Bedankt voor jullie reacties. Ik had er ook geen goed gevoel bij en heb geen bambix gegeven. Ben nu volledig op de comfort en daar doet hij het het best op. Ook al komt hij dan ook vaak wel eerder. Moet morgen ook naar het cb dus ben benieuwd naar hoeveel hij aangekomen is. Miranda heel veel sterkte !
Hiep hiep hoera voor ottillie!!! @lauwie gefeliciteer! @ miran; sterkte voor jullie fam de komende tijd
Jasper, ottillie & suze gefeliciteerd met jullie verjaardag! Maak er een hele leuke dag van! Miranda, wat erg dat je schoonmoeder zo achter uitgaat... Veel sterkte de komende tijd. kunnen de meisjes omgaan met de beƫindigde vakantie? Knuffel voor jullie allemaal. Ik heb nog steeds last van een zeer hardnekkige pfeiffer. Ik werkte de afgelopen vier weken halve dagen maar telkens kwam er iets tussen waardoor het steeds later voordat ik naar huis ging. Daarnaast door personeel tekort ook vier weekenden extra gewerkt waardoor ik vandaag zo moe ben dat ik mijn ogen amper open kan doen en mijn klieren zijn weer helemaal opgezet. Vanmiddag belde mijn leidinggevende dat ze me verplicht om thuis te blijven tot na mijn vakantie. Onverwacht zit ik dus nu thuis tot 19 september. Bah bah bah!
@ carmen, embrace it, accepteer het, je lijf heeft het blijkbaar nodig en dat zien ze blijkbaar. Leg j erbij neer en probeer een vakantiegevoel te creeeren en werk uit je hoofd te zetten, anders worden het nog lange weken.... Succes en beterschap madchen!
Mijn eerste werkweek was superleuk. Leuke praktijk met aardige collega's. Straks ga ik een project opzetten, helemaal zelf en heb er echt zin in. Thuis gaat het op en af. Merk wel dat de irritaties toe beginnen te nemen, het is te hopen dat ik gauw een huisje heb, dat zal voor onze verstandhouding beter zijn. We zorgen ervoor niet 24/7 op elkaars lip te zitten en dan is de sfeer aardig goed. Dat moet ook vanwege de kindjes. Ik slaap nu meestal ergens anders en dat werkt ook positief. De kindjes weten het nog niet, ook omdat hun begrip van tijd nog niet zo goed is. Ik wacht tot ik een huis heb en dan ga ik het ze vertellen, dan is het tastbaar en kunnen ze het huis zien en zelf de kleuren voor hun kamertjes uitzoeken.
@ Miran, jeetje wat heftig. Sterkte hoor. Ik vind het ook moeilijk om in te schatten of je oudste meiden het aan kunnen. Laureen is nog zo klein die snapt het denk ik toch niet en op die leeftijd accepteren ze dingen beter zoals ze zijn. Heb je Joelle en Dionne uitgelegd hoe oma eraan toe is? Misschien als je ze eerst goed uitlegt dat het niet leuk zal zijn om te zien dat ze dan zelf kunnen bedenken of ze het willen en durven.
Er is hier in Akkrum gisteren wat verschrikkelijks gebeurd, in mijn vorige huis.... http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/297153-baby-6-maanden-onder-verdachte-omstandigheden-overleden.html#post10689825
Al via Twitter gedaan maar ook nog hier: Jasper gefeliciteerd met je 3e verjaardag! @ Miranda: Jeetje wat naar, veel sterkte! @ Tesske: Vervelend dat je nog zo'n last heb steeds, beterschap! @ Setteke: In je oude huis nog wel, wat naar... Heel verdrietig. Ken je die mensen ook?
Ik las het vanmiddag op teletekst en ik moest gelijk aan je denken! Vreselijk zeg... Ik vroeg me ook gelijk af of je ze kent, maar ik las net al dat dat niet zo is. Hopelijk heb je snel een huisje en kun je lekker naar je eigen plekje, dan hoef je steeds je huis uit te vluchten want dat is echt slopend!
@ Miranda, wat verdrietig zeg dat het nu ineens zo hard gaat en wat een nare tijd heb je dan als je net op vakantie bent. Veel sterkte voor jou en je gezinnetje @ Setteke, zoals het hier over komt weten jullie de scheiding heel volwassen op te lossen, vind dat erg goed. Vandaag weer gewogen en er was 1,4 kilo af. we gaan dus vrolijk verder
Even snel... @ Miranda, wat erg voor jullie dat is idd snel gegaan! Weet je al iets meer over haar toestand en hoe het nu verder zal gaan? Hoe is het met Gerard? Onbegrijpelijk hoe snel iemand achteruit kan gaan met die rotziekte he, bah! Sterkte! @ Petra, goed van je hoor! @ Jarige; gefeliciteerd!!! @ All, hoi & doei. Ik heb mijn eerste werkdag erop zitten en flink moe met hoofdpijn, bah!
Oh ja... Setteke, ik heb het verhaal niet gelezen van die baby... Maar de titel zegt al genoeg, bah... Klinkt logisch en verstandig jullie keuzes rondom de scheiding, hopelijk snel een eigen plek!!