nou ben terug van de gyneacoloog...stond binnen 5 min weer buiten. Op aanraden weer een test doen....net gedaan...helemaal niks, dus zo opnieuw ik tref het wel hoor Ik mag weer sporten, en pas bij 10 weken stofzuigen....wat erg En advies is niet binnen 6 mnd zwanger maar als het wel zo is, is het niet erg...dus advies slaat nergens op... Voor de moeilijke poeperds, beetje zeep op het gaatje smeren werkt ook, thermometer er in...die willen ze er uit persen . Hier werkt het
Hier wordt dat afgeraden, waarom weet ik niet precies maar volgens mij had het iets te maken met de poepreflex.
Huh Judith, van de gyn weer een test doen? En die test is mislukt begrijp ik? Je blijft het spannend houden hoor! Stofzuigen nog niet... dan ik vast ook niet (ook ks gehad) Wat heeft tie gedaan? Happy, wat moeilijk joh. ik kan je alleen niet echt helpen. Boert ze weleens? bij ons spuugde Hanne ook wel eens en dat kwam doordat ze nooit boerde. maar zij spuugde eigenlijk 1 keer per dag en bij jullie gaat het dus regelmatiger. Kan je anders niet met huisarst of cb overleggen?
Danique heeft heel weinig last van krampjes gelukkig. Ik weet er dus het fijne niet van, maar ik heb vaak gelezen dan Sab Simplex heel goed werkt. Niet in NL verkrijgbaar, wel in Duitsland (op internet te bestellen).
@ Arri, alleen het litteken bekeken...meer niet! @ Sjorsje, je mag ook niet wroeten, alleen even er in houden...
Happy, wat vervelend zeg dat Janna nogo steeds zoveel spuugt. Goed in de gaten houden en anders maar snel terug naar de arts hoor! Danique ligt hier alweer te krijsen in haar bedje. Ik ga maar weer kijken wat ze heeft. Hoop op een vieze broek, maar ben bang dat ze weer gewoon lekker wil knuffelen, zoals ze de hele dag wil. Vind ik wel heel gezellig hoor, maar ik kan zelf geen kant op
Ik heb ook geen inwendig onderzoek gehad,nog niet eens naar mn litteken gekeken Wel gezellig zitten kletsen,hahah.. @Delilah,jee meis wat zielig voor Wesley zeg,das echt niet fijn! Hebben jullie geen telefonisch spreekuur bij het bureau? Zou ik anders ff overleggen? @Happy,gewoon weer bellen hoor als je denkt dat Janna niet genoeg binnen krijgt! Sterkte meis! @Juudje,hoezo moest je weer een test doen,zag de gyn iets wat op een beginnende zwangerschap leek? Ik mocht na 6 weken alweer stofzuigen maar absoluut niet eerder(balen,had gehoopt op een half jaar ofzo,hihi) @Natas,ik heb net ff je foto album bekeken,jee wat een schatje zeg! Heeft Danique ook een ooievaarsbeet op oogje?Ik meende iets te zien? @Alieke,ja zo kom je zelf niet verder heh,dat heb ik ook vaak,vandaag wilde ik heel de dag aan mn meiden besteden en lekker pyama dagje houden,slapen ze al de hele tijd,hahahah.. Hebben jullie het ook zo koud,ben goed in staat en zet de verwarming aan. Maarja we gaan zo maar wandelen,gelijk ff bodschapjes doen. Moet zo ook ff bellen met het bureau,Linne heeft uitslag,waren eerst rode vlekjes en nu komen er soort van blaasjes op?
nou nog een test gedaan, negatief! Moest nog een keer testen omdat we sex hebben gehad vd week hopenlijk hoeft het niet na elke keer sex Ben benieuwd wat Linne heeft?
sjonge zeg, een test na de sex! maar negatief dus... wel vreemd trouwens: ook al zou je zwanger zijn na afgelopen keer sex, dan zou de test dat echt nog niet kunnen oppikken...
Dat wordt duur aan testen na elke keer sex haha. Maar fijn dat je nu zekerheid hebt in elk geval. Daisy, ja zo'n dagje wil ik ook wel eens houden, maar ze is ondertussen weer in slaap gevallen. Ben benieuwd voor hoelang. En koud, ja ikke heel erg koud. Voel me net een ijsblokje :S
@ Happy: Ik zat helemaal te balen van je verhaal! Ik zou je graag een oplossing bieden, maar ik weet het ook niet. voor Jasper gebruik ik Nutriton om te zorgen dat de melk dikker wordt in de maag. Verder ff ego: Ik heb vanaf vanmorgen al 3 poepluiers verschoond EINDELIJK! Jasper heeft heerlijk geslapen en kijkt nu tenminste weer helder uit z'n ogen. Hij heeft nog wel kramp, maar ik hoop dat dat ook minder wordt. Oja die glicerine pillen ga ik ook eens even onthouden. Lijkt me beter dan echt dat laxeerspul dat ik heb!
Een keer heeft ze op schoot al gespuugd en de andere twee keer toen ze lag. Hebben nu al een handdoek onder het matrasje gelegd zodat ze wat hoger ligt. Het komt er dan ook echt met een golf uit zeg maar. Echt heel zielig. Verder boert ze wel, dus denk niet dat dat het is. Ze mag zo weer een flesje, hopelijk gaat het nu wel goed. Andes ga ik gewoon de afdeling bellen, mocht ik bellen als er weer wat gebeurde deze week!
proberen iets langer bij je te houden op schoot, mylan moet wel eens 2 x boeren anders krijgt hij ook nog eens de hik en dan gaat het ook soms mis. hoop dat het snel beter gaat
@sjudith: wel fijn dat alles oke is. Sex.......nou dat is wel het laatste waar ik behoefte aan heb. Herkent iemand dit,of ben ik raar @Daisy: nee was alleen co, de volgende keer krijgtie zn 1ste prikje. Hebben jou meisjes daar hinder van ondervonden? En wat een plaatje zeg die foto... @Happy: wat balen meid,is het geen allergische reactie op die melk?
wat lief dat jullie allemaal meeleven. het is best heerlijk om hier van je af te schrijven. zie ook prachtige fotos voorbijkomen zeg. natas mooie voedingsfoto! ben het met je eens dat het heel bijzondere momenten zijn. happy wat vervelend dat spugen, ik snap wat je bedoeld, en als je gevoel zegt bellen, gewoon doen. oei judith bang om al zwanger te zijn, heftig. ik was er ook bang voor 6 weken na mijn zoontje geboren was, had ook al de kwaaltjes. maar uiteindelijk was ik het niet. thermometer doen om te poepen moet je mee oppassen, de moeilijke poeperds hebben dan kans dat ze straks niet meer normaal kunnen poepen maar altijd een thermometer erin willen. is mij eens verteld hihi en wie was er blij met een paar poepluiers nou heb hier gister besloten om haar zo veel mogelijk boven te houden, want overdag kan ze niet slapen. maar door haar steeds bij me te houden en beneden word ze alleen maar meer moe en overprikkeld wat het alleen maar erger maakt. nu probeer ik haar in bed te houden, ik ga er wel steeds heen, even troosten, speentje proberen. en dan ga ik weer. soms valt ze dan wel in slaap. het is heel zwaar, maar anders weet ik het ook niet meer. en ik wou dat ik de hele dag met haar kon lopen maar dat is niet te doen, want mijn zoontje heeft ook recht op aandacht, hij is ook nog klein. het spugen lijkt iets minder te zijn dus daar ben ik blij om. de nutriton doet dan vast toch zijn werk. verder helpen de medicijnen denk ik toch ook om het minder zuur te maken. wel heeft ze af en toe nog na de voeding dat er slijm omhoog komt en ze daar behoorlijk benauwd van is. ik las nog wat over schommelstoelen, wij hebben er ook 1. het geeft echt wel wat rust. en die site die hier genoemd werd, die staat op hyves, en als je je daar aanmeld, krijg je ook nog eens 5 euro extra korting, terwijl ze al zo goedkoop zijn bebaworld.com heeft ook een stuk goedkopere dan andere zaken
hier onze schommel en het is prettig om haar even in te zetten, dan hebben wij onze handen even vrij. ik heb trouwens inbakerdoeken besteld, wil toch kijken of het haar helpt, danhebben we alles geprobeerd. ik heb echt geen zin om het ziekenhuis te bellen, want als ik daar heen moet of ze moet daar blijven dan krijgt ze nog meer prikkels en word ze mischien nog wel huileriger. en nu slaapt ze snacht in ieder geval nog 8 uur aan mekaar.
Ja daar waren wij dus ook al bang voor, maar in het ziekenhuis reageert ze totaal niet op die melk. Dat is dus zo raar. Judith, bedankt voor de tip. Alleen valt ze meteen in slaap als ze gedronken heeft. Dus vind ik het ook weer zo zielig om haar dan maar vast te houden. Heb nu een andere fles geprobeerd. Ze heeft de fles iets sneller leeg en volgens mij gaat het haar makkelijker af. Heeft tussendoor een goede boer gelaten en aan het einde ook! Ben benieuwd of het er in blijft. Dan heeft ze 90 cc op! Duimen! haha
Yosyp heeft ook alweer 2 keer gespuugd vandaag. En het ging al 4 dagen zo goed. Nu ligt ie alweer te huilen van de honger, maak nu maar 60 ml klaar en hopen dat ie dat wel binnen kan houden.
Hé dames, Ik heb even snel een vraagje, mijn oude luiertas is stuk. Iemand nog tips voor een goede nieuwe? Hij moet iig groot genoeg zijn (2 kids) en aan mijn wagen gehangen kunnen worden.. Ik hoor het graag, want jullie hebben nu ervaring... Reageer snel weer eens op de rest, maar krijg zo weer visite en mijn huis moet aan kant. Vanavond eerste nagym, zal mij benieuwen alle verhalen!