Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Zindelijkheid: hier was ze begin dit jaar helemaal zindelijk 3 maand lang en toen was het in een keer voorbij. Nu nog steeds niet. Ze wil zelf heel graag naar de grote school dus zeg ik elke keer maar dan moet je wel eerst op de wc plassen maar goed dat maakt niet veel indruk....

naar school gaan: Ja ik zie er ook wel tegen op. Ook hoe we dat allemaal moeten gaan regelen met voor/tussen en- naschoolse opvang. En dat ze er dan doordeweeks niet meer bij je is. Dat gezellige om ff weg te gaan of even een rondje lopen. En rustig opstarten sochtends...

lauwie en mik: mooie cijfers! Jullie kids doen het goed! Hebben ze nu ook een ogentest gehad of krijgen ze dat nog?

carmen: fijn dat tes eerder naar school kan. Is voor haar denk ik wel heel goed maar kan me voor jou goed voorstellen dat jij zoiets hebt van nog even niet...

chantal: gaan jullie trouwen?? Dacht dat ik zoiets zag op je hyves? En wat een leuke fotos van tygo zeg!

Vanochtend even bij een vriendin geweest pff wat waren de kids jengelig zeg...Jens is zo eenkennig dat zelfs die vriendin hem niet eens mocht aankijken...Pff moeilijk hoor. Jens ligt nu lekker op bed en malou mag even tv kijken.

Ben vandaag begonnen met mn dieet. Ik ga er voor!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, was een afspraak voor jort, maar zijn wel even op de weegschaal en voor de meetlat gaan staan.
    eind september mag ot.
    hoe is het met jens? zag op hyves dat ie geopereerd is?

pff ot slaapt voor het eerst in tijden, jort heeft vanochtend niet zoveel geslapen en ik ben ziek. had me zo verheugd op ook even slapen, maar jort werkt er niet aan mee :(

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    lauwie: kloten zeg dat jort dan niet even wil slapen! Beterschap meis!

ja jens is maandag aan zijn neusamandelen geholpen. Gaat goed met hem alleen is hij wel nog erg hangerig. Vond het zelf wel behoorlijk heftig die ochtend. Alleen al dat het zon lopende band werkzaamheden zijn en jens was zo overstuur dat het maar door bleef bloeden. Brr moest wel een traantje laten toen ik hem daar zo zag liggen. Gelukkig gaat het nu al weer stukken beter en is hij het alweer vergeten. En nu maar hopen dat we nooit weer terug hoeven...

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik zie ook zoiets te staan. Durf je het hier niet te vertellen, omdat je bang bent dat je ons "moet" uitnodigen ;)

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    miepie vreselijk he? heb staan janken als een klein kind! bah bhah bah nooit meer hopenlijk

lieve meiden even een vraagje. wij zijn sinds maandag begonnne met de zindelijkheid en dit gaat meteen super . helemaal geen ongelukjes en alle plasjes gewoon op het potje. zelfs s nachts helemaal droog meteen.
    alleen poepen gaat niet. z epoept gewoon in haar onderbroek. het lijkt wel alsof ze het niet voelt? weet iemand raadt?
    en weet imand raadt hoe ik haar op de wc krijg ipv het potje, ze weigerd maar ze hebben niet overal potjes natuurlijk

6. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Miranda: gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd. Het is ineens wel heel snel gegaan zeg. Waren jullie erbij? Hou je taai meis!

Wij hebben vanmorgen de urn van mijn vader opgehaald. Wat is dat een aparte ervaring... Het is eigenlijk geen urn, maar een koker zodat we hem kunnen uitstrooien. Mijn moeder is al sinds gisteren van slag, haar hart is weer helemaal op hol, en het ging juist zo goed met haar...

Mijn schoonzusje is vanmorgen naar de 1e hulp gebracht. Ze was al een poosje duizelig en nu was ze helemaal de kluts kwijt. Waarschijnlijk is er iets mis in haar evenwochtsorgaan. Over 4 weken wordt er een MRI scan gemaakt. Hopelijk niks geks...

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Miranda gecondoleerd, gelukkig blijft verder lijden haar bespaard.
    Veel sterkte deze moeilijke periode en wat fijn dat je ouders zo n steun zijn.

Miep gelukkig is alles goed gegaan, zielig is het hé.
    Tess is nu vier keer geopereerd en het blijft moeilijk om te zien, kan me je traan goed voorstellen.

Mik hier ging ze vanzelf over naar de wc toen ze daar aan toe was ( na een week of zo)
    Poepen ging meteen op het potje dus daar kan ik je niet mee helpen.

Chantal ben ook erg nieuwsgierig!!

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Namens de moeder van Petra gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder en moeder van je man en oma van jullie dochters

moeder van Petra, oma van Roos en Suze

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, dat is ook weer zo'n ding he :( dat as ophalen... Mijn broer heeft het opgehaald en hij zei dat ze de urn open hadden staan toen hij het kwam halen... Nu staat ie bij hem in de kast. Wat sneu voor je moeder, dat zijn ook vervelende dingen allemaal. Hoe ben jij eronder? Ben benieuwd hoe hetmet je schoonzus afloopt, hopelijk valt het allemaal mee!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Mik, ik heb geen tips! Op het cb zeiden ze vooral niet te veel nadruk op leggen?!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miepie, lijkt me ook echt vreselijk om je kindje dan zo te zien, bah! Gelukkig is het achter de rug!

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ miranda, gecondoleerd

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Mik hier ook geen tips. Lianna ging op een gegeven moment vanzelf op de wc (wisselt ze nog af), maar ze poept dus nog wel in d'r onderbroek. Ze voelt het wel aankomen, want ze vraagt vaak om een luier als ze moet. Als we d'r dan op de wc zetten wordt ze helemaal hysterisch.

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Grr bol.com is toch ook echt waardeloos...
    Ik had een cadeau voor Tess besteld en dat was steeds niet leverbaar maar ze verzekerden me dat het wel op tijd binnen zou komen.
    Vandaag nog niets gehoord dus ik bel er net naartoe zegt die vrouw dat ze het waarschijnlijk zaterdag kunnen leveren maar dat is wel met een slag om de arm.
    Nou daar heb ik dus niets aan dus heb de bestelling maar geannuleerd en nu hals over kop op zoek naar zo'n zelfde cadeau.
    Gelukkig had een speelgoedwinkel een stuk verderop ongeveer het zelfde dus dat heb ik nu maar gereserveerd en kan ik morgen ophalen.
    Zo komt het toch nog goed ;):D

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mik, ze gaat al supersnel toch? ik zou niet verwachten dat alles zo snel gaat. zou er nog een week voor uit trekken dat je niets anders plant/ niet de deur uit hoeft. en hier hielp het dat 2 buurmeisjes ook op de wc plasten, dat wilde ot natuurlijk ook.

tess, pff wat een gedoe! wat krijgt ze voor haar verjaardag?

toch nog even geslapen vanmiddag. voel me nog steeds beroerd. als ik aan het werk was, was ik naar huis gegaan. maar je kunt je moeilijk bij je kindjes ziek melden..

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh nou dat plassen gaat super dus durf nu wel met onderbroek de deur uit (zonder luier) maar vind het meer zielig voor haar want ze vind het echt vreselijk als ze in haar broek heeft gepoept! kan wel huilen.

ze wil ook wel erg graag op het potje poepen maar het lijkt wel alsof ze het niet aan voelt komen?

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lauwie ze krijgt deze.
    Kan je zelf het jaargetij, de maand, de dag/datum en tijd instellen.
    Ook kun je aangeven wat voor een weer het word.
    Tess is druk bezig met klok leren kijken ( ze kent al hele uren, kwart over, halve uren en kwart voor, maar niet bij alle getallen)

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen wat een leuk cadeau. Gelukkig maar dat ze 'm ergens anders ook nog hadden.

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    wat een super kado. heb je de link naar bol.com voor mij? wil hem ook graag voor donique

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goh meid dat is heel erg snel gegaan! Heel veel sterkte de komende tijd! *knuf*

Deel Deze Pagina