hey meisjes, ik lees meerdere keren per dag bij maar vergeet vaak wat te zeggen hihihi. we hebben het hierzo heeeeeeeeeeeeeeeel druk. martijn is zijn eigen zaak aan het opzetten en dat kost veel tijd energie en geld (en energie om het geld te krijgen hihih). dus we zijn hier erg druk maar vergeet jullie niet hoor. gaan we nog meeten binnenkort?
Silke is vanmorgen naar het cb geweest en weer helemaal goedgekeurd. Ze was 17,8 kilo en 103,9 cm en dat is gemiddeld gewicht en bovengemiddeld lang. Ze deed keurig alles wat van haat gevraagd werd, zelfs de ogentest, dus helemaal super!
@Setteke, jemig wat een langerd!!! @Mik, spannend hoor, eigen bedrijf en dat zal zeker druk zijn!!Succes! @Lauwie, op de trouwdag zelf ben ik natuulijk aanspreekpunt geweest. En ik had ook de wensboom verzorgd. Deze is heel mooi geworden. Had iedereen met de uitnodiging een houten hartje meegestuurd. Deze mocht iedereen naar hartelust versieren enz. Deze werden op de avond dus in de boom gehangen. Ook had ik de avondgasten gevraagd een paar statiegeld flessen in te pakken en te geven. Lekker naar 3 winkels om ze in te leveren En met de zussen, mam en aanhang hadden we 3 nummers gemaakt. Heel leuk allemaal! voor de rest vooraf natuurlijk bijstaan met alles... @Delilah, zeker een leuk bedankje, heb er ook zin in! Zo tandarts en VK ook weer gehad. Allemaal prima gebit. Papa en mama kregen een compliment over de kindergebitjes. Keurig bijgehouden!! Altijd leuk om te horen. Bij de VK ook alles goed, bloeddruk en ijzer. Leuk afgesloten, dus prima! Ga vanmiddag op kraamvisite, vriendin haar dochter is vorige week gehaald, groeide minimaal en was erg klein. Ben erg benieuwd. Het is maar 2460 gram maar wel 50 cm.
@ Setteke, dat is inderdaad wel lang! Wesley is ook 103 cm maar heeft van broek 98/104 en van boven past het meeste ook wel van 104. Pfff, gaat al snel genoeg. Hoe is het verder met jou en Hilbrand? @ Mik, lekker druk dus! @ Lique, klinkt helemaal goed, die bruiloft! Leuk gedaan met die wensboom. Wij hadden laatst bij de bruiloft van een vriendin ook een wensboom en hartjes geknipt met de tekst "mijn hartewens is..." Zodat iedereen hier nog wat op kon schrijven voor het paar maar na een paar uur hingen er nog maar 3 of 4 wensen in van onszelf als meiden clubje. Beetje teleurstellend was dat. Altijd leuk zo'n compliment over de gebitjes natuurlijk Ben op m'n werk en heb het rustig, bleh. Ga op tijd naar huis denk ik...
@Delilah, ben ook blij dat bijna iedereen zijn hartje weer mee had! @Alieke, hoe was het vandaag?? Lekker druk weer hier....
Dank jullie wel voor je bemoedigende woorden. Het ging dus wel redelijk vandaag. Heb dus gewoon die vaders gebeld. Die ene is 's middags op gesprek geweest. En die andere heeft me dus gewoon weg voorgelogen. Hij was vrijdag op school geweest en een collega gesproken. Maar ik had dus het verhaal van weer een andere collega. En hij beweerde dus dat hij had aangegeven dat ze er vandaag niet was. Ik heb hem gezegd dat dat niet zo begrepen was hier. Maar hij blijkt het helemaal niet te hebben gezegd. Verder nog meer gerommel, nog 1 moeder die ineens haar dochter van school haalt. Want nu zijn er weer geen jongens in de klas waar ze mee kan spelen. Ik word er wel heel moe van. Vannacht ook nog eens heel slecht geslapen door Eline die elk uur wakker was. En ja dan lig je weer, pieker je nog even en slaap je net weer en huilt Eline alweer. Dus beetje jammer. Maar alles nu doorgesproken met waarnemend directeur en algemeen directeur van de vereniging. Dus nu hopen dat de rust een beetje weerkeert deze week. Morgen een brief opstellen voor de ouders waardoor we hopen wat rust te bereiken. Wat een mooie cijfertjes zeg voor Silke. En ook bij Lique alles goed. SUper hoor! Wat wordt Vince ook alweer groot zeg! Delilah; jij dus ook aan het afvallen. Ja die zwangerschapskilo's moeten toch weer een keer weg Ik ga bankhangen en vroeg naar bed. Fijne avond nog!
hier vanaadg gesolliciteerd bij een kapsalon die nieuw word geopend in castricum. wil toch graag wat meer zekerheid en word er moe van dat ik dat nu niet heb met mijn eigen salon dus ga kijken wat daar de mogelijkheden zijn
@Mik, beetje zekerheid is zeker niet weg. Heb je nu geen vaste klantenkring opgebouwd thuis? Of is die nog te klein. @Alieke, fijn dat je het even door hebt kunnen spreken, maar wel vervelend natuurlijk allemaal! En dan ook nog een rotnacht, hopelijk vannacht beter!
Vandaag weer met Toby in het ziekenhuis gezeten, hij heeft een flinke longontsteking. Vind het zo zielig voor hem. Dadelijk hem maar weer laten afkoelen in bad, hij heeft namelijk 40.5 koorts. Hoop dat de medicatie snel aanslaan.
Lique, leuk die wensboom! Klinkt druk ook! ZOrgde wouter voor de kinderen? Vogeltje. Sneu zeg! Beterschap! Ik ben nog steeds ziek. Vriend ook. Morgen komt mn moeder weer helpen. Trusten! (hoop ik!!)
Nog even een leuke foto van vandaag!! Bekijk bijlage 179324 Vince 9 weken @Lauwie, jemig nog niet lekker. Hopelijk gaat het snel beter! We deden de kids samen, met hier en daar hulp van oma, tante enz, en vanaf 19.00 gingen ze met andere oma mee!
@ lique, wat een mannetje is het toch al en alweer 9 weken, ik vind het echt bizar snel gaan. leuke foto's @ lauwie, wat hebben jullie het te pakken zeg. ik hoop dat het snel iets beter word! @ delilah, sterkte vandaag @ tesske, van harte gefeliciteerd met Tess! straks gymen, dus moet nog op gaan schieten ook
@Petra, wanneer mag je weer wegen? Veel plezier bij de gym! Het gaat ook super snel! Officieel zou ik volgende week alweer moeten werken! Pff, moet er niet aan denken zo, Sam en Djim zijn al op de opvang, Vince slaapt nog. Die breng ik rond 10 uur voor het eerst. Het niet op kunnen halen valt me op dit moment zwaarder dan ik had verwacht.