@ Lauwie, hier is nu geen mens meer te bereiken bij de huisartsen. Zijn zoo slecht bereikbaar! Pas vanmiddag na 13.30 uur weer. En ik zou ook niet weten hoe ik bij de huisarts moet komen eigenlijk, laat staan wie er dan bij mijn kindjes moet blijven. Dus ik denk dat ik maar onverstandig ga zijn en hopen dat het morgen over is.... Ik hou Silke haar armpjes wel vast hoor als ze zo om zich heen mept. Anders zit het overal behalve in haar mond... @ Alieke, oh leuk, shoppen op de beurzen! Wat lekker, even zwemmen met je meisje! En tja, het werk blijft liggen. Succes met poetsen, ach, doe je het een beetje snel. Ik poets ook echt niet elke week even uitgebreid hoor! @ Denice, kletskous, hihi! @ Puck, zou ik ook doen hoor, geen ingewikkelde toeren als het niet hoeft! @ Tammie, dat vind ik nou leuk om te horen! Het is je zo gegund! hoe heb je hem ontmoet?
@ Lauwie: Volgens mij doen ze dat allemaal of naar het lepeltje grijpen of een vuistje in hun mond terwijl ze aan het eten zijn en alles eronder smeren. Nu gaat die mond standaard open en moet ik doorlepelen
@ Alieke: Ik gedraag me vaak ook schandalig op zulke beurzen. Alleen vind ik het vaak veel te druk, dus ga ik er niet meer heen!
Er staat bij ons in de straat een graafmachine en Thomas staat al de hele morgen in het raamkozijn. M'n ramen zijn inmiddels baggervet...
Waar zijn jullie nou allemaal? Ben ik klaar met poetsen, gaan jullie allemaal poetsen ofzo? Hmm, gezellig!
hAI HAI, Het is weer gezellig dames, ben ondertussen drukaan het werk, ga dus niet echt reageren. Tammie, onwijs leuk, geniet ervan en lekker afwachten wat de toekomst brengt! Ben ook benieuwd waar je hem ontmoet hebt!
neej lekker aandacht gegeven aan Jeslyn en nu ligt ze lekker te slapen hoop ik hoor........ Doordat ze dit heeft gekregen slaapt ze overdag heel weinig. Afwachten. Haha, Marleen, lekker weer poetsen !
Nou weer terug van CB 68cm en 8500 gram helemaal blij alleen had een kind een klein houten fietsje voor de deur gezet dus ben bijna met Mylan gevallen iedereen schok zich rot, mylan huilen en ja toen hield ik het ook niet droog ik kijk vanaf nu alleen maar naar de grond hoor BBRR het zal je maar gebeuren, kon hem no maaar net houden setteke: mylan drinkt ook vaak zelf, die oren vind hij juist leuk. gewoon oefenen
Tammie, het is je zo gegund hoor meis! Geniet het zoveel van en zie wel wat er gaat gebeuren in toekomst meis!
WAtte? Wat een binkie zeg, Jeslyn groter dan Mylan maar Mylan is dus zwaarder ! Wat een schrik zeg! Pfff, gelukkig is er niks aan de hand!
@ Linka, ja, dat moet ook gebeuren! @ Lique, werkze! @ JennyS, he jakkie, wat naar! Gelukkig is er niks gebeurd! Mylan is weer goed gegroeid! En dan vanmiddag/vanavond naar de sneeuw?
@jenny: Pfff.. dat is schrikken! gelukkig niet gevallen! zow, mylan is echt een bink ja! milan woog 2 weken geleden 8020 gram. nouik heb hier vanmorgen duidelijk mijn eisprong gevoeld! heb het al eens een keer eerder gevoeld, maar DAMN wat doet dat pijn zeg! verder vanmorgen lekker wezen zwemmen met milan, hij heeft weer genoten! daarna een flesje op en nu ligt hij heerlijk te slapen! liefs rebbel
We zijn weer terug van de HA. Hij hoorde 't meteen: Een infectie midden op de luchtwegen. Matthijs heeft nu 'n antibioticakuur voorgeschreven gekregen X
@linka: haha binki, ander word voor proppie dus haha. het valt eigenlijk best mee, volgens mij denk door zijn stevige poten en best groot hoofd haha @setteke: morgen vroeg weer naar de sneeuw hoop dat we ene beetje kunnen doorrijden maar vrees het ergste, maar we hebben er wel zin in @rebbel: oh milan is toch een maand ouder haha of ojee? ach ja. maareh heb je nog wat gedaan rondom je eisprong
haha bijna 2 zelfs! ach, als hij straks meer gaat bewegen gaat het lekkere babyvet er vanzelf weer af'! nee we gaan mn eisprong nog niet benutten! ik durf het nog niet zo goed, i.v.m. de vaccinatie die ik op 27 nov. heb gehad. ik mocht de eerste 3 maanden niet zwanger raken en nu hangt het er om, dus voor de zekerheid maar even wachten. @duster: beterschap voor matthijs!
REBBEL oehhh spannend ! nou succes met klussen dan volgende maand hahahah duster jeetje een infectie maar gelukkig ken die dokter tenminste wel alles meteen vinden wat er aan de hand is die drol die ik heb die moet je alles vertellen wat je denkt dat ze heeft. Maar nu is het kuurtje afmaken en dan moet het goed zijn ? zijn dat tabletjes of drankje ofzo of hoe gaat dat met kleine kinderen? JEnny lekker is dat... bij ons bij het cb leg ook altijdvan die lego blokken hoe vaak daar wel niet iemand over gestruikeld is, is toch een kleine moeite om even samen met je kind alles op te ruimen of niet gelukkig niets gebeurt.