Zo...... Ik zit al lekker op de fiets (haha en dus ondertussen op zp) , IHet circus was ontzettend gaad gisteren, echt een aanrader! Ik heb zelfsa olifanten eten gegeven. Het is een circus met veel dieren enm vooral 0roos keek haar ogen uit. Suze heeft veel staan dansen op het trappetje en wij waren apetrots op onze lieve zoete meiden. Het circus heet trouwens belly wien @ marleen, wat zielig dat Jasper ziek werd op zijn verjaardagsfeest, hij is wel vrij regelmatig ziek he? @ bumba, ik zou echt niet zo vroeg beginnen met bambix. Ik denk dat de spijsvertering van zo'n kleintje hier nog niet klaar voor is De boel is versierd bij ons en het weer ziet er goed uit en ik heb heel veel zin in suze dr verjaardag ook al mag ik niks eten of drinken
Bumba,hoeveel krijgt hij nu? Heb ja al johannesbroodpitmeel toegevoegd bij de extra? Hielp hier altijd heel goed. Heb ook 2 hongerige Kindjes. Bij Danique nooit boven max 1l uitgekomen. Bij Eline wel. Volgens cb arts hier vooral kijken naar je kindje. En vaak was het na een paar dagen weer iets minder met de honger petra veel plezier vandaag!!! Vind het heel knap dat je Zk voor de verjaardagen begonnenbent met lijnen marleen wat jammer zeg dat jullie feestje niet zo geslaagd was. Veel beterschap!!! Lauwie leuke foto's zeg. Wat is ot toch en mooi meisje Set hoe was je 1e werkweek? Hoe is het thuis. Weten de kids al wat er gebeuren gaat?? Wij hebben vanmiddag Bbq met mijn collega's. Doen we elk jaar als einde van de vakantie en begin van het nieuwe jaar. Heb er zin in. Zijn in ons eigen huisje dus ook wel fijn!!
Jenny gefeliciteerd met Mylan. Bumba wij hebben extra voeding gegeven of er extra water bij. Petra, veel plezier vandaag met het vieren van Suze d'r verjaardag.
Hey. Meiden Jeee. Me nieuwe webshop draait was een hoop gedoe maar hij werkt van alles voor u Prinsesje @Bumba. Ik zou dat nu nog niet doen omdat de darmpjes daar nog niet aan toe zijn. Ik zou dan proberen met nutriton of zoals het ook benoemt wordt johanesbroodpitmeel. En dan een kleinere speen en zo dat de zuigbehoefte. Ook goed wordt gevoed zeg maar. Want daar komt het ook w eens vandaan Alle jarige van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag Ook Marleen en petra
@ alieke; het was verder een leuke dag hoor, maar het was wel ff afzien! @ petra; het was juist al lang geleden voor Jasper! Maar de eerste 2 jaar was het el steeds raak ja.
Alle jarigen en alle feestjesvierders van harte gefeliciteerd! Prachtige foto's van Ot! Ik zou geen dingen geven die volgens de regeltjes pas drie maanden later gegeven mogen worden. Vind dat verschil echt veel te groot. Ik denk dat het goed is om darmpjes de tijd te geven te rijpen en ik zou bang zijn om de darmpjes te storen in die ontwikkeling met alle korte- en langetermijngevolgen van dien. Zeker als er ook alternatieven zijn die wel voor die leeftijd mogen. Als je om de 2 a 2,5 uur zou voeden, op hoeveel cc zou hij dan uitkomen per etmaal? Je schrijft niet hoe groot de flessen zijn die hij krijgt, al neem ik aan dat die maximaal gevuld zijn.
Thanks @ delilah, idd, pffff... Hahahaha! Allemaal voor een goed doel... @lauwie, dankje @duster; dankjewel! @ juud: mooi buikje!!! @ petra: goed bezig zeg met dat afvallen @ vogeltje: namens tygo dankjewel @ alieke: tnx! Mooie banner heb je! Ohw, ik zie cijfertjes, is het alweer CB tijd of hebben jullie dit zelf gedaan? @ vogeltje: nou volgens mij mag ik je feliciteren toch??? Wat is de bevallingsdatum? @ chantico: dankjewel @ lauwie: mooie fotos, heel schattig @ all: voor iedereen (en dat is eigenlijk ook iedereen) waarvan ik de verjaardagen heb gemist, alsnog gefeliciteerd!!!
3 jaar geleden werd over een uur ottilie geboren! Vanavond zei ze bij het naar bed brengen: 'ik ga van mijn feestje dromen!' Wat een heerlijk wijfie heb ik toch!
Irriteren jullie je ook wel eens aan hoe andere kinderen tegen je kind doen? Vandaag op de verjaardag van ons nichtje (ook 3 geworden) was een buurmeisje die zo gemeen tegen ot deed! Ze zei voortdurend dat ot niet mee mocht doen en deed echt hele valse dingetjes om te zorgen dat ze met een clubje van 3 meiden niet mee mocht doen. Ik zou er echt verdrietig van worden, maar ot reageerde er zo stoer op. Toen ze niet mee mocht doen omdat ze haar niet kende, zei ze 'ik ben ottilie!'. En toen ze niet mee mocht dansen, haalde ze haar schouders op, pakte ze weer haar chipjes en hobbelde weer verder. Zocht wat jongetjes buiten ommee te spelen en speelde en danste lekker zelf. Was trots op mijn schatje. Maar wat kunnen kinderen soms naar tegen elkaar doen zeg!
@Lauwie@Otje; Gefeliciteerd! Nog even snel een berichtje om te laten weten dat we gaan vertrekken Tot over een week of 2
hoera voor Otje, Jasper en Suze en alle uitspraken zijn zo waar.......het gaat echt snel. Nu hebben we al kinderen van 2 en 3 en over 2 jaar zijn onze beide kinderen naar school. In mijn omgeving hoor ik veel mensen die tegen de schooltijd opzien, maar het lijkt mij ook wel lekker om weer wat vrijheid te hebben hoe denken jullie daarover? @ lauwie, ik vind het heel erg lastig om met zulke dingen om te gaan. Ik vind dat kinderen moeten leren om veel zelf op te lossen, maar ik merk aan mezelf dat ik het echt niet tof vind als kinderen lelijk doen tegen Roos en ik dan wel de neiging heb om in te grijpen. @ Duster, ik hoop dat jullie een heerlijke vakantie zullen hebben De verjaardag hier was erg leuk, gelukkig bleef het droog en zo'n grote tuin met een hek er omheen is toch wel prettig dan. Suze was echt de jarige Jet, ze liep constant met haar kadotjes te paraderen en de baas te spelen. vanmiddag weer wegen bij de consulent, ben benieuwd
Goedemorgen meiden, ik kom even melden dat wij eerder terug zijn gekomen van vakantie. Tot aan vrijdag hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Die dag kregen we te horen dat het toch echt heel snel de verkeerde kant op ging met Gerard's moeder. Gister ochtend kregen we weer een telefoontje met de mededeling dat ze al niemand meer herkend. Dus wij hebben gisteren vanalles moeten regelen en zijn dus terug naar huis gegaan. Ik eerst met Laureen, via Barcelona naar Amsterdam en daarna Gerard met de 2 andere meiden. Ik vond het super spannend om alleen met Laureen in het vliegtuig te moeten, maar goed we hadden geen keus. We waren vannacht rond 0:20 thuis en zijn toen snel naar Gerard's ouders gegaan. Mijn ouders waren ondertussen al in ons huis zodat de meiden lekker naar bed konden gaan. Maar wat is het ongelofelijk hoe snel een mens achteruit kan gaan in 1 week tijd. Vorige week kregen we nog te horen dat alles stabiel was, maar nu blijkt er een tumor van 2,5 cm in de hersenstam te zitten. Het is een vreselijk gezicht om haar zo te zien liggen. Ze kan niets meer, kan niet praten, ligt in bed en herkend eigenlijk ook niemand meer. Ondanks dat reageerde ze wel iets toen ze Gerard en mij hoorde. Mijn ouders komen rond 9:00 hier weer naar toe zodat wij weer weg kunnen. De meiden willen heel graag naar oma toe maar ik ben bang dat we dat maar niet meer moeten doen. Moeilijk is dat hoor. Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moet het even kwijt. @ Vogeltje: gefeliciteerd met je zwangerschap @ alle jarigen: nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!! @ Juud: mooie buik hoor @ Petra: wat super dat je al zoveel afgevallen bent
Goeimorgen meiden . Otje. Van harte met je verjaardag @ petra nou ik zie er tegen op dat ritme waar je in moet. Op tijd brengen op tijd halen en snel eten en dan weer brengen en dan weer op de klok letten en weer halen @Miranda o jee meis wat heftig. Dikke knuff @vogeltje wow meis ik zie hem nu pas van harte gefeliciteerd
@lauwie ik vindt dat ook niet leuk. Maar probeer me er niet mee t bemoeien maar als het te erg wordt wel Nou me pa is weer thuis heeft wel een jasje uit gedaan en is nog onwijs moe. Maar wel weer thuis en de ontsteking is weg @mik. Nog super bedankt voor de tips qua me website. Erg fijn Wil binnen kort ook op een braderie gaan staan wel spannend
Lauwie van harte gefeliciteerd met Ottilie. Marleen van harte gefeliciteerd met Jasper. Petra van harte gefeliciteerd met Suze. Miranda sterkte met je schoonmoeder. Duster fijne vakantie.
Jasper, Ottilie en Suze gefeliciteerd met jullie verjaardag. @ Miranda sterkte het klinkt wel heftig om te zien. @ Lauwie kinderen kunnen idd zo gemeen zijn. @ Duster fijne vakantie. zo nog twee weken werken en dan heb ik vakantie gaan we een weekje naar centerparcs. Hoop dat de misselijkheid dan niet zo erg is, al moet ik zeggen dat ik het wel fijn vind om misselijk te zijn Heb 13/9 al mijn eerste echo en heb er nu al zin in.
@ Miranda: jeetje meis, wat een naar nieuws. Ik zou de meiden niet zomaar meenemen, want dan wordt hun laatste herinnering. Maar die oudste meiden zullen daar niet zomaar mee akkoord gaan denk ik, moeilijk! Heel veel sterkte meis, het is verschrikkelijk om iemand zo ziek te zien. Niu ik ben hierdoor gelijk de rest vergeten, sorry... Alleen de jarigen natuurlijk... HIEPERDEPIEP HOERA VOOR OTTILIE EN SUZE!!! Oja Petra, ik zag er niet tegenop toen Thomas ging en als Jasper volgend jaar gaat ook niet. Het is wel even spannend, maar ze zijn er gewoon aan toe. Thomas vind het nog steeds helemaal geweldig op school en is uit zijn ritme als we vakantie hebben haha. Tegenwoordig gaat hij ook huiswerk maken want ze gaan nu leren sschrijven op school en dan zit hij thuis te oefenen hihi.