Hey meiden, heb ff een vraagje,willen jullie even kijken naar ons schema,ik begin ineens te twijfelen of ze hier niet teveel krijgen? 7.00u papfles 180+6 (vanaf morgen weer pyama papje=150) 10.30u 200gr fruit 13.00/13.30u fles van 180+6 17.00u 200gr groente+toetje van 100gr 20.00u laatste fles van 210+7 Ik wil ook nog met brood beginnen maar wanneer kan ik dit het beste doen,ze slapen ook nog zoveel.. @Setteke,nu je toch bezig bent,ik wil ook wel hoor,jammie! @Binna,*zwaai zwaai* @Juud,klinkt gezellig zeg! @Petra,beterschap meissie!
meiden, ik zit hier achter de laptop. en ben echt even van slag. vanavond is het condoleren, maar ik ga niet. mijn man is nu alleen. Ik zag er zo tegenop. ik kon alleen maar huilen als ik aan dat jochie en zijn lieve ouders dacht! ik voel me vreselijk dat ik niet ga/ niet kan. voel me zelfs een beetje slecht! maar het lukte me echt niet! ik zag er zo enorm tegenop. vind het allemaal zo vreselijk. maar aan de andere kant dacht ik ook: stel dat ik daar zou staan,wat zou ik er dan van vinden als niemand durfde! maar tja... ons meisje ligt nu in bed en elke avond denk ik er weer aan... als ze daar ligt en ik haar alleen laat! Sorry, meiden een beetje emo dit! en voor jullie is het ook niet leuk om te lezen. maar ik moest het kwijt! ik schaam me er eigenlijk gewoon voor om te zeggen dat ik niet ga omdat ik té bang ben! Ik ga maar eens de vaaat doen. even mn gedachten verzetten! fijne avond, Arri
@Setteke,staat onder email Lief dat je het even stuurt,jij hebt het er ook mar druk mee heh. @Arri,jee meis,ik begrijp je gevoelens heel erg goed. Als ik in jouw schoenen stond ging ik wel even,dat doet de ouders zo ontzettend goed. Als je ze wil steunen moet je gaan,hun weten niet dat jij iedere avond aan hun denkt. Denk er nog ns goed over na meis.
maar daisy, mijn man is al weg... ik voel me nu nog schuldiger! ik kon echt niet.... dacht ik! maar dit is natuurlijk voor iederen zo moeilijk! ik heb hen al wel een kaartje gestuurd en zal er binnenkort nog een sturen. ik kende ze trouwens niet mega goed. ze zitten bij ons in de kerk. ken ze van naam en gezicht en we maakten af en toe een praatje. maar ik kon het niet... ik zag Hanne en moest direct weer huilen! voor haar leventje is ook even gevreesd maar wij hebben haar nog! en dat andere ventje is er ineens niet meer! begin nu weer met huilen! sorry!
Wij zijn weer terug uit het ziekenhuis. Er is met spoed een MRI aangevraagd maar aangezien het erg druk is met de aanvragen hopen ze dat mijn moeder morgen kunnen helpen. Met mijn moeder gaat het redelijk goed, de rust doet haar goed. Olivier keek zijn oogjes uit in het ziekenhuis en maakte de hele zaal aan het lachen Klinkt lekker al die ovenschotels! Daisy: ik vind het voedingsschema ook een heel gedoe. Nu heb ik hem goed, maar wat als hij straks een hele boterham gaat eten, dan krijgt hij weer een fles minder? Hahaha, word er soms niet goed van! Arri: Pfff kan me voorstellen dat je het heel moeilijk vind, het is ook een drama! En als je denkt dat jet echt niet aankunt moet je het niet doen, maar het maakt niet uit als je je verdriet laat zien aan de ouders hoor! Het zal ze steunen het idee dat iedereen met ze meeleeft kan ik me zo voorstellen...Maar je moet je niet slecht voelen hoor! Misschien kun je ze een mooie kaart/brief sturen waarin je laat weten hoe erg je het vind en dat je aan ze denkt, dan voel je je misschien ook weer wat beter?
@ Arri: Meis, je voelt zelf dat je het niet aan kunt en dan is dit een prima beslissing. Als je daar enorm gaan staan te huilen voel je je ook niet op je gemak en het is niet de bedoeling dat ze jou daar moeten troosten toch? Ookal zijn de kindjes nu rond een half jaar, je hormonen zijn echt je lijf nog niet uit. Ik ben zelf ook nog heel emotioneel en zeker als het om kindjes gaat, ben ik heel erg snel emo. Je kunt die mensen altijd later nog een keertje aanspreken als het je echt dwars blijft zitten dat je niet geweest bent en als je het ze uitlegt snappen ze je zeker weten! @ Setteke: Ik zou een kookboek beginnen, als we het allemaal op zp aanschaffen ben je binnen @ Puck: Met spoed een MRI? Op een of andere manier krijg ik het idee dat het dan toch allemaal niet lekker zit. @ Juud: Oh bah! Jullie kunnen beter met z'alle Ben afkeuren Oh sorry die is wel heel flauw Is het een rare knakker ofzo dan? Uhm, ik klink nu wel erg nieuwsgierig Meiden fijne avond allemaal! X Enne Arri, hou je op met je schuldig voelen?!
Hoi hoi Even een snel berichtje van mij. Lees altijd alles wel netjes mee, maar reageren lukt me gewoon niet altijd. Sorry. Daarom zwaai ik maar even naar iedereen en hoop snel weer wat beter te kunnen reageren enz. ZWAAI ZWAAI
heey meiden! @setteke: nee dat was niet de planning haha.. @linka: wat leuk dat je een oude vriendin heb terug gevonden! @denice: inderdaad MANNEN haha pffff @puck: weet je al wat meer van je mama? @tammie: Dikke knuffel voor je kleine knul! @setteke: lieve foto van je kleine meid! @petra: beterschap @juud: wat jammer dat er een crisis is in jullie fam maar toch gefeli met je oma! Dat was het weer even.. Hier ontzettend last van me buik.. denk toch ei sprong hoop het echt! we hebben net fftjes geklust dus dan zal het misschien wel goed zitten toch? gister avond wilde vriend lief niet ivm migraine wat baalde ik zeg.. Nog 1 dagje werken en dan weer weekend gelukkig.. We gaan zondag naar beverwijk! heb ik echt zin in.. Groetjes
hey meiden hoop dat alles goed gaat hier, ga het weekend weer naar de sneeuw heb er zin in morgen nog naar CB ben benieuwd naar de metingen. fijne avond
ik wilde even zeggen dat ik het lief vind dat jullie allemaal zo met me meeleven! ik hoop dat het duimen gaat helpen en dat ik jullie snel heel mooi nieuws kan vertellen! Veel liefs!
ik ga richting bed! morgen weer vroeg eruit en ben alleen hiero.. djayden ligt te slapen en vriend heeft nachtdienst.. dus hoef voor niemand wakker te blijven haha.. nou slaap lekker! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx voor jullie allemaal! en wel eerlijk verdelen he
Ik kom even piepen, Stan is weer eens ziek, heel de tijd moet hij hoesten, hij is heel plat en heeft weer koorts, morgen naar de dokter! Arri, volg gewoon je gevoel, je moet je echt niet schuldig voelen. Condoleren is iets heel zwaar, misschien kan je ze later even persoonlijk condoleren! alleszins een dikke knuffel! Voor iedereen *KNUFFEL*
Zo wat een dag. Het was echt hardstikke druk op de beurs en de terugweg was helemaal verschrikkelijk. We zijn daar om 17u15 vertrokken en ik was om 20u30 thuis . Thuis aangekomen Matthijs zijn laatste fles gegeven en toen die op wqas heeft hij hem (bijna) helemaal over mij heen gespuugd. Ben er best wel van geschrokken, want het was net zo heftig als het projectiel braken voor zijn operatie. Zijn temp is 37,6 dus dat valt wel mee, maar toen ik hem om wilde kleden lag hij met heel zijn lijf te shaken . Ik durfde hem gewoon niet op bed te leggen. Hij is ook heel erg verkouden, dus morgen toch maar de HA bellen X
@Alieke: Lekker geshopt? Ik heb toevallig Gengigel gekocht op de beurs. Kreeg er meteen 'n leuke tandenborstel bij @Puck; De standhouders zeiden dat het vandaag zelfs drukker was dan dinsdag Voor de rest wel gelezen, maar geen puf om te reageren..... Ben al vanaf 5u45 wakker, omdat Matthijs zo moest huilen en daarna dus 'n vermoeiende dag op de beurs. Ga me nu snel douchen, want Matthijs heeft heel mijn haar volgespuugd. Slaap Lekker!