Lique, weet je al wat er tussen de stof en de lijst zit bij het haarspeldjesbord? Heb je nog een foto?
Zo, hier welcome home gekeken en lekker een potje zitten janken @ Petra, whahahaha je onderschrift viel direct op en ik moest echt lachen! @ Alieke, lekker als het zo goed gaat he! @ De rest ben ik alweer kwijt Fijne avond nog allemaal, ik ga herrie xxxl kjiken
@duster heeft matthijs alleen gelopen? Giulia heeft in de vakantie een paar x rond de 3 km gelopen dat ging goed hoor
@Duster, ja ik ben ook benieuwd. @Delilah, kan altijd lekker opluchten!! @Juud, morgen op de fiets naar je werk? @Petra, ongi?? @Lauwie, schandalig nog niet gevraagd, morgenochtend komt mijn zusje op visite, dan zal ik het navragen!! Zo net even bakkie gedaan bij een vriendin, toch wel lekker even eruit, anders had ik nu alweer in bed gelegen denk ik, haha!!
zat 25 juni petra zon 26 juni petra Zat 2 juli petra Alieke zon 3 juli petra Joyce zat 9 juli petra Alieke Joyce (pas na 13.00 uur) miepie28 zon 10 juli zat 16 juli petra miepie28 zon 17 juli Joyce miepie28 zat 23 juli petra Alieke miepie28 zon 24 juli miepie28
ik ben (gelukkig ) zeker weten niet zwanger, zou echt een schok zijn, ongesteld ook niet want slik de pil altijd een paar maanden door en heb nooit doorbraakbloedingen. Andy heeft het wel ontzettend druk, maar is zoals altijd als hij thuis is erg lief dus ook daar valt niks op te zeiken. gewoon even en blergggggggggggh dagje. De meiden maken er een drama van om aan te kleden en de hond zit de hele dag met zn neus overal bovenop en als ik dan toch al kribbig ben dan helpt dat niet echt mee dank jullie voor de reacties op het onderschrift (niet doorvertellen dat ik zelf geen tomaat lust)
Petra volgens mij heb ik de afloop van de operatie van andy gemist was er al uitslag of konden ze direct iets doen? Ben net voor de 2e x ondergeplast vandaag door Eline. Bah,ze weet. Het te timen telkens
zat 25 juni petra zon 26 juni petra Zat 2 juli petra Alieke zon 3 juli petra Joyce zat 9 juli petra Alieke Joyce (pas na 13.00 uur) miepie28 zon 10 juli zat 16 juli petra miepie28 Judith zon 17 juli Joyce miepie28 Judith zat 23 juli petra Alieke miepie28 zon 24 juli miepie28
hij is nu een kwartiertje onder narcose geweest om te kijken waar het snurken vandaan kwam en of er veel apneus waren. Hij heeft een brief meegekregen met allerlei medische termen en toen we dat google-den bleek dat met een andere stand vd onderkaak het snurken aanzienlijk verminderden en dus zo'n slaapbeugel word aangeraden. Over 2 weken moet hij nog een nacht in het zieknhuis blijven slapen en daarna komt het offiiele advies. Ik ben wel heel blij dat er nu actie is
@petra; Vind je onderschrift ook erg grappig, maar ik lust zelf ook geen tomaat (en de kids ook niet) @Sjudith; Gisteren liepen Dirk, ik en Matthijs en Jasmijn zat in de buggy (die hebben we dan ook niet opgegeven hoor) Matthijs stelde nog wel voor dat we Jasmijn zouden dragen zodat hij in de buggy kon zitten , maar daar trapten we niet in. Matthijs loopt eigenlijk altijd, dus ik verwacht eigenlijk geen problemen @4-daagse; Het ging wonderbaarlijk goed. We vertrokken vrij laat (19uur ipv 18u30, dus iedereen was al bezig) Het eerste stuk had Matthijs er dan ook niet zo veel zin in en klaagde over buikpijn (zegt hij altijd als hij geen zin meer heeft om te lopen) Toen ik zei dat hij als we klaar waren met lopen een ijsje zou krijgen, was de buikpijn over Toen we kort daarop samen kwamen met de kinderen van de 5 km, vond hij het helemaal leuk Kortom vol goede moed voor vanavond, wanneer we maar wel om 18u30 vertrekken @Lijstje; Is er al bekend waar we meeten? Mijn beschikbaarheid is ook afhankelijk van of het bereikbaar (en betaalbaar) is met het OV
@duster wow wel erg knap 5 km. En dan zo laat? @petra, fijn idee dat het met een beugel te verhelpen is. Ik ben op weg naar huis en voelde me vannacht schuldig dat ik nacht heb
@ Juud, waarom voelde je je schuldig dan? @ Duster, knap van Matthijs zeg! @ Petra, Hilbrand heeft ook zo'n beugel gehad. Werkte goed!
Als we lopen is het zo ongeveer de enige keer dat Matthijs goed luistert Blijft netjes naast me lopen, geeft netjes een handje met oversteken. Echt een voorbeeld kindje. Ik zou willen dat hij dat thuis ook voortzet
Duster, knap hoor! Ot zou t qua energie wel kunnen denk ik, maar die wil nog over elke put springen, op elk randje lopen en over alle hekken heen. Dat duurt eindeloos! Juud, merk je al iets? Vanaf hoe ver zwanger hoef je geen nachten meer? En die baby's zorgen wel voor zichzelf, ook als jij iets tekort komt! Petra, zou fijn zijn zeg als t makkelijk op te lossen is! Data voor een meeting weet ik nog niet. (Nog even hier overleggen.) Dat weekend van 9 en 10 juli kan ik sowieso niet.