Goedemorgen! Ik heb het andersom gedaan dan de meeste hier....eerst wat opgeruimd en nu even een kijkje nemen hier Hahahaha! Ik heb het bed van Olivier al verschoond en anders opgemaakt, lakentje overdwars zodat hij strakker ligt. Ben benieuwd hoe het gaat, vanmorgen lag hij met zijn koppie klem tegen het hoofdeinde Arri: Kan me voorstellen dat je er er naar over voelt, moet er ook niet aan denken dat je zoiets overkomt, brrr krijg er rillingen van Hoe ga je die dienst luisteren dan, je gaat er niet heen toch? Via de radio ofzo? Elle: Fijn te horen dat het goed gaat met je en dat je het naar je zin hebt in Florida. Sterkte met aansterken! Hopelijk krijgt mijn moede vandaag de MRI. Ze gaan een scan maken van haar nek tot aan haar onderrug. Ze heeft evenwichtsproblemen, duizelingen, trillende handen en krachtverlies in haar handen. Ze kan niets vasthouden of ze laat het vallen Ze is zelf ook gevallen van de week bij de neuroloog in de spreekkamer, dus dat was de reden dat ze gelijk moest blijven. Deze klachten had ze de laatste 2 weken al maar ze heeft er niets van gezegd als ik haar aan de telefoon had, ze was hierdoor ook erg gespannen en daarom doet het haar goed dat ze in het ziekenhuis ligt, ze is nu rustiger.... De afwasmachine is klaar, dus die ga ik even uitruimen...
Mogguh allemaal! Heb weer heerlijk weekend, dus kan weer een beetje meelezen en kleppen... hoop ik! Moet zo wel nodig aan de poets, maar dat roep ik al een dik uur volgens mij... Heb niet teruggelezen, want ik zag dat na mijn laatste bericht van dinsdag er zo'n beetje dik 30 pagina's zijn bijgeklept! Zou iemand een updateje willen maken als iemand daar tijd en zin in heeft? @Alle mama's; Hoe gaat het met jullie? Hier alles wel ok. Jamie is alleen de hele week al koortsig. Overdag merk je haast niks aan hem, en aan het eind van de dag loopt zijn temp op, als hij gaat slapen is het de laatste paar dagen steeds zo ongeveer 39,4... en als hij slaapt ligt hij te hoesten als een oude man... blergh, niks aan. Gelukkig heeft Britt daar (nog) geen last van! Nou, eerst maar ff een bakje koffie intappen en de droger leeghalen... en de vaatwasser leeghalen.. en dan weer ff online komen natuurlijk! Xx
Linka kenny is dus niet de enige die zoiets heeft van laat iedereen lekker daar thuis. Die houd alleen van bank hangen de laatste tijd en dan met de kleine spelen. Laatst was een vriend van hem jarig is tie nog niet langs geweest nou heb ik een afspraak moeten maken voor morgen avond als ik ga werken gaat hij dan met kleine erheen. dat tie ff onder de mensen is. MARLEEN DOE MIJ OOK EEN BAKKIE KOFFIE LEKKER !
QUEENBEE beterschap met jamie meid ! heb je al iets voor het hoesten voor hem gehaald? Ik heb tussikind en dat helpt echt goed van vsm is dat .
@Denice; Jups, dat heb ik in huis. Dat krijgt hij ook. Flesje is inmiddels al wel half leeg... Hij vindt het alleen niet zo lekker.. Xx
agh jah weet je wat mijn oma deed altijd. Een dikke winterwortel halen. en die uithollen met een appelboor en dan bruine suiker erin scheppen.die winterwortel zet je dan in een groot glas eventjes neer totdat de bruine suiker als siroop is. en dan een half eetlepel van dat siroop opeten. mijn oma kocht nooit hoestsiroop maakte altijd zo wortel klaar als ze last van der keel had.
@ Denice: Dinsdag is ze toch altijd vrij en verder werkt ze volgens mij door de weeks, dacht ik... Zo ik heb de zolder ff een beetje opgeruimd. Van de week ff goed stofzuigen en insprayen met van die vlooienshit. We gaan maar een weekje weg, maar dat doe ik standaard voordat we weggaan. Er zal per ongeluk een vlo zitten.. Bah! Toch nog aan het opruimen geslagen dus ! Maar ja Jeroen is thuis dus ja...
Zo, nou zo de bijkeuken nog even dweilen als de vloer hier droog is en dan ben ik klaar. Het zweet loopt me bij alles langs, dus gelijk mijn beweging weer gehad, hahah! Ik was net trouwnes iets naast de kast aan het zetten, kom ik met mijn oog in de punt van een plant. zo een met stekels eraan! Dat deed zeer! Nu niet meer zo, maar ik zie maar heel wazig met dat oog! Turen om te lezen wat ik typ... En, jullie nog wat nuttigs gedaan of alleen maar kletsen?
@ duster, dat snap ik ook wel hoor, het is nooit leuk als je kindje niet fit is en helemaal niet als hij dan ook nog zo gaat shaken. Ben benieuwd wat de dokter zegt. Gelukkig is hij al wat meer levendig. Ik gebruik Dentinox en doe dat altijd met een wattenstokje aanbrengen. @ Denice, wat lief van je dat je dat voor Kenny hebt georganiseerd. Vind hij vast heel erg leuk! @ Marleen, het is hier nu heerlijk opgeruimd. Al zijn auto's op zijn tafeltje. Maar zelfs in de korte tijd tussen thuiskomen en naar bed gaan is hij in staat alles door de hele kamer te gooien. Maar ach, hier wonen kinderen en dat mag je best zien zeg ik altijd! Is toch een teken dat ze lekker aan het spelen zijn! Oh en hij moet het zelf weer opruimen, wel zo leerzaam dacht ik! @ Puck, verstandig, eerst het werk doen en dan op het forum. Als het nou niet wil met het lakentje overdwars ga je dan dat matrozenbed ook proberen? Ben benieuwd of er iets uit de MRI komt. Zou mooi zijn als ze dat vandaag doen, anders zal het wel na het weekend worden. Ben je weer twee dagen verder! @ Queen, ach gossie arme Jamie. Gelukkig heeft hij er verder niet al te veel last van! Jeetje, wat irritant. Ik zie alleen maar wazig met mijn ene oog en daardoor kan ik niet goed lezen! Moet steeds mijn ene oog dicht doen, anders zie ik het gewoon niet!
net haar eerste fruithapje gegeven na een paar hapjes had ze genoeg. maar die paar hapjes gingen er wel in. wat ik alleen lastig vind is dat ze keihard tegen mijn arm met lepel mept. als ik haar iets geef, stopt ze dat in haar mond en past er geen fruit in.. ik wil ook haar armen niet tegenhouden. bij de pap van rijstebloem ging dat al snel beter, dus ik ga er maar van uit dat dat hiermee ook zo is. puck, succes vandaag voor je moeder! duster, wat zei de ha? dat trillen lijkt me idd schrikken. misschien was ie er zelf naar van. ik krijg ook wel eens de rillingen als ik overgeef. voor zo'n kleintje is dat vast allemaal wat extremer. arri, hoe gaat het? zal wel zwaar zijn om naar de dienst te luisteren. knuffel! voor de rest: schoonmaak ze! behalve voor setteke, want die is al klaar toch? merken jullie trouwens ook dat jullie kindjes verbanden gaan leggen? ottilie kijkt naar de deur als ze de trap hoort (met een blij bekkie. papa?) en op het kdv gaat ze naar de deur kijken als ze honger heeft (waar blijft die mama?)
hey setteke, dat klinkt niet fijn van je oog! misschien ff de ha bellen. mijn zusje kreeg laatst haar zoontjes vinger in haar oog en toen was het beschadigd. zalf erin en paar dagen afgeplakt..
Goedemorgen stelletje kletskousen. Ik heb heerlijk gezwommen met Danique vanmorgen. Toen ik thuiskwam poging tot fruit eten, maar mevrouwtje had geen zin, dus maar een koekje gehad en die vond ze wel lekker. Vind het wel eng die koekjes, dan heeft ze wat in haar keel en dan maar kokhalzen en hoesten enzo, bah! Nu ligt ze te slapen. Slapen doet Danique wanneer het haar uitkomt. Heb daar echt geen ritme in. Ze gaat naar bed als ze moe is en eruit zodra ze wakker is. De ene keer is dat na 20 minuten en de andere keer na 2 uur. Ze ligt nu ook te slapen en eigenlijk is om half 12 haar pap en flesje normaal gesproken. Nou dan doe ik dat een keer om half 1 ofzo. Ik kijk vooral naar wat zij aangeeft. Weet niet of dat heel handig is, maar het werkt. De ene dag slaapt ze dan ook totaal maar een uurtje en een andere dag kan ze gerust heel veel slapen. Vannacht 1 keer wakker geweest, 1 keer gelopen voor de speen en verder geslapen. Het gaat de goede kant weer op, jippie! Gisteren 9 maandenbeurs. Erg erg leuk moet ik zeggen. Maar weer veel en veel te veel gekocht. potje fruit/groente, papjes, toetjes, woezel en pip spullen, nieuwe gengigel. En op de hhb ook hele tassen vol. Ik was dus ook flink wat geld kwijt. Maar ach, we hebben een erg leuke dag gehad! Arri, wat ontzettend naar zeg van die mensen. Kan me voorstellen dat je niet naar het condoleren wilde. Al denk ik dat die mensen het echt wel zouden snappen dat jij daar al half huilend aankomt. Ze hadden je niets kwalijk genomen en zich misschien juist gesteund gevoeld. Maar een kaartje/brief zullen ze vast ook waarderen. En 1 van jullie is geweest, dus jullie hebben in elk geval iets van je laten horen. Setteke, lekker het huis gepoetst dus. Ik moet nog beginnen, bah! Marleen, die bumbo heb ik ook. Danique haar spekbeentjes zitten er vast in haha. Denice, wat supergaaf zeg die verrassing voor je vriend. Hoopdat hij het leuk vindt. Duster, hoe was het bij de HA. Hopelijk is Matthijs snel weer bter!
Lauwie als emy in de loopstoel zit. en de vogels maken lawaai dan gaat ze naar de vogels en slaat ze met der handen op het loopstoel tafeltje. en als ze de voordeur hoort dan weet ze papa komt eraan.
hm nou meiden. Normaal komt mijn mannetje om half 4 thuis op vrijdag. Maar nou pas rond 6 uur , half 7 ! dus dat word straks zelf het belangrijkste halen aan boodschappen. is even niet anders......... uhhh had tammie beloofd om een uurniks hier te schrijven maar het lukt niet .. hihi
Zo klaar met stofzuigen en dweilen en Olivier een hapje geven... Ja Setteke, dat matrozenbedje wil ik ook nog gaan proberen. Eerst de meest simpele oplossing proberen en als dat niet wil dan ga ik die zeker proberen! zxsve654s fgggggg GD B= kusje van Olivier Ga er weer even vandoor, er zit hier iemand het toetsenbord onder te kwijlen hahaha Hier trouwens nog helemaal geen tand te bekennen! Ben benieuwd wanneer de 1e zich laat zien....
denicepino schadalig meis hahaha Meiden ik wil jullie even vertellen dat ik sinds 3 weekjes iemand heb leren kennen waar het erg leuk mee klikt. Het is erg snel maar was er ook zeker niet naar op zoek het overkwam me. Hij is onwijs lief voor justin en al helemaal gek mee. Hoe de toekomst verder gaat lopen zien we wel maar we hebben het nu gewoon erg leuk en gezellig samen.
@ Tammie: Meis, wat leuk voor je! Geniet maar even lekker van al die aandacht, da's goed voor je ego. En inderdaad wat de toekomst brengt zie je vanzelf meis! @ Alieke: Jasper zit ook klem terwijl Thomas zijn benen er wel tussen passen @ Setteke: Meis, dat klinkt niet prettig! Hopelijk trekt het snel bij, want dat is me irritant!