Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Ik vond het vooral eng toen Matthijs zo lag te shaken. Een knuffel voor de kat

@Setteke; Ik ga ook niet meteen van het ergste uit hoor! Datgene waar hij aan geopereerd is kan niet meer terug komen. Maar moest er vooral weer aan terug denken en zoals ik ook al tegen Lauwie zei, vond ik vooral het trillen zo eng.

@Arri; Kan het me helemaal voorstellen dat je je zo voelt. En idd 'n goed idee om ze nog een kaartje te sturen. Sterkte!

Heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Ik kon niet in slaap komen ('n combi van oververmoeid en zorgen om Matthijs), dus heb 't nog 02.00uur zien worden. En vanaf 05.00uur heeft Matthijs liggen huilen :( . Ik ben gebroken. Om 10u50 hebben we 'n afspraak bij de HA.

Groetjes Silvia

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Maar dan sliep Silke ook behoorlijk veel of niet? bij mij was het smorgens en savonds een uurtje. en smiddags 2 uur.
    Inmiddels ligt ze hier toch te slapen. ze gaf ook echt aan dat ze moe was, wrijven in dr oogjes, jengelen en gapen. dus haar in bed, maar dan is het eerst toch even flink huilen. ik heb haar nu laten huilen en daarna sliep ze! maar voelt niet leuk!
    maar ik vind het inderdaad ook lastig hoor.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, vervelend, beterschap voor Matthijs en hopelijk kan HA iets vinden!

4. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    he Linka, ben je foto-actief. Net zag ik een leuk fotootje van Jeslyn op je banner en nu ineens weer myrna! Maar leuke foto's hoor! ook die van je avatar!

duster, sjonge wat een nare nacht zeg. kan je misschien vanmiddag even slapen? Ben benieuwd naar wat de huisarts zegt. je gaat omdat hij al een tijd verkouden is toch en dat van gisteravond. of ook nog om andere redenen?

nou hier hangt de was, de halve was is opgevouwen. nu nog maar even de andere helft doen!

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    jongens, volgens mij is Setteke aan de poets! ze is hier al 10 minuten niet gesignaleerd! ;)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zeg muts, dat trek je je toch niet aan he? Was een grapje hoor! daarom staat die lachende smiley er ook bij!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    meiden ik heb een verassing voor me vriend georganiseerd :p ( lieve ike hahah) Ik heb een ouwe vriend/buurjongen opgezocht van me vriend. Mevriend die praat altijd over dat het helemaal super was die tijd toen hij nog in zn oude huis woonde, en het soms echt mist de vrienden die hij toen had. En dat hij ze best wel eens weer zou willen zien. Ik heb 1 van die vrienden via hyves weten te vinden. Heb eerst gekeken of het hem echt was op foto's van vroeger. dus heb een telefoon nummer van me vriend gegeven ( prive bericht) en nou gaat tie hem vandaag bellen .. hihi kijken wat me vriend er van zegt.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nog niet! ik was het wagenpark van mijn zoon aan het opruimen. Man,man,man wat heeft dat kind een auto's! Nu ga ik zo de vaatwasser doen en dan poetsen!

Maar Silke slaapt idd erg veel en dat heeft ze altijd al gedaan. Ze is hooguit 5 uur per dag wakker!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    emy slaapt overdag soms ook wel veel. zeker in de ochtend van kwart voor 9 tot kwart voor 10 dan van kwart over 11 tot half 1 dan van half 3 tot 4 uur en dan is ze wakker tot 8 uur en dan gaat ze naar bed voor de nacht en word pas half 8 weer wakker.

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Dank je.

@Arri; Ga voor zijn verkoudheid en dat van gisterenavond is natuurlijk ook het vermelden waard. Hij is zo snotterig, ik loop constant zijn gezicht te poetsen. (en hij vindt 't verschrikkelijk als zijn gezicht gepoetst wordt, hij begint al te huilen zodra ik met een doekje aan kom :( ). Vind het gewoon fijn dat er vandaag nog naar gekeken wordt, want de HA is er volgende week niet ivm carnaval.

Gelukkig was Matthijs net een stuk vrolijker en alerter. Gisteren zat er heel weinig leven in, zo rustig en slap. Maar net was hij best actief. Toch maar even naar de HA, want we gaan toch 't weekend in (en natuurlijk carnaval)

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Denice; Wat lief! Echt een superleuke verrassing, hij zal wel erg verbaasd en blij zijn

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, ja dank je, tsja dat heb je als je 2 meiden hebt ;) Wil beiden op staan, dus doe ik dat zo :p !

Jeslyn slaapt veel in wagen als wij buiten zijn en smiddags om half 12 krijgt ze fles en dan gaat ze slapen tot ong half 3 a half 4 als wij niet Myrna hoeven halen, anders tot half 3 (wakker maken uiteraard)

Denice, heel leuk, ben benieuwd wathij ervan vindt

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    :(: Hoe brengen jullie de gel aan op het tandvlees van jullie kindertjes. Wanneer ik de gel op mijn vinger doe en die bij Matthijs in zijn mondje stop sabbelt hij heel de gel op :rolleyes:

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    duster ja zeker ik denk dat hij echt blij zal zijn om die te spreken. ik vind dat hij gewoon weer vrienden moet hebben om een keer een mannen avondje ofzo te hebben. Hij heeft wel vrienden maar hij doet er niks mee. ja afentoe even langs op verjaardag en verder ook niet. Ik vind dat hij een beetje een uitlaatklep moet hebben. afentoe even gewoon gek doen en nergens aan denken. Hij is nu alleen naar zijn werk en dan weer thuis of bij zijn oma. En dan verteld hij over vroeger en leuke tijd enzo dat tie toen had. niet dat hij die nu niet heeft ofzo maar ik zie aan hem dat hij toch nog wel iets mist erbij. Ik heb ook me vriendinnen en dan hangt tie er ook echt zo beetje bij van ja en nu?

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    duster ik doe zo baby oorwattestaafje beetje spul erop en dan wrijf ik die eroverheen. dan likt ze dus aan de andere kant van het wattestaafje waar dus niks op zit.

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ben ik even weg en kletsen jullie weer pagina's vol!

@ Linka: Mag ik niet meer plagen?

@ Setteke: Ik poets niet altijd hoor. Is het wagenpark al weg? Hier struikel ik overal nog over hoor.... Als ik me omdraai ligt alles er weer!

17. Marleen2109

@ Duster: Hoe is het met Matthijs, ik vergeet er gewoon helemaal naar te vragen :oops: Jasper spuugt ook meer nu hij weer wat verkouden is, maar dat shaken zou ik ook maar niks vinden.

18. Marleen2109

@ Denice: Je bent veel te lief voor je vent :)

Nou ik ga ff koffie drinken met m'n vent. Die moet vanmidag weg want hij moet optreden met de band.

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jeroen is dat ook zo.....af en toe moet ik hem schop geven om contact op te nemen....maar tsja hij vertrouwt bijna niemand :rolleyes:

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jij niet plagen? Ahmmmmmmmm vooruit dan maar :) !

Koffie ze, lekker!

Deel Deze Pagina