Ik heb trouwens ook die stoel van Fisher Price. Gekregen van m'n schoonouders toen met sinterklaas toen Thomas net geboren was. Die trilfunctie reageerde hij niet eens op, ben benieuwd of Jasper er wel op reageert!
Wij hebben vanmiddag ook een schommelstoel gekocht van fisher price. Danique heeft er heel even in gezeten en vermaakt zich wel goed moet ik zeggen. Even kijken of ze het leuk blijft vinden. Ze ligt nu vreselijk te huilen in bed. Ze is heel erg moe, maar wilgewoon niet slapen. Ze valt telkens even stil en schreeuwt zichzelf dan weer wakker. Bah, vind ik echt niet leuk. Kan zelf ook wel weer janken. Ben nog zo emo bah! Duster, fijn dat Mattijs nu ook naar huis mag! Happy, hoop voor je dat Janna is gegroeid vrijdag Wij gebruiken dus wel de friso extra. DAnqiue raakte echt niet verzadigd, en nu gaat het een stuk beter. Ik verhoog nu alleen nog maar de laatste voeding, maar heb het idee dat ze nu ook al weer honger heeft. Dus misschien probeer ik morgen wel de hele dag 150 +5, kijken hoelang ze dan tussen de voedingen heeft.Maar eerst eens zien hoe ze vannacht slaapt. Probeer ik alleen als ze weer om half 5 of later komt.
Geen sorry nodig hoor! Leuk dat het bij jou ook goed gaat met iedereen, en fijn dat je kan inzien dat het geluk van je ouders heel belangrijk is. Jammer dat je zussen er anders over denken, maar je hebt gelijk dat jij daar niet tussen wilt gaan zitten.
net schommelstoel besteld op i-net. fisher price take along swing aquarium. op http://www.goedkoper4you.nl/?menu=artic ... ID=2552766 een stuk goedkoper als in de winkel kus
We hebben dit keer ook de combinatietest gedaan, met godzijdank een mooie uitslag. Anders waren we doorgegaan met een vruchtwaterpunctie. Maar kan je je voorstellen waar je dan voor komt te staan (áls ik al nog een keer zwanger kan raken) als blijkt dat er iets niet goed is Mijn man is daar heel eerlijk in : een kindje met Down trekt hij niet meer op zijn leeftijd (53 jaar). En ik denk dat hij sowieso geen 2de wil, weer vanwege zijn leeftijd.
Dames hoe kan ik hier ook spammen? Ik krijg het niet voor elkaar. Daisy@ ik gebruik ook de comfort maar heb bijna geen klontjes. Pendrag@ helpt dat ook tegen krampjes je fles maken met gekookt water? Laat je het dan eerst afkoelen? Wat zijn jullie kindjes al groot kwa kleding maat. Ik zag al 62 voorbij komen. Daen heeft nog maatje 44 aan. En ik heb zoveel leuke kleerdjes liggen maar hij past nog niks. Maar komt vanzelf wel he? Zijn er nog dames die nog hechtingen hebben? Die van mij zitten er nog. Is dit niet lang? Ik voel het knoopje zeg maar nog zitten. Bumba.
Heb zo ongeveer alles bijgelezen nu, maar te veel om om overal op te reageren. Ik heb veel foto's voorbij zien komen met prachtige kindjes! Erg leuk. Wat ik ook heel leuk vind is om de ontwikkelingen van alle baby's te lezen. De herkenning, lezen dat bij anderen de kindjes ook meer reageren op stem, geluidjes terug gaan maken, zijn gaan lachen (Danique ook maar helaas telkens te laat met de camera), dingen beter volgen met de ogen, etc. Super allemaal! Jammer dat er ook zo veel kleintjes zijn die veel moeten huilen. Zielig is dat hè. Hebben jullie wel eens gedacht aan inbakeren? Samen met het geven van meer regelmaat aan Danique (gebeurtenissen een beetje op dezelfde volgorde, genoeg rust voor haar) heeft het inbakeren hier goed geholpen en is het huilen een stuk minder. Ik heb weet-ik-hoeveel foto's van Danique En ook samen met haar papa, tante, oma, stiefopa, enzovoort. Maar het nadeel van altijd zelf de camera vasthouden is dat ik er nooit opsta. Van 't weekend heeft iemand es foto's van mij met m'n kleine meid genomen. Kan het niet laten even te spammen! Deze vind ik zelf heel mooi door het moment, ik vind bv geven heel speciaal.
lief hoor meiden! nou hier weer een drukke dag geweest.. djayden heeft bijna de hele dag zitten lachen alleen vanavond dan weer niet in ene keer nuilen.. hij zit nu even in de schommelstoel dus is even stil haha.. hoop dat ie zo in slaap valt dan kunnen we naar bed met zijn tweetjes.. want man lief heeft nachtdienst dus die is werken helaas Groetjes
doen jullie trouwens dit jaar al aan sinterklaas? Wij wel.. vind het zo leuk ondanks dat djayden het nog helemaal niet door heeft haha Groetjes
hey meiden wou even spamen van mijn pas geboren baby van 6 dagen oud en dan dit al kunnen tis toch wel erg heftig snel zo Maar ook wel stoer
leuke foto sabrina... gelijk even ego doen... morgen naar de lactatiekundige... ik wil nu toch eens weten wat ik verkeerd doe met de bv ik verga van de pijn.. tussen de voedingen door en zelfs tijdens de voeding... ik hou het gewoon niet meer vol... eerst was het de ene borst toen de andere en daarna weer de andere... en zo blijft het doorgaan.. nu zijn het beide borsten/tepels die gewoon te pijn doen om haar voeding te geven.. zelfs kolven doet pijn... morgen dus even kijken voor een oplossing... Ik geef echt niet snel op maar het is soms echt te pijnlijk om door de grond te zakken .... afwachten dus slaap lekker en tot morgen
Hi meiden, Zo ze zien is het vandaag een SPAMDAG geweest..hahahahha prachtig hoor al die foto's @natas: ik vind Bv geven ook iets heel bijzonders absoluut mee eens! hoop daarom dat ik het nog een poos kan blijven doen. @Noura: meid mistje je al, en vervelend dat het niet zo gaat, meid we denken aan je en hopen dat het snel beter gaat met anissa. Een dikke knuf voor jou. @Happy en Duster: wat heerlijk dat jullie kleintjes naar huis mochten! @lauwie: lekker hoor dat je al met sporten bent begonnen, ik kan niet eens normaal de trap op... @Esprite: van harte gefeliciteerd meid, lekker verwend? @Sjudith: wat lief van je dat je ons steeds op de hoogte houd, door het nieuws door te geven, een GEBOREN BUDDY En ik ben geen nederlandse, mijn zoontje heeft idd een buitenlandse naam, het is een islamitische naam. @Bumba: maak je geen zorgen meid, voor je het weet heeftie maat 62. @Kimm: ooh meid wat vervelend toch,dat het zo gaat met de BV,ik hoop dat je baat vind bij de lactatiekundige. let er goed op dat je geen borstonsteking krijgt. Morgen moet ik met Ayoub naar het CB,hebben jullie kindjes trouwens al hun eerste prikje gehad? Nou meiden, welterusten allen en tot morgen weer.
@Bumba: bij Jarissa kon ik echt merken dat het hielp om gekookt water te gebruiken. Gewoon kraan- of bronwater koken en dit in een steriel flesje/beker/whatever in de koelkast bewaren. Max. 24 uur. Of het bij Yinthe ook wat uitmaakt weet ik eigenlijk niet want ze krijgt nooit anders .
Liggen alle mama's nog te pitten? Of zijn jullie te druk? @Natas,wat een mooie foto's zeg! Idd wat je zegt,borstvoeding is ook erg speciaal,schept een band met je kind heh! Dat is hier ook zo.ik maak de meeste foto's dus mama staat er zeer weinig op,zal er eens verandering in gaan brengen! Wat een lekkertje is Danique zeg! @Schatje,sinterklaas? Nog helemaal niet over nagedacht maar denbk het wel want mn petekindje is nu anderhalf dus we moeten wel tegenwoordig! @Binna,je zou idd niet zeggen dat ze pas 6 daagjes is,knap! Maarja ze is ook eigenlijk ouder heh @Kimm,succes vandaag! @MyAngel,hier hebben ze afgelopen Vrijdag eerste prikjes gehad,krijgt Ayoub ze vandaag? Succes! Dank je voor jullie antwoord op mn vraag over de Comfort,ik doe nu dus wat Pendrag aanraadde,idd geen klonten! De meiden liggen weer lekker in hun bedje,waren om 06.00u al wakker,ja en tuurlijk ook tussendoor heh,02.30u/03.30u/05.00u,maar ach op een dag is dat voorbij zullen we maar zeggen.