Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Petra, wow wat een geweldig resultaat, je bent die kilo's zo kwijt.
    Voor de bbq misschien marshmellows en fruitspiesjes voor de kinderen.

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal van harte gefeliciteerd met Tygo.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, wow wat goed zeg!! Blijft het er ook af als je straks weer over gaat op een normaal eetpatroon ipv shakes? of val je dan weer iets terug?

Vind het altijd wat eng, dieten met shakes e.d. mijn schoonzusje was ruim 25 kg afgevallen met shakes maar zou dan eigenlijk de rest van haar leven 1 maaltijd moeten blijven vervangen met een shake en zou nooit meer normaal kunnen eten. Die 25 kg zat er zo weer aan toen ze over ging op "normaal" eten.

Voor de BBQ, wij hadden laatst kinderspiesjes daar zat een minifrikadel, mini-knakworstje en stukjes ananas aan. Voor de rest is 3 stukjes vlees toch genoeg zoals Mik ook al zei. Mss, nog een pasta salade erbij oid met wat stokbrood!

Wij hadden vorig jaar ook het kinderfeestje incl. eten, heeft echt mega veel geld gekost, wij hadden salades laten opmaken en niet naar de prijs gevraagd; stom!! Moest 100 euro afrekenen voor de salades met stokbrood!

Dit jaar hadden we ook een tegenvaller, mijn man had de boodschappen gedaan en vond het redelijk duur maar had verder door de drukte niet op de bon gekeken; stom! Een paar dagen later keek hij en hadden ze ipv 4 flessen cola 41 flessen aangeslagen dus dat scheelde nogal wat. Omdat we niet direct op dezelfde dag terug waren gekomen konden ze helaas niks meer controleren dus jammer van het geld!

Ben benieuwd wat er volgend jaar "tegen zit" hahahahaha... Gelukkig waren de feestjes wel altijd zeer geslaagd ;)

@Chantal, gefeliciteerd met Tygo! Jij was ook druk met de voorbereidingen zag ik laatst op fb!

@ All, toch nog mooi weer een paar dagen he! Tis alleen nog geen weer om buiten te zwemmen maar goed, dat komt hopelijk nog even eind van de week!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Chantal, gefeliciteerd met tygo!

Jort ging gisteren zelf zitten!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah wat vreemd dat ze dat niet meer konden controleren. Het lijkt mij dat ze in de voorraad dan toch 37 flessen teveel hadden staan.

Lauwie wat knap van Jort!!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ja dat zou ik ook verwachten maar ze bestellen handmatig en voorraad wordt dus niet in een systeem bijgehouden?! Jammer... Maar goed, aan de bon had je al kunnen zien dat dat nooit had geklopt. Heel veel boodschappen en diverse sixpacks drinken dat had nooit gepast in een kar met 41 flessen cola ook nog eens. Maar goed, snap hun ook wel als je na zoveel dagen daar mee komt.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    bij ons werktt een vriendin en die zegt alle klanten hebben gelijk dus had je zonder twijfel je geld teruggegeven.

ik zou toch nog een keer teruggaan en naar de manager vragen

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    dank voor de bbq adviezen, sla altijd een beetje door qua voorraad

als ik mijn streefgewicht heb bereikt is het de bedoeling dat je het dieet afbouwt en je gewonevoedingspatroon opbouwt.
    het is wel zo dat je normaal moet gaan eten maar dat heel veel mensen bewuster met eten om kunnen gaan en dus na een dag teveel te hebben gegeten een koolhydraatarme dag doen.

je maag is natuurlijk wel een heel stuk kleiner geworden en zul je eerder verzadigt zijn

@ delilah, zodat is balen zeg. Kun je niet vragen wanneer ze balansdag hebben zodat ze dan kunnen zien dat er heel veel flessen over zijn

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ bewuster eten, dat is sowieso voor veel mensen noodzakelijk ja! Maar vind het wel moeilijk want veel dingen zijn ook misleidend dan staat er 50 % water, 50% fruit op een sap en dan denk je dat is gezond maar als je zo'n pak van anderhalf liter op drinkt krijgt je vet veel callorien binnen en dan heb je vetten die wel en niet goed zijn, pffffff... Moet je je echt in verdiepen als je het allemaal goed wil doen :D

@ Petra, ja die balansdag, hun zeggen dus dat ze handmatig bestellen en geen voorraad bijhouden in een systeem, dus als de cola bijna op is bestellen ze, dus aan de voorraad kunnen ze het niet zien.

@ Mik, we hadden ook naar de bedrijfsleider gevraagd maar helaas.

We hadden gewoon dezelfde dag dat moeten ontdekken. Het was bij de lidl en nu dus 40 euro weggegooid. Jammer maar helaas!!

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nou had behooorlijk link geworden!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ delilah echt belachelijk! Ik zou mailen naar de keten zelf of even bellen. Is toch belachelijk?!

ik had een maand terug bij C&A een broek gekocht en die is totaal gescheurd doordat een naadje losliet. Vandaag teruggeweest zonder bon, keurig geld terug!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

ja ze hebben zo'n 0900 service nummer en die kun je met je mobiel niet bellen :( belachelijk want wij hebben geen vast nummer

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    heb je dat niet zelf ingesteld dan? Ik kan met mobiel wel gewoon bellen?

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

we hebben met onze beide telefoons geprobeerd?! Maakt ook niet meer uit, heb de bon nu inmiddels wel weg gedaan.

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Zei ik toch ;). En als ze moeilijk oeiii. Dan moet jij gewoon moeilijk doen
    En voor al zeggen goh wat zijn julie een klantvriendelijk winkel en dan net even harder. ;)

Delilah ik zou het er echt niet bij laten hoor 40 flesen te veel alleen al aan statie geld

Alle kindjes die jarig zijn (geweest) van harte gefeliciteerd

Ben wat minder hier omdat het best druk is zo naar het zieke huis en weer teru en dan eten en dan weer heen.
    Het is wel iets beter en hij krijgt nu medichijnen. Ze hebben een ontsteking gevonden die eigelijk met 48 uur al weg had moeten zij. Ipv van al 3 weken diaree. Afwachten dus

@lauwie wat super van jorr

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra: Goed bezig!

@Delilah: ik vind het ook belachelijk en zou echt mijn gelijk halen

@Lauwie: wat knap van Jort

@Alieke: Nog gefeliciteerd

@Chantal: Gefeliciteerd

Ik ben vandaag jarig. We zouden eigenlijk iets leuks gaan doen, maar in plaats daarvan zitten we met 2 zieke kindjes. Matthijs heeft een temp van 39,1 maar hij voelt zich verder wel goed. Jasmijn heeft een temp van 40,3 en heeft net alles onder gespuugd. Hopelijk slapen ze wel lekker. Ik vind het zo zielig voor ze

18. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Petra wat knap al meer dan 3 kilo eraf

@ Duster gefeliciteerd

Danique en Tygo gefeliciteerd met jullie verjaardag.

@ Juud wat een mooie buik al zeg

@ Lauwie wat knap van Jort

heb gisteren weer getest en de streep was al duidelijker dan die van maandag. Dus volgens de test ben ik zwanger maar test morgen nog een keer denk ik. Wil eigenlijk wachten tot zaterdag maar ben bang dat ik dat niet ga volhouden:)

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje wat spannend, alvast voorzichtig gefeliciteerd.

Juud mooi buik al.

Duster beterschap voor de kindjes.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, wat een mooi buikje! Voel je je al wat beter??

@VOgeltje, oehhh spannend!!!

@Binna balen zeg, van je werk

@Marleen, jemig zoooo lang wachten...

@Lauwie, wat goed van Jort! Snelle gozer!

@Petra, wauw wat goed zeg, 3,8 kilo. Heel verleidelijk zo'n dieet, maar hier niet zoveel voorstanders...eerst maar weer zelf proberen na de vakantie!

@All, sorry als ik je vergeten ben....

Zooo, even snel een berichtje vanaf de camping op de Veluwe. we hebben een mooi, ruim huisje! En natuurlijk heerlijk weer! De kids doen het goed! Wat willen we nog meer.
    De bruiloft was geweldig, na de middag knapte het weer op, helemaal top! Bruid was prachtig en alles ging volgens plan! Heb dan ook geen stress gehad op de dag zelf!
    Nou tot zo ver de update!!

Deel Deze Pagina