Het dametje is iets minder benauwd nu, en ze heeft net ook een klein broodje gehad. We wachten dus nog maar even af voordat we weer naar ziekenhuis kleppen
Zooooo, ben ook weer bij de levende... te schandalig, haha!! Was om 12 uur naar de winkels, 2 uur terug. zo mijn bed in gedoken en kom er net weer uit... Gaat het niet... Denk niet dat ik nog een keer moeder word, maar beer ofzo... en oefen voor een winterslaap!!
@Juud, haha, ik heb er ook meerdere gedaan hoor!! Heerlijk toch!! @Mik, goed werk van de mediamarkt! @Puck, vind het ook steeds moeilijker om wat leuks te verzinnen. Ook dit keer op Sam haar lijstje veel nuttige dingen, kleding/ondergoed/bikini/dekbedovertrek. Oja en ook nog schmink, knutselspullen.... @Tesske, wat fijn dat het wat beter lijkt te gaan!!
Duster gefeliciteerd met je baan. En meteen een jaarcontract, super hoor. Meeten, 10 juli ben ik jarig en dan hebben we een familiedag, dus dat gaat het bij mij niet worden. 26 juni zit ik met Lianna bij het Zomerfestival, dus dat valt ook af. 3 juli kan bij ons wel.
duster gefeliciteerd met je baan! Vogeltje gefeliciteerd met je zwangerschap, is snel raak of niet? Mark is nu thuis bij kleine krullie dus ik ga zo lekker zumba-en.
@ Lique is niets mis met beer worden dacht er zelf ook al aan 7 maanden per jaar te gaan slapen. @ Tesske fijn dat het weer een beetje beter gaat en dat ze iets heeft gegeten. Het was meteen raak hadden we niet verwacht. @ Mik wel netjes van media markt. @ Duster veel plezier met de 4 daagse en succes
cadeau iedee tot nu to alleen nog in me hoofd een dora laptop/ en ze wil zelf graag de treinbaan van Chucintun maar ja ze heeft ook een houte en eentje van duplo van Kitty dus weet het nog niet. en voor de rest denk mischien iets van een boek en puzels of zo en kunnen we voor de meeting niet beter een lijstje maken zat 25 juni zon 26 juni Zat 2 juli zon 3 juli zat 9 juli zon 10 juli zat 16 juli zon 17 juli zat 23 juli zon 24 juli
en kunnen we voor de meeting niet beter een lijstje maken zat 25 juni petra zon 26 juni petra Zat 2 juli petra zon 3 juli petra zat 9 juli petra zon 10 juli zat 16 juli petra zon 17 juli zat 23 juli petra zon 24 juli
ik ga kaarten bij andy zn moeder. ik heb vandaag de hele dag al zo'n overspannerig gevoel. ik ben kortaf tegen de meisjes en tegen andy en ik weet niet waar het vandaan komt. zoek echt naar redenen om te zeiken. ik hoop dat het snel over waait
Vind die uitspraken zo leuk! Blijven posten hoor! Vind het ook leuk om te lezen welke woorden/zinnen kindjes verkeerd zeggen. Dat 'gefelend' van Laureen vind ik bijvoorbeeld ook geweldig! Ot vandaag: 'papa, wil je een huis op de gracht voor mij kopen? Daar wil ik wonen!' In de speeltuin tegen een onbekend stel met een baby: 'ik vind het leuk als jullie naar mij kijken!' en 'hoe heet jullie baby?' 'hebben jullie nog een kindje?' etc Verjaardagcadeau's: Ik vind het jammer dat ze aan het eind van de zomer jarig is. Kan zoveel leuke buitenspeel cadeaus bedenken! Bijv een step of een waterbaan. Denk dat wij voor een verkleedmand (heb ik nog staan) met verkleedkleren gaan. Bij mijn nichtje hebben ze samen met de playmobiel gespeeld, dus dat zou ook nog kunnen. Verder grote puzzels, dora speelgoed en knutselspullen.
Ik verwaarloos jullie echt schandalig maar ben zoooo druk en als ik wel vrij ben veel te moe om te zp-en... Truly sorry, hoop het gauw goed te maken!
Duster, wat super! Gefeliciteerd! Wandel ze! Petra, zwanger? Carmen, beterschap voor krullie! Marleen, veel sterkte morgen!
Ik ga zo het lijstje invullen voor de meeting. Ik ga alleen voor de zaterdagen. Zondagen zijn onze enige dagen als gezinnetje als ik straks weer aan het werk ben, dus zijn een beetje heilig Heb net mijn brief voor de sollicitatie af. Nog iemand die even mee wil kijken of hij een beetje aan zal slaan en natuurlijk taaltechnisch. Stuur dan even je mailadres in pbtje. Ben vanavond allene thuis en beide dames lagen om half 8 heerlijk in bed. Ben zo trots op mezelf dat het zo goed verloopt. Had een paar weken geleden niet verwacht dat ik ze ooit nog eens soepel in bed ging krijgen 's avonds
Meetinglijstje!! zat 25 juni petra zon 26 juni petra Zat 2 juli petra Alieke zon 3 juli petra zat 9 juli petra Alieke zon 10 juli zat 16 juli petra zon 17 juli zat 23 juli petra Alieke zon 24 juli
Meetinglijstje!! zat 25 juni petra zon 26 juni petra Zat 2 juli petra Alieke zon 3 juli petra Joyce zat 9 juli petra Alieke Joyce (pas na 13.00 uur) zon 10 juli zat 16 juli petra zon 17 juli Joyce zat 23 juli petra Alieke zon 24 juli
@Carmen, Wat fijn dat het weer iets beter gaat met Tess, hoop echt voor haar en jou natuurlijk, dat het door blijft zetten. Beterschap voor Tess. Hoe gaat het met jouw longen nu? @Leuke uitspraken. We hebben nu een boek over verhuizen en daar is het meisje haar knuffel kwijt. Dan komt er een zin "annabela's buik is vol van verdriet" Janna zegt dan altijd "nee vol met eten" Als ik iets niet goed doe, zegt ze domme domme mama Vroeger zeiden we altijd, Janna is een gekkie, officeel. Als we nu zeggen Janna is een gekkie zegt zij officeel. Gisteren aan tafel, vroeg Boris aan mij wat voor vloer krijgen we ook al weer, zegt Janna visgraat. (beneden krijgen we inderdaad een visgraat vloer) Boris had het over boven.
Happy; dat meepraten herken ik. DAnique herhaalt echt alles wat er wordt gezegd. En weet altijd ook alles. We moeten soms echt oppassen met wat we zeggen, want voor je het weet heeft mevrouw het alweer herhaalt. Hoe is het met jou en zwanger worden? Carmen; fijn dat het ietsje beter lijkt te gaan met Tess. Hoop dat het weer iets gunstiger wordt voor haar en dat ze snel minder benauwd is!