ik ga niet mee! heb migraine en ben de hele nacht met de dames bezig geweest dus andere keer maar ! kus p.s. ga nu wer proberen te slapen
Goede morgen, even snel een reactie van mij. Mijn test was omo wit. Snap er niks van maar het zal wel. Nu maar wachten op ongi. Vind het wel raar dat ik nog steeds misselijk ben, dus waar dat dan vandaan komt?? Fijne dag allemaal. Die naar ballorig gaan veel plezier. @Ligue jij ook veel plezier vandaag, geniet er van.
@Setteke: Dat is ook al zo schrikken. Gelukkig is het ook bij jullie goed afgelopen @Petra: Ik vind het echt stoer (je dieet) @Happy: Spannend, ik duim voor je @Mik: Beterschap @Chantico: ik vind dat ook wel laat vooe een tussendoortje. Wij eten meestal vrij laat, maar na 16u hier geen tussendoortjes meer @Lengte/gewicht: Matthijs moet straks naar het cb, daarna vul ik het ook in Bah morgen Matthijs en mijn verjaardag en ik voel me nog steeds niet lekker. Ik blijk ook een flinke ontsteking aan mijn kies te hebben, dus die moet er binnenkort uit (waarschijnlijk er uit snijden ipv trekken) We proberen het nu rustig te krijgen met een abkuur en een spoelmiddel. Volgende week terug om daar nog een keer te spoelen en dan kan ik het hopelijk uitzitten tot na de vakantie
@Happy: Sorry was al met mijn bericht bezig toen jij je berichtje plaatste. Reageer vanaf mijn foon en ben daar (nog) niet zo handig in. Balen van de test zeg (en ook erg vreemd) Dikke knuffel! @Lique: Vergeet ik jou nog helemaal. Een hele fijne dag @ Lauwie@Sjorsje: Veel plezier!
Gewicht en lengte Augustus 2008 kindjes Groeicurven lichamelijke ontwikkeling peuter Silke: 105 cm en 18 kg Volgens diezelfde curve de lengte op de bovengemiddeld lijn, het gewicht iets boven het gemiddelde Malou: 104 cm en 16 kg Lengte bovengemiddeld en gewicht iets boven het gemiddeld Giulia: 100 cm en 15 kg lengte boven gemiddeld, gewicht onder gemiddeld. Laureen: 99 cm en 13kg Lengte gemiddeld en gewicht onder gemiddelde Tess:98 cm en 11,8kg lengte gemiddeld en gewicht ondergrens Hanne: 97 cm en 14,5 kg Lengte gemiddeld en gewicht tussen 0 en -1 Janna: 96 cm en 15,7kg Ongeveer lengte gemiddeld, gewicht er iets boven Jasper: 96 cm en 15kg Volgens deze groeicurve beide net iets onder het gemiddelde! Ottilie: 94 cm en 14,6kg rond het gemiddelde Yosyp: 89 cm en 14,5kg (ongeveer hoor) Toby: 87 cm en 11,8 kg beide onder ondergrens Ik heb het rijtje even op lengte geselecteerd. (we gaan toch uit van het gemiddelde van bovengenoemde site??)
Goedemorgen trouwens. @ Sjorsje: het inpakken is later wel gelukt hoor. De koffer met onze eigen kleding staat ook klaar. @ Alieke: wij gaan morgen nacht op vakantie. We moeten dus nog heel even geduld hebben @ Lique: heel veel plezier vandaag @ Happy: balen van je test Wel vreemd dat je misselijk bent dan @ Chantico: ik vind het ook wel erg laat voor een "tussendoortje". Ik zou het gewoon toch aangeven bij het kdv Succes. @ Petra: hoe vaak heb je nu een weegmoment tijdens dit dieet?? Lukt het volhouden nog goed?? @ Mik: balen dat je nu niet kan meeten, ik weet dat je dat altijd erg leuk vind. Verder weet ik het zo even niet meer. Ik ga zo aan mijn laatste ochtendje werken beginnen. Daarna nog even een hapje eten en drinken met mijn collega's en dan VAKANTIE!!!!!
Happy wat ontzettend balen van je negatieve test. Miranda alvast een fijne vakantie. Mik vervelend die migraine, hopelijk knap je snel op. Lauwie ik heb de kindjes al beloofd dat we naar de binnenspeeltuin gaan en in m'n eentje is ook nogal saai.
Hey meiden Even ego. Ti's zoals jullie weten een gedoe op me werk nou toe nu nog erger. Dinsdag te horen gekregen dat er een boelgaat veranderen. Het zit zo We zouden met ze allen gaan verhuizen want ons pand is op. En dat ja een jaar en een half jaar geleden is dat weer beseft. Toen in ene was er in mijn verlof gezeur de bouwvergunning is er maar de buren zij in hoger beroep. En. Nu is het nog afwachten en wordt het zo is zo een groep maar en dus moeten wij uit me kaar als team en wa nu. Was het steeds en steeds beloftes en bespreken. En nu is er dinsdag aan 4 van de 7 een aanbieding voor gesteld. Er gaan 2 colega's naar 2 andere vestigingen en 1 gaat. Er naar de naschoolseopvang. En dus nu 3 midagen werken ipv 2 hele dagen. En ik heb als voorstel gehad dat ik smorgens ga flexe (invallen) en dan smidags na 14 uur moet ik dan schoolkinderen op halen met een busje en dan met hun naar het zwembad voor zwemles en ze dan helpen met aan en uitkleden. Iets heel anders dus. En het is best wel slikken. Want ik werk hier al sinds in stagere was. En dat het maakt het erg moeilijk. En ook dat het een nieuw Iers is. Terwijl me hard bij de kleintjes ligt. Maar ze hebben niks anders en gewoon een probleem qua ons. Wat ook erg vervelend is is dat de ouders nog van niks weten en er over 2 weken al zo ver is. Dus ik moet nog 4 x hier werken en dan tja ik weet nog niet hoe en wat. Niet echt leuk. Ben er erg mee bezig dus sorry niet echt heel goed bij gelezen
even kort vanaf mijn werk. Ik moet 1 keer per week naar de consulent om te wegen. Aanstaande dinsdagavond mag ik voor het eerst en omdat je echt niks eet weet ik zeker dat dat een hele leuke ervaring gaat worden. voel me nu na 4 dagen al enorm slank @ miranda, heel veel plezier op vakantie! @ happy, het kan nog! het kan nog! het kan nog! @ lauwie, traktatie: ik had kleine crossaintjes gebakken en die in gesmolten chocolade gedoopt en daarna in witte chocoladehagel gedoopt maarre.................. t zag er superleuk uit maar was niet heel lekker. Voor Suze ga ik gewoon een druif, een stukje kaas en een knakworst aan een paraplutje rijgen, dus aan mij heb je niet zoveel
echt belachelijk zeg! ben je al aan het rondkijken voor iets anders? Ik zal er echt niet blij van worden als je heel iets anders moet gaan doen. Raar ook dat dit op zo'n korte termijn gaat gebeuren
Binna wat erg zeg (tenminste wat ik uit je stukje dan kan opmaken). Lauwie, traktatie: voor Lianna heb ik muizen gemaakt van eierkoeken, voor Jorja druif/kaas/worstje/komkommertje en voor Yosyp ga ik negerzoenen met een pruikje doen. Anders moet je hier eens kijken Eierkoek traktatie - Traktaties maken
@ Lauwie, ik heb dit jaar cake'jes gebakken en versierd met een mooie 3 met van die schrijfstiften van dr. oetker. In het pakket van de C1000 voor de cakejes zaten van die jongens dingetjes die ik er ook op kon plakken, race auto's e.d. @ Binna, vervelend zeg ook raar dat de ouders nog niks weten?! Oh, Thyrza word wakker. Ben weer weg. @ Meeters, have fun!
Binna; wat een rotsituatie zeg. En jij moet nu dus ineens van kinderopvang naar een beetje chauffeurtje spelen en kids naar zwemles brengen en aan-uitkleden. Pfff dat is wel een hele omschakeling zeg. Is er een mogelijkheid dat er in de toekomst weer een fatsoenlijke baan voor je inzit? Of ga je ondertussen solliciteren voor wat anders?? Lauwie; traktatietips. Ik ga hier voor Danique haar verjaardag bloemetjes maken van worst en kaas Dit op een met groen beklede witte kool steken en we hebben een bloemenveld. Gezond en leuk! Danique houdt enorm van worst en kaas dus die is hier helemaal blij mee. Vorig jaar hadden we ernie van een mandarijn en het jaar daarvoor een mini voorleesboekje met doosje rozijntjes. Ik maak voor haar verjaardag zeg een krokodil van een komkommer en steek hierin spiesjes. Vindt ze vast ook geweldig. Lauwie en Sjorsje; veel plezier! Heerlijk in de binnenspeeltuin met dit snertweer! Hier wordt het iets beter met de pokken. Bij Eline zijn ze op 3 na allemaal ingedroogd. Bij danique zitten er nog wat onder haar haren, maar ja daar kan ik weinig mee en heeft op haar lijf er nog een stuk of 10 niet ingedroogd denk ik. Ze gaat lekker logeren bij opa en oma dit weekend. Dat was al beloofd en ze wil graag. Opa en oma hebben er geen problemen mee, dus mooi laten gaan! Kan ik mooi de voorbereidingen treffen voor haar feestje. Maandag wordt ze dan weer thuis gebracht.
Lauwie en Sjorsje: veel plezier! Ow en ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik begin maandag met mijn nieuwe baan. Heb er veel zin in, ik mag een project opzetten op het gebied van kwetsbare ouderen. Erg leuk dus.