Gewicht en lengte Augustus 2008 kindjes Groeicurven lichamelijke ontwikkeling peuter Jasper: 96cm en 15kg Volgens deze groeicurve beide net iets onder het gemiddelde! Silke: 105 cm en 18 kg Volgens diezelfde curve de lengte op de bovengemiddeld lijn, het gewicht iets boven het gemiddelde Ottilie: 94cm en 14,6kg rond het gemiddelde Tess:98cm en 11,8kg lengte gemiddeld en gewicht ondergrens Yosyp: 89cm en 14,5kg (ongeveer hoor) Hanne:97 cm en 14,5 kg Lengte gemiddeld en gewicht tussen 0 en -1
nou dan rijd ik wel verder! ik zorg dat ik er rond kwart voor tien ben zodat we lekker dicht bij de peuterhoek kunnen zitten. daar zat ik de vorige keer met miranda oo endat was super!
Gewicht en lengte Augustus 2008 kindjes Groeicurven lichamelijke ontwikkeling peuter Jasper: 96cm en 15kg Volgens deze groeicurve beide net iets onder het gemiddelde! Silke: 105 cm en 18 kg Volgens diezelfde curve de lengte op de bovengemiddeld lijn, het gewicht iets boven het gemiddelde Ottilie: 94cm en 14,6kg rond het gemiddelde Tess:98cm en 11,8kg lengte gemiddeld en gewicht ondergrens Yosyp: 89cm en 14,5kg (ongeveer hoor) Hanne:97 cm en 14,5 kg Lengte gemiddeld en gewicht tussen 0 en -1 Malou: 104 cm en 16 kg Lengte bovengemiddeld en gewicht iets boven het gemiddeld __________________
@Miepie, wat een heerlijk en wijs grietje heb je toch, zo naast die kadoos. Mooie taart zeg! zooo, nog 1 dagje om voor te bereiden. De spanning stijgt, haha! Voor de bruiloft is alles rond, maar toch wat zenuwen, morgen nog wat op locatie doen. Dag erna op vakantie, dus morgen ook inpakken en boodschappen doen... druk druk druk! Tot snel dames!
Miepie; het gaat redelijk met de kids. Eline heeft veel last en slaapt hierdoor heel slecht. Danique wordt huilend wakker als ze heeft geslapen van de jeuk maar sliep er vannacht wel goed om. Verder zijn bij beide kids de blaasjes al wat aan het indrogen. De vlekken die ik als eerste ontdekte zijn nu zo goed als ingedroogd. Ik smeer hele dagen met de schuim en was ze 2x per dag met zemelenbad. Hoop dus echt dat het snel over is. Want ik vind er niks aan Meeten in Houten, had ook wel mee gewild, maar met de waterpokken kom ik nergens. Had anders ook naar cb gemoeten met de kids, maar daar mag ik ook niet naartoe nu ze waterpokken hebben. Dus maar weer een dagje thuis zitten. Met als enige uitstapje even boodschappen doen
Gewicht en lengte Augustus 2008 kindjes Groeicurven lichamelijke ontwikkeling peuter Jasper: 96cm en 15kg Volgens deze groeicurve beide net iets onder het gemiddelde! Silke: 105 cm en 18 kg Volgens diezelfde curve de lengte op de bovengemiddeld lijn, het gewicht iets boven het gemiddelde Ottilie: 94cm en 14,6kg rond het gemiddelde Tess:98cm en 11,8kg lengte gemiddeld en gewicht ondergrens Yosyp: 89cm en 14,5kg (ongeveer hoor) Hanne:97 cm en 14,5 kg Lengte gemiddeld en gewicht tussen 0 en -1 Toby: 87cm en 11,8 kg beide onder ondergrens
Alieke wat jammer, van mij zou je gerust mogen komen, dan krijgen die van mij misschien ook eindelijk de waterpokken.