marleen KNUFFEEL! ik ben helemaal alleen tot ongeveer kwart over 6 half 7 :S pfff ik ga me een kop soep pakken heb honger ( OWWWWWWWWWWWW wat klets ik weer veel jullie zullen wel blij zijn als ik weg ben en me mond hou) heb trouwens net een paar boodschappen gehaald maar jeetje wat een gezeul en gesleur naar boven die 3 verdiepingen op met boodschappen, kinderwagen en emy.... pff ben kapot eerlijk gezegt en blij dat ik even zit nu. Nou hoef ik morgen ochtend vroeg alleen nog wat vers brood te halen..en de vergete gehakt. Gooi ik net een plens met net uit de waterkoker gekookt water overme vingers. natuurlijk meteen reactie hand weg trekken spetter ik me hele buik vol met water. voelde ik niet zo heel erg eerst maar nu brand het toch wel :S stom mens dat ik ben.
@arri: ja dat scheelt zeker in gewicht, wel een nadeel is dat zijn mooie schommelstoel weg moet en ik eentje moet vinden met meer kilo;s haha
@ Denice: Oh, doos! Ik ben ook vaak zo onhandig Nou Jasper zat weer helemaal onder de poep. Ik snap er niks van! Hij heeft geen koorts, eet en drinkt hartstikke goed en is hartstikke vrolijk, dus het niks ernstigs zijn, maar toch...
@ Linka: Jasper vind ook niks lekker. Diksap, die kant en klare sap van Olvarit, Karvan Cevitam, Roosvicee... allemaal niks. Ik heb nu van roosvicee vruchtenmix en daar krijgt hij misschien 2 slokjes van binnen, maar meer echt niet!
Zal straks even proberen, ga zo toch boodschappen doen en jeslyn slaapt toch niks meer...... Stomme galbultjes...sorry voor egoberichtje.... Toedeloee xx
marleen jah ben ook een stomme doos ook. de soep was lekker hihi hier ook steeds behoorlijk poep luiers bij emy ook bijna iedere luier en dan niet een beetje nee tot tussen haar schouders of zelf der nek. :S geen idee waar dat allemaal vandaan komt. maar ja zal wel een beetje van slag zijn door de tandjes die er aan komen.... misschien dan toch dat die aan zitten te komen link diksap ? bedoel je gewoon drinken voor jeslyn ? kan je ook thee geven he of andere smaakjes van roosvisee siroop of olvarite kant en klaar drinken hoef je alleen in een bekertje ofzo te doen, die kan je trouwens ook weer verdunnen als je wil die van olvarite dat doe ik ook. anders vind ik hem zelf te zoet. en emy drinkt gewoon lekker er van
marleen ik heb laatst aardbeien thee en mango thee geprobeert de vekel thee was op maar die mango vond ze echt lekker
@Denice; Matthijs heeft 'n vloeibare kuur die ik met een pipetje in zijn mondje moet spuiten. 3x per dag en daarna moet hij melk drinken. Alleen krijgt Matthijs nog maar 2x per dag melk . Zo dus maar even de apotheek bellen X
Sommige kinderen vinden de overgang van warme fles naar koude diksap te groot. Beetje diksap aanmaken met lauw water wil ook nog wel eens werken
@Denice; Ik zou even bij de plaatselijke scholen informeren, 't is nl bij elke school anders. De school waar we Matthijs naar toe wilde doen zit al helemaal vol en neemt geen inschrijvingen meer aan en op 'n andere school kunnen we hem pas inschrijven als hij 3 jaar wordt X
@ Arri: Fijn dat je er op die manier toch een beetje bij kon zijn. Het zal wel heel erg druk geweest zijn daar denk je niet? Ontzettend verdrietig verhaal.... Dus jullie geven jullie kindjes ook al verslapte thee? Wat voor thee moet dat zijn, zag iets van fruitthee voorbij komen? Olivier krijgt eigenlijk alleen diksap. Ik geef hem dat ook heel erg verdund, eigenlijk drinkt hij water met een beetje een smaakje, maar dat weet hij niet hahaha! Linka: Jammer dat Jeslyn niet goed kon slapen van de jeuk Gaat al wel beter met haar? Marleen: Lekker al die poepluiers Olivier had er laatst 3 op 1 dag, dat was het record! Hij poept nooit zoveel. Succes met het verschonen! Denice: Auw! Dat hete water doet natuurlijk erg pijn! Hoe gaat het nu? Heb je iets om erop te doen?
@Denice; Volgens mij kan je je kind niet laten dopen als je zelf ook niet gedoopt bent. Of je moet jezelf eerst nog laten dopen. Als het kind er op latere leeftijd zelf voor kiest, hoeven de ouders niet gedoopt te zijn X
duster : ja als je die 3 keer moet geven en dan melk moet laten drinken endie drinkt maar 2 keer melk gaat dat moeilijk he misschien dat er ook gewoon gegeten of fruit ofzo er achteraan gegeven mag worden misschien is het gewoon zo dat demaag gevuld moet zijn daarmee, is bij volwassenen ook dat je met veel medicijnen met een volle maag moet innemen anders gaat demaag maar raar doen.. ik ga maandag even alles regelen, misschien even verschillende scholen bellen kijken wat voor een wachttijden er allemaal zijn. en of we nu al moeten inschrijven. Weet je straks moet je met zwangerschap niet alleen alles regelen van kdv en kinderwagen en kamertje bestellen maar ook nog eens de basisschool en mbo uit zoeken voor je kind. kan nietgekker echt waar. die wachttijden overal op allemaal. dat ze eens meer peuterspeelzalen kinderdagverblijf en scholen dan bejaardencentrums. alle projecten hier in kerkrade zijn alleen maar voor bejaarden. allemaal flats en appartementen maar iets voor de kinderen maken ho maar want de speeltuin onderaan het flat die is hier dus maar weg gehaald. gewoon zomaar door de gemeente hun vonden dat nodig grr
@Puck; Bedankt! Het CB hier zegt dat je alleen nog maar gewone thee mag geven, omdat in de smaakjesthee te veel suiker zit X
puck ik heb maar een koud washandje erop gedaan. beetje koelen maar brand nogsteeds. zal wel goed komen denk ik. duster daarom hebben wij er voor gekozen om emy niet te dopen, omdat ik zelf niks met de kerk heb en me dan zou moeten laten dopen en ik vind als ik er niks mee heb met de kerk moet ik dat ook niet laten doen. Daarom kan ze later zelf beslissen wil ze gedoopt worden en communie doen ja of nee. ikd enk het eerlijk gezegt wel omdat iedereen hier op de basisschool dan ja die krijgen dat geleerd. en er is feest, en kadotjes en de meeste kinderen krijgen een fiets enzo.en mooie kleren en geld ik denk dat emy dat dan ook wel wil, want ja als je dat niet doet hoort ze er misschien niet bij en dat wil ik haar niet aan doen. ik weet heel goed hoe het is om er niet bij te horen. en dan voel je je eigen flink rot. Dus daarom besloten gewoon op latere leeftijd haar de keuze te geven.