@ Alieke, ja over 2 maanden nog een keer maar geloof er niet in hoor. Wesley is veel te eigenwijs :S lekker he, huishouden! Als je denkt dat je klaar bent begint het weer van voor af aan en tis zo ondankbaar werk!!!! Nou, de kids slapen, hahaha... Ze kwamen nog naar beneden met een smoesje, lachen! Toen hebben we nog even popcorn gemaakt en buurman&buurman gekeken en om kwart voor 10 gingen ze naar bed. Ben benieuwd wat de nacht nog brengt en hoe vroeg het morgen is. Ik ga daarom nu maar lekker slapen!
vogeltje, gefeliciteerd!!! duster, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag! hier druk met werk en verjaardagsvoorbereidingen. ot krijgt zo'n leuk cadeau van ons! een verkleedkist met verkleedkleren en accessoires. heb onze kist van vroeger en heb allemaal hele leuke dingen gekocht.
ot is trouwens zo lief op het moment! 'ik ben zó blij met die dingen die je voor mijn verjaardag gekocht hebt! zullen we even knuffelen?' en dat waren alleen nog maar plastic vorkjes en een dora tafelkleed ed tegen oma vanavond: 'neem jij ook een cadeautje mee voor mijn verjaardag? dan mag jij ook komen op mijn feestje!' en ook weer zulke gekke uitspraken: 'ik moet wat bekennen..' wat vergeet je al die uitspraken snel weer he? ze heeft weer de hele dag van dat soort dingen. weltrusten allemaal!
Vannacht moest ik er een paar keer uit omdat zoonlief z'n knuffel kwijt was, z'n dekbed niet goed lag en m'n neefje viel uit bed. En dan werd ik nog wakker van andere dingen, pfff... Vanmorgen ging m'n lief uit bed met de 4 kids, kon ik nog even liggen. Hopelijk vandaag nog een mooie dag, kunnen ze naar buiten. Vanavond komen de papa en mama van m'n neefje en nichtje ze ophalen en zoden we gaan bbq-en. Ben benieuwd of het gaat lukken... @ Lauwie, fijn he dat kids al zo blij zijn met kleine dingen en zulke lieve dingen zeggen
@ Lauwie, hahaha. Ik ben niet alleen gelukkig, mijn man doet veel met ze anders word ik gek!! Mijn nichtje is bijna 9, mijn neefje is bijna 5, Wesley 3 en Thyrza 4 maanden maar die 2 jongens bij elkaar zijn echt duveltjes!
Delilah; pfff lekker stel bij elkaar dus. Maar vast ook heel gezellig! Veel plezier, hoop voor je dat het bbq weer gaat worden. Lauwie; Danique was ook zo lief en blij rond haar verjaardag. Vorige week had ik een keer mt mooi weer een jurk aan. Zegt ze ineens uit het niets. Mama wat ben je mooi met de jurk aan. Vond het zoooo lief!! Maar...... vanmorgen is ze veranderd in een draak! Pfff wat is ze vervelend sinds halverwege haar eigen zwemles. Tot die tijd ging het prima, maar ineen sloeg het om en wil ze niks, doet ze niks en zegt ze op alles nee. Bah, heb hier geen zin in eigenlijk. Ik ga vandaag flink aan de strijk. Wil de boel een beetje aan kant maken. Zondag hebben we een bbq hier in huis en maandag moe tik weer aan het werk. Dus dan moet het hier aan kant zijn
@ Alieke, strijkse!! Het is hier zonnig met af en toe wat bewolking en rond de 20 graden dus prima bbq weer voor zover, zal vanavond wel wat fris zijn maar kunnen we binnen zitten.
Vanochtend was ik met de kindjes naar het winkelcentrum en bij iedere winkel waren ze ontzettend vervelend. Ik denk dat ik het shoppen met kinderen maar even laat, want zo gaat het al 2 weken. Ik hoef maar met ze buiten te komen en het is al bingo.
@ Vogeltje: gefeliciteerd met je streep! @ Petra: Wow wat ben je al goed afgevallen, goed zeg! Hoe gaat het met je paardje, las laatst weer over goede resultaten op een wedstrijd? Ik wil ook graag weer een paardje, krijg steeds meer zin om weer te gaan rijden... Wat zijn de jarige kindjes goed verwend allemaal! @ Duster: Jij ook van harte met je verjaardag! @ Sjorsje: Ah dat dwars doen in winkels herken ik. Wordt er met 3 jaar iets in ze losgemaakt ofzo dat ze ineens een ontzettend dwarse peuter uit kunnen hangen? Hier dus precies hetzelfde verhaal, tot zijn verjaardag een voorbeeldig kindje maar nu is het met enige regelmaat mis. Gaat wel weer over toch? *help!* Ik ben vanmorgen naar ha gewest, heb al tijdje erg last van mijn rug, zo irritant. Nu naar fysiotherapie doorverwezen, hoop dat het snel beter gaat. Fijn weekend allemaal!
Ow, wat herkenbaar weer die dwarse buien... ik ken m'n eigen kind niet meer!! Maar vandaag toch wel trots geweest op haar: voor het eerst naar de psz geweest en het ging goed!!! Ze wilde niet eens naar huis... Toch even leuk om te melden!
@ Dwarse peuter, idd herkenbaar! Gister ging ik met 3 kinderen de supermarkt in en Wesley ging helemaal door het dolle in de winkel en luisterde voor geen cent! Mijn nichtje zei dat m'n neefje nooit luisterde in de winkel maar die had ik aan de hand en liet ik dingen pakken, dat ging super maar Wesley rende alle gangen door en klom bij de kassa overal op Maar goed, vond mezelf toch redelijk stoer dat ik met hun allemaal was gegaan hahaha. Nu............ BBQ!!
Ben hier net naar het dorp geweest met de beide kids. Lopend!! Nou ja Danique op haar nieuwe fiets. Pfff wat een onderneming. Maar vond mezelf wel stoer. Danique was heel eigenwijs. Heeft de terugweg de hele weg zitten huilen omdat we niet op het terras een ijsje gingen eten Toen was dat afgelopen viel ze van de fiets. 1 keer hard weggelopen zo de straat op, en ik roepen en zij niet luisteren. Kwam er ook nog een auto aan. Is ze wel even goed van geschrokken volgens mij. Was ewoon de winkelstraat dus auto's rijden daar niet hard, maar toen luisterde ze ineens een stuk beter Nu ga ik haar zo in bed stoppen, ze vroeg zelf of ze direct na het eten naar bed mocht. Eline ligt ook te mopperen dus als Danqiue erin ligt krijgt ze de fles en doe ik die in bed en dan is het rust. Nou ja de strijk roept me nog, dus ga ik daarmee bezig!!!
hallo hallo, hier was k ook weer even. Hier gaat alles prima. de meisjes zijn lief en geven elkaar zelfs tijdens het toetje steeds hapjes aan elkaar, dan smelten we wel hoor Ik ben ondertussen nog steeds aan de shakes en heb wel wat dipmomenten maar ik heb er nog geen 1 keer aan toegegeven en je ziet het ook duidelijk. Ik heb net een oude jurk gepast en die ging met gemak dicht
Hihi wat een peuterverhalen. Lauwie, wat een superleuk cadeau voor Ot! Wanneer gaat ze het krijgen? Kan haar blije koppie al helemaal voor me zien
Puck, sterkte met je rug! Hoop dat de fysio snel helpt! Hoe is het verder bij jullie? Arri, wat stoer van hanne! Ik heb hier ook 2x per week dat ot niet mee naar huis wil (en 's ochtends niet naar het kdv ). Ik ben dan altijd maar blij dat ze het naar haar zin heeft. Lique, zijn jullie nog op vakantie? Chantico, dank je! We geven het maandag als ze echt jarig is. Wel gek dat de slingers al hangen voor het eerste feestje morgen met de familie. Iemand nog tips hoe we het maandag weer speciaal maken?
Goedemorgen, Ik lig verplicht in bed te wachten op mijn verjaardags "ontbijt" en hoor allemaal gerommel beneden. Vanmiddag gaan we, voor het eerst, naar het circus. Ik heb er superveel zin in, al moet andy wel tot het laatste moment werken. @ lauwie, Roos was op dinsdag jarig en wij vierde het op zondag en hebben haar op zondag zingend en met ontbijt op bed wakker gemaakt. Op die dinsdag zijn we naar de dierentuin geweet maar hebben we haar niet bijzonder wakker gemaakt, de verjaardagsweek gaf al genoeg spanning bij haar. @ alieke, ik ben benieuwd of danique de hele nacht goed geslapen heeft, wat zal ze moe zijn geweest als ze zelf zo vroeg naar bed wilde. @ puck, rugpijn is echt heel rot zeg. Ik hoop dat de fysio je er een beetje vanaf kan helpen. Het rijden gaat erg fijn, ben ook blij dat Andy toen heeft gezegd dat ik dat paardje moest kopen. Als ik aan het rijden ben dan ben ik even alleen maar met mezelf en het paard bezig.
Petra, gefeliciteerd! Fijne dag vandaag! Wanneer vieren jullie de verjaardag van suze? Marleen, vieren jullie het ook vandaag? Veel plezier!