Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Gecondoleerd...

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Happy: Nog van harte gefeliciteerd met Janna!

@ Tesske: Wat een leuk cadeau, Olivier kreeg ook een klok voor zijn verjaardag. Wat goed dat Tess al naar school kan, al snap ik het ook dat ze van jou iets minder snel mag gaan...

@ Chantal: Lekker he die voorbereidingen, geniet er maar lekker van. Je ring is in elk geval erg mooi!

@ Lauwie: Wat jammer dat jullie zo ziek zijn allemaal en sneu dat haar feestje afgezegd moest worden. Beterschap voor jullie allemaal!

Mooie cijfers ook van jullie kinderen Lauwie en Mik! Ons meisje is een kleintje, ze weegt nog geen 9,5 kilo. Haar neef van 7 maanden is haar al voorbij hahaha...

Hier ook een beetje een ziekenboeg, was zelf alweer aan de beurt van de week met een fikse verkoudheid en de kinderen hebben ook steeds van alles, nu heerst er waterpokken op de psz dus misschien...

En onze boef is vanmorgen gebeten op de psz! Hij had er niets van gezegd, de juf zag het later. Arme schat, hij heeft het zo laten gebeuren, het hele gebit staat in zijn arm:( Nu blijkt dat kindje het wel vaker te doen hoorden ze van de ouders en gaan ze het heel goed in de gaten houden!

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ach lauwie wat verdrietig dat het feestje van otillie niet door kan gaan..
    beterschap voor jullie allemaal.

Mijn nicht gaat waarschijnlijk binnen een paar dagen moeten bevallen van haar tweeling.
    Ze had al veel te hoge bloeddruk die nu wel onder controle is met hulp van medicatie maar ze houdt vreselijk veel vocht vast en haar bloed waardes gaan snel achter uit.
    Ze is aanstaande dinsdag 35 weken en hoopt het tot dan vol te houden.
    ik zit veel bij haar in het ziekenhuis, best een raar gevoel want drie jaar geleden lag ik met hellp op dezelfde afdeling.

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Poe heftig Tesske! Sterkte, ook met je eigen gevoelens!

Ik heb trouwens een flink aantal van jullie via FB gevonden. Ik ben hier een stuk minder maar wel regelmatig op Twitter en steeds meer op FB. Dus mocht je denken "wie is dat nu weer?' It's me!:p

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    donique wil niet op het potje poepen maar we heben afgesproken dat totdat ze dat durft ze om een luier vraagt. dus ze kwam net naar me toe of ze alstjeblieft een luier ommocht en heeft gepoept.

toch trots dat ze het zo goed aangeeft

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Bedankt voor het melden :D

7. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Heb je toegevoegd hoor! Ik ben ook meer op FB te vinden :D!
    Op twitter zet ik wat meer onzin ;):p!

8. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Lauwie: Jasper was ookal ziek toen we zijn verjaardag vierden en ik heb de dag doorstaan door flink wat pijnstillers in te nemen. Op dezelfde dag jarig en allebei ziek, lekker stel Ot en Jas! Beterschap!

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    suze was glukkig niet ziek ;) , ook van de 22e maar die verschilt in jaartal

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ot hing vandaag op schoot te staren ook zonder tv aan dus. vanavond 39,5 gr. dat gaat m ook met een pcm niet worden. verder hebben mijn ouders vandaag de hele dag geholpen en om 19u lag de hele fam (behalve ik) al in bed. ot vroeg om 18.15 al of ze naar bed mocht.
    we hadden voor het eerst veel mensen uitgenodigd. dus ik vind het gezien hoe ik me voel niet erg om een weekje uit te stellen.
    toen ik het ot vanochtend vertelde zei ze wel 'nee, nu het feestje' :D
    ik ben allang blij dat we op haar verjaardag niet ziek waren. en een feestje met opa's oma's, ooms en tantes, neefjes en nichtjes hebben we ook al gehad.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Petra ga je dit weekend met je schoonouders op stap? Veel plezier dan. En waar gaan jullie eigenlijk heen?

Lauwie hoe is het nu met de ziekenboeg?

Fijn weekend allemaal!!

12. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Dat is het verschil haha ;)!

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zwaai! Is het bij jullie ook al zo lekker herfstig? Heerlijk hoor!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, ot knapt aardig op. vriend gaat redelijk maarik voel me nog echt beroerd. slechte nacht met jort weer en ik val heel slecht in slaap nu ik ziek ben. dat schiet dus echt niet op

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Aaah, Lauwie :( Wat voor iets hebben jullie eigenlijk te pakken? Grieperig, voedselvergiftiging, iets met hoesten? Geen kinderziekte toch? Hoe dan ook beterschap!

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Iemand 'n idee hoe lang het duurt voordat Laxo gaat werken?

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Hoi meiden! Ik breek even in!

Hoe Gaat het met jullie? :)
    IkDacht laat ik weer eens even komen spieken! Dat is lang geleden! :)

ErZijn ondertussen weer kindjes bij gekomen zie ik, leuk zeg!!
    En Judith ZWANGER!! Super meid, gefeliciteerd!

Liefs rebbel

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    We hebben gisteren een leuke dag gehad bij paleis het loo en daarna lekker gegeten bij vd valk, daarna de kindertjes op bed gelegd in ons hotel (de bilderbeg in oosterbeek)
    En toen nog geklaverjast met andy zn ouders waarbij andy zn vader erg kinderachtig was door niet tegen zijn verlies te kunnen. Er was gelijk een grafstemming, zonde hoor en helemaal zielig voor zijn hele lieve mama.

Suze heeft de dag maar weer geopend door om 6 uur wakker te worden, maar strakjes gaan we lekker zwemmen en gelukkig maar 1 nachtje weg, dus vanavond lekker thuis!

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij liggen al weer gezellig met zijn drieën in het grote bed.
    Om half zeven was tess wakker en hebben we haar eerst traditiegetrouw een verjaardag ontbijt op bed en de cadeautjes uitgepakt.
    Ze had natuurlijk al een groot speelhuis voor in de tuin gehad dus vandaag kreeg ze wat kleins ( die klok die ik eerder plaatste en een zilveren ringetje met een lieveheersbeestje).
    straks gaan we taart brengen naar mijn nicht in het ziekenhuis want tess vind het heel verdrietig dat zij niet op haar feestje kan komen.
    We vieren het vandaag maar ze is dinsdag jarig. ( dan vieren we het niet meer, gaan alleen een activiteit naar keuze doen en uit eten.)

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier meestal een dag.
    Ik geef dan iedere beker laxo in lauwwarm water.

Deel Deze Pagina