Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat zijn er hier veel dames aan het afvallen zeg! Ik val ook nog steeds af, maar doe er eigenlijk niks voor. Sta nu op -23,5 kilo!!! Ongelooflijk....

2. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Miranda gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder en sterkte met het verwerken hiervan.

3. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    @Miranda, gecondoleerd met dit verlies. Ik wil jullie bij deze heel veel sterkte wensen.

4. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Hier een ontzettend vervelend kind. Ze is dwars, wil niet slapen, maar is wel ontzettend moe.

Zal wel komen omdat ze morgen jarig is, maar hoop toch echt dat het snel weer over is.

Morgen mag ze eerst 's ochtends cadeautjes uitpakken en dan daarna naar de PSZ en daar mag ze trakteren. De kamer is een beetje verzierd, kwam er net achter dat de doos met slingers echt helemaal achter staat. Dus die pakken we zaterdag wel even. Gelukkig had ik nog wat nieuwe slingers gekocht.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @miranda, gecondoleerd, sterkte voor jullie allen!!

@Setteke, zooo, dat is wel een foto waard ???

hier alles lekker, niets bijzonders!!

6. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miranda, gecondoleerd met dit grote verlies. Hoe zijn de meiden eronder?

Carmen; wat leuk dat Tess eerder naar school mag.
    Danique vraagt ook elke dag wanneer ze naar school mag. En ze zegt elke keer als ik haar op haal van kdv dat ze morgen 4 is en naar school mag.

Ook ik ben aan het afvallen. Ben al bijna 2 kilo kwijt. Ik wil in elk geval op het gewicht komen voor de bevalling van Danique. EN het liefst dan ook nog aardig wat kilo's eraf daarna. Maar dat wil ik nu eerst. Dat betekent dat ik nog 12,5 kilo moet nu.
    Verder ben ik hier even niet zoveel. Deze week weer beginnen te werken en druk druk druk. Dus moet nog even alles op orde krijgen :D

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Meiden en moeder van Petra, bedankt voor jullie lieve berichten.
    Doet me erg goed.

8. @ miranda: gecondoleer met jullie verlies.
    Heel veel sterkte de komende tijd.

9. @ set; ja ben het wel eens met lique, dat is wel een fototje waard!

@ miepie, carmen en sjorsje; ja inderdaad :)
    Rene heeft mij op mijn 30ste verjaardag ten huwelijk gevraagd
    Hij heeft me ' s avonds om 12 uur wakker gemaakt en mee naar beneden gevraagd. Kamer was versierd, hartjes balonnen, 30 rode rozen op lange steel op tafel, kaarsjes aan, bubbelwijn op tafel en glazen en toen ik eenmaal rond had gekeken, ging hij op 1knie en vroeg of ik met hem wilde trouwen!

Mijn verjaardag kon niet meer stuk ;)

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    :p in scheiding liggen zou voor mij wel genoeg reden zijn om spontaan af te vallen :p

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ chantal, van harte gefeliciteerd, wat onwijs leuk voor je..........je hebt toch wel ja gezegd he?

@ Mik en carmen, Roos zou daar nog helemaal niet aan toe zijn.
    Die zegt de hele dag dat het 8 uur is

@ Miranda, hoe is het met Gerard? en met jou? en natuurlijk met de meiden?

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ooooh wat super chantal!!! En dat hou je gewoon voor ons verborgen??
    Gefeliciteerd meid, is er al een datum bekend?

13. @ petra: hahahaha ja dat heb ik, al was ik volgens rene wel heel erg lang stil :p

@ carmen, ik dacht laat ik eerst weer eens effe mee kletsen ;)
    Nog geeb datum bekend, maar ik denk in 2014. We moeten even goed sparen en ik wil veel voopret van de voorbereidingen :p

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wat onwijs leuk meid, geniet van alle voorpret.

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, ik had het al gezien op fb en nu ook op hyves; gefeliciteerd!!!!

@ Alieke, ik doe met je mee, ben maandag begonnen met afvallen. Wil ook graag weer terug naar waar ik begon voor Wesley en het liefst nog ietsiepietsie minder!

@ Setteke, idd een scheiding is genoeg reden tot afvallen. Mijn moeder verloor 30 kg toen mijn ouders gingen scheiden.

@ De rest; Goedemorgen!!

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heejj!!

Ik ben der nog heur! Ben echt heel weinig online de laatste tijd.. zit met allemaal foto-opdrachtjes, en mijn eigen Project 365 op mijn blog neemt toch iets wat meer tijd in beslag dan ik in 1e instantie gedacht had.. Over een dikke week heb ik mijn 1e trouwreportage, ben er zo nerveus voor! 2 dagen daarna heb ik een groepsfoto, en 2 weken daarna weer een familieportret.. het gaat dus goed!

Ook maak ik sinds vorige week onderdeel uit van een online concertmagazine, en mag ik voor hun op pad gaan om fotoverslagen te maken van concerten, festivals enzo, erg leuk allemaal!

Op het werkgebied gaat het helaas nog niet zoals het hoort.. heb nog altijd sollicitaties lopen, maar nog geen baan helaas.. ik heb gister gesolliciteerd op de functie medisch secretaresse bij het UWV, het uitzendbureau belde gister gelijk al dat ze mij graag bij hun aandragen, ze zag al wel dat ik heel goed aansloot bij het profiel wat ze vroegen, dus maar weer als een malle duimen draaien! ;)

Met de kids gaat het supergoed, ze hebben na deze week nog 1 week vakantie, dan beginnen de scholen hier pas weer. Ze zijn op hun verjaardagsfeestje zaterdag natuurlijk gigantisch verwend, maar zo hoort dat ook, haha!

Britt is inmiddels overdag helemaal zindelijk, maar voor de nacht doe ik haar nog wel een luier om, en dat moet ook wel, want 's morgens is haar luier nog helemaal vol.. zodra ze wakker wordt doet ze haar luier gelijk uit, hihi!

Ik zal ff een foto van de kids spammen, voor diegenen die mij niet op Hyves hebben!

Dikke kus!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Brittje en Jamie..

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Miranda, hoe gaat t nu bij jullie? Druk met alle geregel? Zijn de meiden nog bij je ouders of al weer thuis? Hoe reageerden zij er op?

Chantal, gefeliciteerd! Wat romantisch!

Qb, mooie foto's!

Alieke, werk ze!

Lique, zijn jullie al weer terug van vakantie?

Binna, hoe is het nu op jouw werk?

Ik ben nog steeds ziekig dus ik heb een dag vrij genomen. Hoop dat ik nog een beetje opknap zodat ik ook nog ff lekker van het weer kan genieten.

Ot heeft gister van 2 tot 5 geslapen! En gisteravond gewoon weer ok naar bed!

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Mijn ouders hebben de meiden gisteravond weer thuis gebracht.
    Ze zijn gistermiddag nog even lekker met ze naar de dierentuin geweest.

Ze zijn een beetje moeilijk te peilen wat betreft het overlijden.
    Dionne zegt alleen maar dat ze het heel zielig voor oma vindt maar dat ze nu gelukkig niet meer ziek is.
    Joelle loopt nu steeds door het huis om te kijken welke dingen ze van oma heeft gekregen en legt deze op een veilige plaats.
    Ook zegt ze steeds dat Laureen voorzichtig moet zijn met haar cadeautje die ze laatst gekregen heeft van oma.
    Dat vind ik wel weer heel speciaal van haar.
    Verder merk ik op dit moment nog niet zo heel veel verdriet, maar dat komt zeker nog wel.

Ik heb Laureen ook een beetje proberen duidelijk te maken dat oma er niet meer is.
    Ze trok haar schoudertjes op, zuchtte een keer diep en zei: oh is ze dood net als omi (dat is mijn oma)??
    Dus ik zeg ja, zegt zij: maar gelukkig ben ik niet dood hè.
    Het is ook zo'n lekker meisie. hihi

Met Gerard gaat het wel goed.
    Hij heeft zondagnacht en maandagochtend even gehuild en nu is het ook klaar voor hem.
    Bij mij zitten de tranen behoorlijk los.
    Dat lucht wel op moet ik eerlijk zeggen.
    Verder gaat het wel goed met me hoor, we hebben nu weer een beetje meer rust gekregen.
    Het is alleen wel een hele vreemde week, zondag ben je nog op Menorca, je komt thuis en zit direct in een roes.
    Die vakantie moeten we volgend jaar maar goed overdoen.

Ik ga vandaag met Gerard's tante bloemen regelen, morgen moeten we de muziek naar het crematorium brengen, morgenmiddag komt de spreker langs voor het opstellen van de tekst tijdens de crematie.
    Er is dus nog genoeg te regelen.

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Lauwie en Mik: mooie cijfertjes voor jullie kids

@ Chantal: gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek

@ Lauwie: beterschap

@ Tesske: aan zo'n cadeau is Laureen nog echt niet toe.
    Dionne begint nu net met een beetje klokkijken.

Laureen is wel met tijd bezig, ze vraagt de hele dag: mama hoe laat is het??? hahaha
    Maar dat komt omdat ze dat van de andere 2 meiden hoort.

@ Mik: Laureen plast al vanaf januari op de wc maar poepen durft ze niet.
    Dus zodra ze een luier voor krijgt gaat ze poepen, soms vraagt ze zelf ook om een luier.
    Ik maak me daar nog geen zorgen over.

Maar het is wel zo, als ze geen luier voor krijgt poept ze ook net.
    Dan kan ze het dagen ophouden.

Deel Deze Pagina