Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Rebbel, dat is zeker lang geleden!

@ Carmen, fijne dag vandaag en dinsdag!

@ Petra, wat jammer zeg van je schoonvader :( Is hij altijd zo? Is dat de voornaamste reden dat je nooit graag met hun weggaat? Geniet nog maar even van deze dag! Gaan jullie de omgeving nog verkennen?

@ All, zwaaaaaaai

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen fijne dag vandaag. En bedankt voor je antwoord.

Petra, maar goed dat het dan vandaag alweer voorbij is.

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Petra; wat jammer zeg dat het zo eindigde. Hoop dat jullie het vandaag nog wel weer gezellig kunnen maken!

Sjorsje; wat heb je voor laxo dan? Gewoon roosvicee?? Bij Danique werkte dat helemaal niet. Dus daar heb je niks aan

Carmen; een hele fijne verjaardag voor Tess. Hoop dat ze er volop van kan genieten! Hoe is het met haar gezondheid de laatste tijd?

Hier dus flink aan het afvallen de afgelopen week. gisteravond wel wat lekkers gehad en vanmorgen ook gewoon vanmorgen begonnen met een gebakken broodje. Maar was gisteren dan ook al ongeveer 2,5 kilo kwijt. Verbaas me over hoe snel het gaat.
    Voel me ook echt heerlijk erbij! Hoop dus dat het een beetje zo soepeltjes blijft doorgaan.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke ik heb nu inderdaad Roosvicee Laxo voor Lianna. Maar even afwachten of ze er op reageert.
    Wat goed van het afvallen.

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Tess een hele fijne dag vandaag en geniet ervan.

@ Alieke wat goed van het afvallen

@ Lauwie wat vervelend dat jullie allemaal ziek zijn en daardoor het feestje hebben moeten afzeggen.

hier ook ziekenboeg ik de hele week al en buikgriep en Toby vanaf woensdag een virus infectie. Bij hem is het nu op de longen geslagen dus het is een luchtweginfectie geworden. Hopelijk knapt hij snel op want vrijdag gaan we op vakantie.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Vogeltje bij jullie ook beterschap. Waar gaan jullie naartoe?

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

Hier weer een berichtje van mijn. Ik heb vrijdag afscheid genOmen
    Van me werk. Was wel erg raar om na 7 jaar de deur te sluiten
    Als het goed is komt er nog een afscheids feest want de ouders weten het pas vanaf dinsdag (echt te erg)

En nu hier is mijn kleine moppie ziekig. Verkouden en benauwd

@teske. Hoop dat julie een leuke dag hebben gehad

@sjorsje. Bij mijn werkt het meestal wel snel

@rebel wat leuk van je te horen hoest met je

8. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Wij gaan een weekje naar center parcs in Duitsland

9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij hebben een heel leuk, druk feestje achter de rug.
    Tess heeft genoten van alle aandacht en voelde zich echt jarig en super speciaal.
    Ze is goed verwend:

Tuin speelhuis.
    Ringetje met lieveheersbeestje.
    Kalenderklok
    4 nep planten voor in de bloembak aan het huisje.
    Spel roll it junior
    Spel skipp bo junior
    knappe koppen spel
    Dvd hello kitty
    Zwembandjes hello kitty
    Paard met veulen
    Duplo fruitkraam
    Dora memory
    Ringetje met bloemetje
    Emmer met school klei
    Emmer met vormpjes om poppen van klei te kunnen maken
    Speel en leer doe boek
    Maak je eigen poppenhuis knutsel set
    Map om werkjes in te bewaren.
    winkel spulletjes ( pak melk, groente, fruit etc)
    Knuffel beer
    geld

Het huis is weer op orde, kleine krullie ligt te slapen dus ik ga lekker met een wijntje op de bank en vroeg naar bed!
    Morgen trakteren op het kdv.

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Carmen, leuk dat Tess zich zo speciaal voelde!

Vogeltje, beterschap zeg!

Sjorsje, hoop dat Lianna snel baat heeft bij de Laxo

Rebbel, hi!

Binna, wat ongelofelijk raar en rot allemaal. Inderdaad echt té erg dat de ouders het pas sinds dinsdag weten!!! :$ Kregen die toen te horen dat ze vanaf volgende week geen opvang meer hebben? En de kindjes hebben zo ook geen afscheid kunnen nemen. Té erg en totaal niet pedagogisch verantwoord, lijkt me zo. Was er overmacht dat het niet anders kon dan zo, of is dit slordigheid/onbeschoftheid van de leiding?

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, zo ze is goed verwend zeg, leuk!

Binna, ga je nou ook in salaris omlaag?

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna; wat moeilijk zeg en ook dat de kindjes en hun ouders niks wisten tot afgelopen woensdag. Ga jij volgende week beginnen met je nieuwe invulling?? Weet je nu al een ebetje hoe de dag eruit zal gaan zieN?

Carmen; wat fijn zeg dat jullie én vooral Tess zo'n leuke dag heeft gehad!

Pfff morgen weer werken en zie er een beetje tegenop.
    Het is erg onrustig op het werk. Vorige week is er 1 kind uit mijn klas van school gehaald aangezien hij het enige jongetje in zijn groep was. Moeder vond het niet goed dat hij geen jongetje in zijn groep had die even oud. Dus altijd of jonger of ouder.
    Maar oke andere school dus. Maar nu werd ik ineens onderdagmiddag gebeld door de andere school dat nog 2 ouderparen daar op gesprek kwamen. Wij weten als leerkracht er nog niks van, terwijl ze beiden daar al zijn ingeschreven en het ene meisje zelf morgen daar al gaat beginnen. Op het plein gaan de heetste roddels rond en ja wie mag het morgen allemaal opknappen.??? Juist ik. Heb er gewoon buikpijn van. Hoe moet ik het aan gaan pakken. Wat als nu die kinderen er niet zijn. Bel ik net zoals altijd de ouders op om te vragen of ze ziek zijn of laat ik het tot die ouders zelf bellen. Ik vind het allemaal heel spannend juist ook omdat de ouders waar het om gaan, niet echt de ouders zijn waar je het makkelijkste gesprek mee aangaat. Een beetje het opvliegende type zeg maar.
    Bah, zal vannacht wel slecht slapen worden ben ik bang voor.

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    zoooo, we zijn er weer!!

@Alieke, kan me voorstellen dat je je daar helemaal beroerd van kan voelen, succes morgen!!

@REbbel, haii leuk weer eens wat van je te horen. alles goed?

@Binna, echt ongelooflijk!!

@Tesske, goede buit ;)

@Alle jarige jobjes, nog van harte gefeliciteerd!!

@Petra, ben benieuwd wat de dokter je kan bieden... En weer wat kilo's kwijt?? Hoop het voor je!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hee alieke, je bent een professional en hebt die baan niet voor niets gekregen.
    je volgt morgen dus gewoon het protocol en als dat betekent dat je moet bellen dan die je dat en laat je je niet intimideren door die mensen.
    Correct en feitelijk blijven aan de telefoon en niet verder op de situatie ingaan.
    Mocht die man wel willen spuien over de situatie moet je je niet laten verleiden maar hem gewoon de optie bieden een afspraak te maken voor een gesprek.
    Zo doe jij je werk en kom je niet voor het blok te staan
    Daar moet je toch echt niet wakker van liggen hoor meid, je kan het!!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    We hebben een heerlijke vakantie gehad! Goed getroffen met het weer hier in Nederland! Natuurlijk ook wel eens regen, maar ook hele mooie dagen!
    Mooi kinderzwembad en speeltuin. Veel vermaak ook. Elke avond een voorstelling met liedjes enz. Leuk voor het naar bed gaan! Djim vond het helemaal geweldig en heeft daar dan ook iedere avond zijn danskunsten laten zien!!
    Huisje was ook heel netjes, waren net nieuw en inrichting top. Kijk kamperen met een vaatwasser is natuurlijk super ;)
    Kindjes sliepen lekker en Vince doet het ook top! Mannetje wordt echt alweer wijs! Had wel spruw en ik wederom kloven, dus ben nu de BV aan het afbouwen. Het is niet anders. Voordeel is wel dat ik op 5 voedingen zit nu en dat hij rond half 10 slaapt tot de volgende dag tussen 7-8 uur.
    Dinsdag gaat hij voor het eerst naar KDV en woensdag eerste prikjes. Ik kan hem niet ophalen zijn eerste dag en ook het CB moet ik overlaten aan oma en papa. Heb een nachtje weg gekregen met zusjes als bedankje voor het ceremoniemeester zijn.
    Zo, jullie zijn weer een beetje bijgepraat, haha!!
    Oja,Djim mag woensdag ook gelijk mee naar CB, dus dan kan ik die cijfertjes ook weer doorvoeren!

Nog even een recente foto van Vince met Sam
    Bekijk bijlage 179030

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
  17. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ben nog ziek. heb me voor morgen ziek gemeld. hoop dat ot beter is, want mijn ouders kunnen wel komen, maar die hebben al 2 dagen geholpen en eigenlijk andere plannen.
    jort krijgt ws weer een tand (of een kies dacht mijn moeder :$) dus die slaapt ook weer slecht. moet ik elke 15 min heen. net dentinox gegeven dus ff kijken of ie over 15 min nog stil is. dan kan ik ook lekker tukken!

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Chantico, griep denk ik. Iig zwaar verkouden met hoesten, pijn aan kaakholtes, zweten en koude rillingen, spierpijn en hoofdpijn. duurt ook al lang! Het begon eig ma avond al.

Binna, ik vroeg me precies hetzelfde af? Die ouders hebben nu geen opvang meer? En die kindjes geen afscheid kunnen nemen van leidsters waar ze zich aan gehecht hadden? Erg hoor! Sterkte vandaag! (of werk je niet op maandag?)
    Hoe is het met Sky? Beterschap!

Vogeltje, werken de medicijnen al of is het buikgriep ipv zwangerschapsmisselijkheid.

Carmen, leuk dat tess zo verwend is!

Alieke, niet persoonlijk aantrekken joh. Is gewoon zakelijk! En als je niks officieels hoort, idd gewoon procedure bij afwezigheid volgen. Netjes blijven en ev je verbazing uitspreken.
    Jij bent goed in landleven trouwens!

Lique, leuke foto's! En gave foto's van de bruiloft op hyves! Was t allemaal goed gegazn? Wat had je allemaal georganiseerd?

Weer een hele slechte nacht en ik voel me steeds zieker..

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Alieke en Binna succes vandaag.

Lique wat een heerlijke foto van Sam en Vince.

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Binna, ik vind het ook echt raar dat de ouders zo laat zijn ingelicht L hoe ben je er verder onder meis?

@ Alieke, wat een toestanden L hopelijk heb je wel een beetje geslapen en komt het vandaag allemaal goed op school! Wat goed van het afvallen!!! WOW! Ik ben afg. Week ook begonnen en ben al best super trots op mezelf hahaha… Weet niet wat ik in kg. Kwijt ben hoor, wil eerst eens merken gewoon aan mijn kleding dat er wat af is (pure angst voor de weegschaal) maar ik merk het al wel!

@ Lique, wat fijn dat de vakantie fijn was en de kindjes het goed doen! Jammer van de spruw L daardoor ben ik ook gestopt met bv bij Thyrza alleen kreeg ik het al vrij snel na de bevalling. Was er direct klaar mee! Spannend naar kdv zeg! Dat gaat ineens snel! Leuk bedankje! En superleuke foto’s!

Wat veel zieke kindjes L beterschap allemaal!

@ Lauwie, jij ook beterschap, bah!

@ all, zwaaaaaai! Hier gaat alles goed! Ben een beetje brak heb al vanaf vorige week een zeurderige hoofpijn. Wat dat nou weer is?! Heb soms ook het gevoel alsof ik met m’n hoofd in de wolken loop en er helemaal niet bij ben. Bah. Morgen is het een jaar geleden dat mijn moeder overleed, misschien komt het daar door?! Heb niet het idee dat ik er heel erg bij stil sta, tenminste niet meer als anders. Vandaag maar weer werken, blehhhhhhh… altijd moeilijk na zo’n weekend hahaha…

Deel Deze Pagina