ohja en op die fles zit zo dop met een ramelspeeltje ( zo met van die kleine bolletjes erin die je zo in een gaatje moet krijgen zeg maar zo spelletje snappen jullie ?)
@ Arri: Het is ook niet niks hoor. Misschien dat mensen zelf het juist fijn vinden als je komt, maar als je zelf instort is het ook niet fijn. Ik was tegelijkertijd zwanger met een kennis en die is met 17 weken het kindje kwijtgeraakt maar wij hebben een gezonde jongen thuis. Dat heeft al zoveel impact op mij gehad dat ik jou reactie helemaal begrijp hoor. @ Denice: Nou werkze meis met al die lallende gasten
Goedemorgen Denice! Marleen, hahaha! Bang dat ik je een ontaarde moeder zou vinden? "Die Marleen laat haar kind zelf de fles drinken zodat ze d'r handen vrij heeft! Arm mannetje krijgt helemaal geen moederliefde!" Hahaha!
Het is altijd zo dat de mensen even snel nog voor ze de kroeg in duiken langs ons komen even eten. we zitten precies met het restaurant tussen 5 kroegen in. en dan als ze honger krijgen dan komen ze nog even langs. en meestal zijn ze zo bezopen dat ze half naar binnen kruipen. maar ik lach me eigen altijd helemaal kapot. Het mindere is al die confetti en glittertjes die vervolgens door het hele restaurant vind en dat je de stoelen moet afstofzuigen daarna
Ik heb van avent ook zo'n beker met tuit, maar ik draai er een ring met speen op van de gewone flessen, want uit een tuit drinken gaat echt nog niet lukken. En om de gewone fles passen weer de handvaten, echt ideaal dat alles opelkaar past.
@ Setteke: Niet alles verklappen! @ Denice: Die sfeer is leuk, maar inderdaad dat opruimen lijkt me niks
Ik zit alweer een uur achter internet.... Ik zal me zo maar eens gaan opfrissen en aankleden.... Anders wordt het weer niks met alles wat ik wilde doen....
Nou Setteke we kunnen elkaar een handje geven hoor. Gelukkig heb ik vandaag niet veel wat echt moet! Maar ja als de kindjes naar de oppas zijn is het wel ff makkelijk om wat te doen...Dus aan de slag jij ! Ik ga de mannen in bad doen...
Denice, dat lijkt mij nou helemaal niets! dronken mensen, maar dan moet ik er ook wel bij zeggen dat cafés en kroegen ook niet iets, waar je mij nou tegen zou komen! ook 10 keer niets! Hanne kan hier zelf ook de fles vast houden. maar dan wel in de wipper en dat iets naar achteren. En dit is een fles zonder handvaten. soms vliegt tie er nog wel uit en dan help ik haar weer. en dat vindt ze ook wel wat makkelijker. dan legt ze dr handjes naast zich neer en dan is het goed! hanne ligt te jengelen in bed. ze wil dr ochtendslaapje niet meer. maar dan is ze na het fruit moe en wil ze dan weer slapen. maar dat is bijna tijd voor de fles en daarna kan ze weer naar bed! hoe doen jullie de dutjes? ik had tot vorige week het heel prima lopen: na de 1e fles snel weer naar bed, dus rond half 9. Dan om half 1 weer. dit was een lange dut. en dan om 5 uur weer een uurtje. maar dit gaat ze nu echt omgooien...
hahah, meiden dat ken ik! ik wel vandaag ook echt wat doen. maar zit nu ook al weer even aan tafel achter de laptop. in mn pyjama! man mocht vandaag de auto mee, ik had geen zin in boodschappen! dus dat doen we morgen. vanmiddag even een paar kleine boodschappen. maar nu wil ik eerst nog even poetsen!
Jeslyn kan nog niet helemaal vasthouden, oeps! Haha! Maar dat vind ik niet erg hoor ik geniet nog steeds van intieme moment samen met Jeslyn. Arri, heel erg vervelend, maar ik begrijp je heel goed dat je zo slopend vindt, geniet dan nou zoveel van je meis. En Denice, ben benieuwd of je nog kan lachen, sommige dronken mensen zijn niet zo leuk, gaat je ook lastig vallen en sommige zijn echt te lachen. Beter aangeschoten dan dronken, vind ik? Hup Setteke, ga maar lekker in je hoekje, foei! Marleen, val Setteke niet lastig meis! Hup ga maar lekker wat anders te doen! !
hihi als ik boodschappen wil hebben dan moet ikvandaag gaan :S pff want morgen is er een optocht hier in kerkrade kinderoptocht dus dan kom ik nergens meer. hele centrum op zijn reet. nergens je auro kwijt kunnen. dus ja ik moet vandaag wel me boodschappen doen terwijl ik absoluut geen zin in heb daarin. pfff moet nog briefje maken van wat ik nodig heb. eerst maar ffies kijken wat er in de reclame is overal. zien we meteen welke winkel het word meestal is dat c1000 en liddle.
Linka ik weet niet ik heb de kroegen en restaurants altijd als niet leuk ervaren boven in het land dus overal behalve limburg. Bij carnaval hier in limburg heb ik nog nooit iemand als niet leuk of irritant ervaren. zoiezo als ik zie dat iemand bezopen is, en het idee krijg van die gaat irritant doen vandaag ( en dat zie je echt meteen met binnekomst al) dan is het zo van ehm hier naast zit nog een restaurant, maar meestal dan schenken we die mensen geen bier in of andere drank kunnen ze van mij op de cola teren of een kop koffie.
niet dat bovenin nederland overal tuig woont hoor echt dat bedoel ik niet. Maar ik woon hier nu best lang en ik heb nog niet echt een rel ofzo meegemaakt. En zeker met carnaval moet je tegen een stootje kenenn en hoe gekker hoe beter.
Ik ga denk als een gekke chinees verkleed hahahaha heb zoiezo het vestje van normaal al aan zo chinees pakje. Maar ik ga daar ook een hoed op doen denk ik en heel erg overdreven chinese make up hahah heb ik zin in. En me baas zal dat best wel grappig vinden
Wow ben even 10 minuutjes weg en Denice kletst de pagina's al vol! @ Linka, oh jee, ben ik nou alweer stout geweest? @ Arri, ik dacht hier ook een leuk ritme te hebben met slapen. Na de eerste fles slaapt ze tot 10 uur/10.30 uur. Na de tweede fles weer naar bed voor een middagdut, die slaapt ze vaak tot aan de derde fles (ehm warme hap bedoel ik..). Dan gaat ze tegen 17/17.30 uur weer naar bed tot 19.00 uur. 20.00 uur de laatste fles en dan de nacht in. Maar de laatste twee dagen slaapt ze 's middags hooguit een uurtje. Of dat nou komt van die lawaaiige broer van haar of dat ze het weer anders gaat doen, geen idee. Zo irritant, denk je dat je hem doorhebt, en ineens is het weer anders! *zucht* @ Marleen, badderze! Moet je niet poetsen? En nu moet ik wat doen, maar ik blijf meelezen en hier en daar kletsen....
Neej hoor lieve Setteke Je moet gewoon doen wat jij prettig vindt, verplichten is eigenlijk niet zo prettig vind ik toch? Myrna weekend naar vader, maandagochtend komt ze terug want ze heeft dan vakantie maar woensdag gaat ze weer naar haar vader, ze was al 4 weken bij mij, oei! Door weekenden geruild, volgende week is zij eigenlijk bij mij maar haar vader wilde haar hebben volgende week ivm verrassing en ik wilde haar op 7 februari ivm verjaardag, dus hebben wij zo geruild.