nou ik ben weer een beetje in het land der levenden. jeetje at ad ik vannochtend een hoofd zeg. donique werd pas om kwart over negen wakker en sydney is de hele ochtend al aan het zeuren dus ben blij dat ik heb afgezegd! vandaag maar een bankhangdagje want ben echt brak en morgen begind de kermis hierzo en dat vind donique altijd zo leuk!
Oorspronkelijk geplaatst door miranda4xmama Tussen Toby en Silke zit gewoon 18cm verschil!!!! Mijn zoon gewoon klein
Gewicht en lengte Augustus 2008 kindjes Groeicurven lichamelijke ontwikkeling peuter Silke: 105 cm en 18 kg Volgens diezelfde curve de lengte op de bovengemiddeld lijn, het gewicht iets boven het gemiddelde Malou: 104 cm en 16 kg Lengte bovengemiddeld en gewicht iets boven het gemiddeld Silver: 102 cm en 14,5 kg Lengte iets bovengemiddeld en gewicht tussen het gemidelde en de ondergrens in. Giulia: 100 cm en 15 kg lengte boven gemiddeld, gewicht onder gemiddeld. Laureen: 99 cm en 13kg Lengte gemiddeld en gewicht onder gemiddelde Tess:98 cm en 11,8kg lengte gemiddeld en gewicht ondergrens Hanne: 97 cm en 14,5 kg Lengte gemiddeld en gewicht tussen 0 en -1 Janna: 96 cm en 15,7kg Ongeveer lengte gemiddeld, gewicht er iets boven Jasper: 96 cm en 15kg Volgens deze groeicurve beide net iets onder het gemiddelde! Ottilie: 94 cm en 14,6kg rond het gemiddelde Yosyp: 89 cm en 14,5kg (ongeveer hoor) Toby: 87 cm en 11,8 kg beide onder ondergrens Ik heb het rijtje even op lengte geselecteerd. (we gaan toch uit van het gemiddelde van bovengenoemde site??)
Gewicht en lengte Augustus 2008 kindjes Groeicurven lichamelijke ontwikkeling peuter Silke: 105 cm en 18 kg Volgens diezelfde curve de lengte op de bovengemiddeld lijn, het gewicht iets boven het gemiddelde Malou: 104 cm en 16 kg Lengte bovengemiddeld en gewicht iets boven het gemiddeld Silver: 102 cm en 14,5 kg Lengte iets bovengemiddeld en gewicht tussen het gemidelde en de ondergrens in. Giulia: 100 cm en 15 kg lengte boven gemiddeld, gewicht onder gemiddeld. Laureen: 99 cm en 13kg Lengte gemiddeld en gewicht onder gemiddelde Tess:98 cm en 11,8kg lengte gemiddeld en gewicht ondergrens Hanne: 97 cm en 14,5 kg Lengte gemiddeld en gewicht tussen 0 en -1 Janna: 96 cm en 15,7kg Ongeveer lengte gemiddeld, gewicht er iets boven Jasper: 96 cm en 15kg Volgens deze groeicurve beide net iets onder het gemiddelde! Donique 95 cm en 15 kg (ongeveer) net iets onder gemiddelde Ottilie: 94 cm en 14,6kg rond het gemiddelde Yosyp: 89 cm en 14,5kg (ongeveer hoor) Toby: 87 cm en 11,8 kg beide onder ondergrens Ik heb het rijtje even op lengte geselecteerd. (we gaan toch uit van het gemiddelde van bovengenoemde site??)
wij zijn weer thuis en kindjes liggen in bed (maar nog niet stil). ballorig was leuk en met de kindjes ging goed. was alleen mijn iphone kwijt geraakt, dat maakte het wel wat minder geslaagd.. maar gelukkig heb ik m terug! iemand had m bij de balie afgeleverd. zo fijn dat er nog eerlijke mensen zijn!!
Lauwie wat fijn dat je 'm toch nog terug hebt!! Wij zijn net pas terug, hebben een enorme file gehad op de terugweg, maar Jorja en Yosyp hebben wel heerlijk liggen slapen.
gelukkig hebben jullie het leuk gehad meiden, had er graag bijgeweest maar ben wel blij dat ik toch niet ben gegaan want met twee kids die allebei op zijn is er voor mama geen ruk aan
Hey. Meiden Tja het is niet me eigen keuzen maar er is niks anders. Dus we doen het er nu maar mee. Hou me ogen open maar ga nog niet solieciteren. Omdat het een spannende tijd voor de kinderopvang woedt vanwegen prinsjes dag wat ze besluiten. Als het heel veel duurder wordt dan gaan er veel ouders opzeggen en tja dan zit ik met wat ik nu ga doen qua baan wel goed. Want als er veel ouders op zeggen is er straks niet zo veel werk meer in de kinderopvang en als ik daar dan net zet tja 1+1 = 2 hè
Lauwie en sjorsje leuk dat jullie het leuk hebben gehad! De vriendin van mijn neef is afgelopen maandag bevallen van een heel klein meisje. Vandaag mochten ze naar huis en het is traditie in de familie om dan een ooievaar op te zetten. Ik had voor mijn miskraam en het nieuws dat wij geen tweede kindje meer mogen krijgen altijd het eerste enthousiaste initiatief om te versieren maar nu zie ik er zo tegenop om naar dat kleine hummeltje en al die blijdschap en geluk heen te gaan dat ik allerlei mogelijke smoesjes door mijn hoofd laat gaan. Ik vind dat ik er gewoon naartoe moet en niet zo een miepdoos moet zijn dus moet mezelf even een gigantische schop onder mijn kont geven. Ik wil ( en ben) ook echt wel blij voor hun zijn maar wordt er ineens ook zo verdrietig van.... Bah wat een muts!
Carmen dat zullen ze heus snappen. Jij hoeft verdriet niet weg te stoppen. Zorg dat er mensen zijn die jou steunen als je besluit te gaan. Maar wil je nog even wachten is dat toch ook geen ramp. Al betwijfel ik of de stap over een paar weken makkelijker zal zijn sterkte meis! Binna,je neemt de baan dus? Idd beter iets dan niets. Ik ben alleen met Eline thuis. Danique is vanmiddag opgehaald. Ze was vreselijk enthousiast. Ze heeft het vast erg leuk! Maar wat vind ik het vreselijk stil in huis zeg. Aan de andere kant vind ik even tijd alleen met Eline ook wel fijn,maar wat raar zonder mijn kleine druktemakertje
@ Tesske, ik snap het wel dat je het in je hoofd graag wilt relativeren, maar dat wil toch niet zeggendat je zelf geen verdrietmag hebben om over je eigen wens heen te stappen. @ alieke, leuk hoor om Eline even voor jezelf te hebben Ik kom net thuis van de manege; was er na werktijd lekker lang gebleven en andy ging poffertjes eten bij zijn ouders. zondag heb ik weer wedstrijd
@Sjorsje: Lief dat je er naar vraagt. Helaas nog niet helemaal, maar voel me gelukkig goed genoeg om het door te laten gaan. Er komt alleen familie en waarschijnlijk is iedereen op tijd weg. Kunnen we mooi nog even naar bed, want om 19u30 moeten we al in de Efteling staan
Goeimorgen meiden Nou hier kan er nog meer bij. Mijn ouders zijn gisteren terug gekomen van de vakantie wat blijkt mijn pa is al 14 dagen ziek. Griep zeiden ze daar. Hij loopt van boven en onder leeg. Maar hij heeft. Een trombose been en moet dus bloedverdunners binnen houden. Dus is daar in Italië met de ambulance op gehaald en heeft een midag in het ziekenhuis gelegen. En nu gisteren terug gekomen na er 4 dagen over gereden te hebben ( hij zelf gek ) was ie onwijs kapot en zijn ze naar de eerste hulp gegaan. En nu is hij opgenomen hij is zo ie zo uitgedroogd. En wordt vandaag onderzocht. Pfff. Wat een schrik @aliek. Ja ik ga het doen die baan. Maar ja heb ook niet heel erg een keuzen En ik zie wel of ik het leuk vindt en anders als er meer bekend is ga ik zoeken naar wat anders
@ Binna: jee dat is wel schrikken van je vader. Hopen dat hij snel weer een beetje opknapt. @ Duster: gefeliciteerd met Matthijs zijn verjaardag!!!! Wij hebben redelijk goed nieuws over schoonmoeder gekregen. Ze had vorige week enorme pijn in haar zij en begon weer moeilijker te praten en lopen. Daarom hebben ze weer nieuwe scans gemaakt, van de longen en een botscan (omdat ze bang waren dat het mss al in haar botten zat). Maar nu waren de uitslagen positief. De tumor tussen de longen is stabiel en de botscan liet niets bijzonders zijn. Zo gaan we toch een beetje rustiger op vakantie moet ik zeggen.
miranda een fijne vakantie meis. geniet ervan met je meiden, binna jeetje meis hoop dat je vader snel weer beter word!
Binna beterschap voor je vader. Miranda fijne vakantie en ik kan me voorstellen dat je zo iets geruster op vakantie gaat. Duster van harte gefeliciteerd met Matthijs.
Binna; hoe was het met je vader? Miranda; een hele fijne vakantie! Fijn dat jullie nog goed nieuws kregen zo vlak voor de tijd Mik; gelukkig voel je je weer iets beter Duster; gefeliciteerd met Matthijs! Hoe voel je je nu? Beetje leuke dag gehad? Wat gaan jullie vanavond in de efteling doeN??? Hier druk aan het schoonmaken. Vanmorgen snel naar de kapper geweest. Was om 12 uur weer in huis. Eline fles en lekker naar bed om 1 uur en ik ben vanaf die tijd al flink aan het poetsen. Wat heb ik het warm zeg. Maar het resultaat mag er weer zijn Ben vandaag ook nog heel handig geweest. Had mijn telefoon bijna leeg,dus had mijn lader mee naar mijn ouders. Daar bracht ik Eline even toen ik naar de kapper ging (Danique is daar al logeren). Daar de telefoon aan de lader daar en op de terugweg kom ik erachter dat ik de boel dus vergeten ben. Dus tot maandag niet mobiel bereikbaar. Beetje jammer
Oh binna wat naar dat je vader zo ziek is... Miranda fijne vakantie! alieke haha dat kon een actie van mijn zijn.... Dank voor jullie lieve woorden gisteren. Ben er wel naartoe geweest en ging wel redelijk. Moet er toch aan wennen want er is een heuse babyboom gaande in de familie.