@ Happy, ook hier gefeliciteerd met je meisje!! @ Miranda, is toch moeilijk beseffen voor kinderen. Mijn nichtje heeft het allemaal heel bewust meegemaakt met mijn moeder en het ene moment was ze heel verdrietig en 5 min. later stond ze te springen en zingen. Fijn dat het met jou en Gerard toch goed gaat gezien de omstandigheden. @ Klokkijjken, Wesley is ook erg bezig met klokkijken. Hij vraagt ook steeds hoe laat het is en laatst keek hij naar 2 klokken en zei hij dat 1 voor liep?!?!?!?! Zal wel toeval geweest zijn want hij had wel gelijk haha. @ Qb, hoi!! Leuke foto's! @ Lauwie, wat vervelend dat je ziek bent Hopelijk knap je snel op!
Happy van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Janna. Chantal wat romantisch!! Maar nog zo lang wachten? Zou ik niet kunnen, haha. QB ik duim weer voor je mee. Wel super dat het met de foto's zo goed loopt. Lauwie beterschap.
Miranda, gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Wat is dat snel gegaan zeg. Bijzonder hoe de meiden er mee omgaan. Ik hoop dat jullie veel troost aan elkaar hebben de komende tijd.
Janna gefeliciteerd met je verjaardag. Nou ik weet weer dat ik zwanger ben houd sinds zondag al niets meer binnen. Heb vanmiddag een gesprek met de gyn voor nieuwe medicatie, ben nu al ruim een kilo kwijt en dat is niet de bedoeling. Och je moet er iets voor over hebben denk ik dan maar
Happy, gefeliciteerd met Janna! Miranda, klinkt alsof het naar omstandigheden best goed met jullie gaat. Fijn! Het verdriet zal er nog wel een tijd zijn/ altijd blijven. Kunnen jullie de vakantie niet eerder inhalen? School werkt daar in zulke gevallen wel aan mee toch? Kan me goed voorstellen dat jullie het extra nodig hebben! Vogeltje, vervelend! Hoop dat de medicijnen helpen! Voor het eerst in weet-niet-eens-hoe-lang geslapen tot ik zelf wakker werd! Ben nog steeds zwaar verkouden en keelpijn ed maar voel me wel stukken beter! Ga zo mijn bed maar eens uit. Het lijkt wel mooi weer zo tussen de gordijnen door
Hey meiden @Miranda man en kids gecondeleerd. @Chantal har je al gefeliciteerd maar bij deze kg een keer @happy van harte met Janna @lauwie beterschap. Hoe het op me werk gaat daar kan ik boeken ove ik schrijf wat een gedoe en teleurstelling. Morgen is me laatste dagje op de lokatie waar ik gewoon 2 jaar stage en 5 jaar gewerkt heb. En hoe wat volgende week ik weet het nog niet net nog over gebeld en wordt als het goed is vanmidag terug gebeld. Dus niet echt fijn dit
Jeetje binna, wat vervelend zeg! Dat je gewoon niet weet waar of wat er van je verwacht wordt! Dat soort onzekerheid lijkt me niet fijn! Vervelende manier om van verlof terug te komen hoor!
Als ik ga staan, voel ik me nog helemaal niet zo goed.. Dus na een bad lig ik weer in bed te zweten. En mijn vriend ligt (ook ziek) naast me. Best pittig met kindjes, dan kun je eigenlijk niet ziek zijn. Gelukkig komen mijn ouders morgen helpen! Vanavond nog maar ff doorbikkelen...
@ Lauwie, wat vervelend. Ziek zijn is niet handig met kids idd! Kunnen jij en je vriend elkaar niet aflossen? Eerst de een bij de kindjes en de ander 2 uurtjes in bed en dan omdraaien? Dan kun je een beetje aftellen?!
Hieperdepiep hoeraaa voor Janna! En beterschap voor Lauwie (en vriend). En een knuffel voor Binna. Met een rotgevoel naar je werk gaan is echt niet leuk! Kun je het thuis een beetje van je af zetten en genieten van je kindjes, of zit je daar ook met stress, malende gedachten, vervelende emoties, etc?
Dankjullie! -- Miranda, jeetje meis, dat is allemaal snel gegaan zo zeg.. heel veel sterkte toegewenst voor jullie.. Binna, dikke knuff meid, ik hoop dat je gauw uit je onzekerheid wordt gehaald..
hallo meiden, @ Lauwie, jeetje zeg dat jullie allemaal zo ziek zijn, lijkt me pittig. Ik hoor veel mensen die hun stem kwijtzijn (haha die hoor je dan niet natuurlijk) of mensen die snipverkouden zijn. veel beterschap in elk geval Ik heb de dokter gebeld voor het plassen van Roos. Sinds haar verjaardag plast ze heel vaak en heel veel kleine plasjes, ook in haar broek. We blijven het maar positief benaderen en er liht al een week een kadotje klaar voor als ze een dag droog blijft, maar die heeft ze nog niet gekregen dus. Verder zijn de dames superlief voor elkaar, hoe vaak ze al niet gevallen zijn als ze samen aan het knuffelen zijn is niet meer te tellen. Suze is nog wel pittig voor 10, knijpt snel en wil ook bijten en gaat dan lachend in de hoek staan en gaat daar gek staan doen (oeoeoe en dan je lach inhouden) morgen weer een nachtje weg (lang leve hotelkamerveiling), ditmaal met Andy zijn schoonouders, ik weet nog niet goed of ik er zin in heb, maar we gaan naar de bilderberg wat altijd wel sjiek en leuk is
@ Petra, moeilijk he als ze zo lollig doen als je ze straft... Maar je gaat met Andy z'n schoonouders? Dat zijn toch jou ouders dan??? Denk dat je je schoonouders bedoelt, hopelijk toch een leuk weekend iig!!
Idd pittig hier. Slechte nacht ook. Vriend gaat wat beter. Ouders zijn boodschappen doen met jort. Ot en ik liggen in bed. Hoor haar hoesten. Ze is echt zielig! Op schoot hangen, zelf naar bed willen. Sneu! Feestje voor morgen maar afgezegd