtkoek, Friese kruidkoek,worteltjes, komkommer, bruine boterham met 20+ kaas.. dus eigenlijk wel goed. Met afentoe een dun plakje cake als het feest is of ik zelf een cake heb gebakken. en voor ik ga snoepen doe ik eerst kop thee drinken zonder suiker of glas koud water.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jeetje Denice, wat gezond. Daar vind ik echt niks aan en snoep ik liever niet! Ik ben meer van de snoepjes, koekjes, chips, filet americain (kwijl) enz.... Oh wat fout! Maar zoooo lekker!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hahaha setteke ik vind soms mag ik van mezelf wel eens gek doen en een reep chocola hebben vanmezelf lekker bonbonblok :p of Hard broodje met Filet american met uitjes ... vind ik ook wel lekker. hahah

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik dacht al, straks is ze een of andere enge gezondheidsfreak, haha! Maar gelukkig ben je ook maar gewoon een mens! ;) :)

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Voordeel van zo'n peuter die niet meer gaat slapen is wel dat ik overdag weinig snoep, omdat ik hem het goede voorbeeld moet geven. Maar 's avonds...... Tja.....! (Ik weet het, na 20 uur eten is heeeeel slecht!)

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hahaha dat heb ik wel dat k echt absoluut niet NA 20 :00 uur eet. ( met zwangerschap wel toen ging ik ook in de nacht eitje bakken hahahahhaha )
    maar ja ik let er gewoon wel op. Nu me vriend nog, die heeft gister een zak met chips meegesmokkeld naar de slaapkamer. kan die stiekem als ik slaap eet. ( denkt hij dan dat ik slaapt) hij is een sneaky eter :D

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nou, dat kan ik ook niet hoor denice! wauw!
    mijn bmi ishier ook wel goed, maar ben zelf niet tevreden. mijn figuur is een beetje weg: dikke benen, bolle kont, rare ribbel bij mn buik, enzovoort.
    bmi van man is ook te hoog, niet veel te hoog, maar toch... hij heeft een zittend beroep. houdt van lekkers, en houdt absoluut niet van aardappels en groente!

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    arri dat tie niet van aardappels hou dat is nog helemaal niet zo erg.. je kan ook vervangen gewoon door zilvervliesrijst of chineese bami. is nog gezonder ook hahaha. maar die groenten ja die zijn toch wel belangrijk.

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hier ook zo'n snoepkont,jammie jammie...
    Ik heb altijd 68/70kg gewogen met 1.72 maar sinds de eerste zwangerschap is dat ver te zoeken,maar dat komt wel weer daar ben ik van overtuigd!
    En ach zo niet dan ook goed,moet je ns kijken wat voor geweldigs je ervoor terug hebt gekregen :thumup:
    Precies Setteke,zolang je maar gezond bent en geen lichamelijke klachten hebt!

Ik ben eindelijk aangekleed,hahaha was net aan het stofzuigen toen er op de raam geklopt werd,mn schoonvader kwam ff op de koffie(zat intussen nog steeds in mn pyama).
    Bij mn schoonmoeder ie er iets op haar longen gezien,as dinsdag door de scan en donderdag als het goed is de uitslag,spannend hoor,hopen dat het meevalt!

Denk dat we maar niet naar de stad gaan,het is zo'n raar weertje. :(
    Heb alleen geen eten in huis dus straks nog boodschappen doen.

Zo dat was ff ego zeg :confused:

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb Silke opgegeven voor de wedstrijd van Olvarit Lekker Toetje, met deze foto:

Hier kun je haar twee tandjes ook mooi op zien!

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn bmi is nu 21 geloof ik
    vroeger was het wel eens 18 of 19 en dat wil ik niet meer. ik heb de neiging om te dun te worden.
    en ik snoep best veel, gister halve doos merci :oops: 1 of 2x in de week een zak m&ms, cake, koek, alles gaat er hier wel in. en geroosterd brood met hagelslag, mjam

hier lekker naar de markt geweest met de kleintjes en maysa. maar het sneeuwt dus al de hele dag, ene moment wat harder, en nu dus heel hard, maar het blijft niet liggen

anissa ligt nog steeds in de bak van de wagen, en ze vind het prima, valt lekker in slaap. ze word wel groot maar zolang het nog gaat... ze is al bijna 7 maanden
    wie zitten er al in een zitje, en wie nog in de dreami?

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    noura hier zit ze al in de buggy ( van de quinny speedi xs) al een tijdje. gewoon op leg stand nog. in de wagenbak wilde ze niet meer ze paste nog wel hoor. ze ging net zo lang met de benen trappen tot ze met der nek half dubbel lag en krijste en huilde en ik haar eruit zou halen. maar nu dus in de buggy met voetenzak die helemaal omder hoofd heen kan en je dus alleen nog maar 2 oogjes en een neusje ziet hihi. lekker warm in dit vieze weer :D

19. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    setteke, van mij mag silke winnen! prachtig gezicht, echt een lkkr toetje!

Noura,hier ligt hanne ook nog in de wagenbak. wil t ook blijven doen zolang t kan.ze wordt toch al zo snel groot!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Noura,hier zitten ze ook al in de buggy,gaat super en ze vinden het geweldig om alles te kunnen zien :D
    Wat een mazzel dat jij alles kan eten,dat wil ik ook!
    Nja vroeger kon ik dat ook wel,bleef altijd schommelen met mn gewicht tussen de 67 en 70,kwam ik erover heen dan ging ik gelijk opletten.

@Setteke,ach wat een geweldige foto :)
    Lekker ding hoor,van mij moet Silke ook winnen!

Deel Deze Pagina