Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Zwaai zwaai!!!

Sam net naar school gebracht en ik moet hier in huis eigenlijk wat gaan doen.. maar weinig puf... Ga eerst een chocoladetaart maken.

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster, dan is er maar 1 oplossing, altijd met hem wandelen :D
    Mar super dat het zo goed is gegaan zeg. En net als wat Lauwie zeg qua energie zou Danique het best kunnen, maar hier ook elk ander randje in de straat moet ze overheen lopen. Ze loopt kriskras over de straat dus legt dubbel zoveel km af en dan cshiet het echt niet op. Daarbij vind ik zelf ook niets aan de avond4daagse, denk pieker er niet over :D

Lique; nog steeds bib??

Juud; de baby zorgt vast goed voor zichzelf hoor! Maakje niet te druk, is niet goed voor hem/haar. Nu lekker slapen!
    Heb je al last van kwaaltjes??

Hier Danique naar kdv. Eline ligt in de box, maar zo te horen wil die zo slapen. Mijn moeder komt zo en dan gaan we kraamschudden bij mijn vriendinnetje. Verder vanmiddag de laatste hand aan de solliciatie na de feedback van mijn leidinggevende en verder lekker rustig aan.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @lauwie ik mag pas vanaf 3 mnd nachten weigeren klotezooi :(

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Alieke, kraamschudden??? Nog nooit van gehoord! Fijne dag iig!

@ Duster, knap hoor 3km!

@ Juud, nog even volhouden dus voor je kunt weigeren? Kun je niet in overleg onder die nachtdiensten uitkomen dan?

@ Lique, hmmmmmmm klinkt goed!

@ All, halloooooo!

5. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    delilah, hier noemen ze kraamvisite zo :D

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Juud, dat snap ik wel ja. Ik kon er ook nooit zo goed tegen. Maar idd voor je beebje zal het geen nadelige gevolgen hebben denk ik, maar snap wel dat je je zorgen maakt. Het heeft ook zoveel moeite gekost om zwanger te worden... Valt er niet over te praten op je werk dat je minder nachten gaat doen?

@ Alieke, kraamschudden... wat een gek woord hahaha!

@ Lique, moet jij niet eens gaan bevallen ofzo?? ;)

@ Lauwie, ik zag laatst een fot van Jort voorbij komen, wat een binkie alweer! Mooi menneke!

Ik heb weer eens een ouderwetse mamadag vandaag. Hilbrand heeft cursus. Best gezellig! :D Vanavond sollicitatiegesprek.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    haha, hebben jullie zo'n behoefte aan een baby. Mijn vriendin is op het moment bezig (denk ik). Ze smste vannacht dat haar vliezen gebroken zijn. Ze was 12 dagen na mij uitgerekend, dus ik wacht nog maar even, haha!!

chocotaart staat erin.. Zal hier maar eens wat gaan afnemen. Daarna de wc doen... jippie!!! Met die zindelijke kinderen kan ik die iedere dag wel doen, blergh

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, oh lekker genieten dus! En succes voor vanavond!

@ Alieke, hahaha... Dacht al zoiets maar kende het niet... Nou 'schudse' straks ;)

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Jaaaaahh, vriendin heeft een dochter!!! Vanmorgen gehaald met keizersnee!!

10. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Leuk, hoe heet ze en alles verder goed?
    Op dezelfde dag zou niet zo leuk zijn, maar morgen ben jij aan de beurt. Misschien moet Mik even een dansje voor je doen :D

Set; veel succes alvast voor vanavond. Lekker een mamadag!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, gefeliciteerd!! Wat is de naam en hoe gaat het nu met moeder en kind?

Hahahaha... Idd... Mik moet dansen!

@ Mik, waaaaaarrrrrrrrrrr ben jij?

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Moeder en kind maken het goed! Sarah is haar naam.
    Ga even kijken of ik wat cupcakes kan maken voor haar!!

Nog niet dansen hoor, mag het van het weekend?? Kan mamabeer nog 2 dagen in haar holletje, haha!!

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahhaa Lique :D je bent een van de weinige die op het laatst nog niet zo nodig hoeft te bevallen ;) Ik hoop dat je behoefte aan een winterslaap wel over is als jullie kleine geboren is, denk niet dat dat een goede combi is: baby/winterslaap ;)

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, fiberfill!!!

15. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames...

Iemand behoefte aan een heel vervelend meisje? Pff malou is om het minste geringste in opstand. Slaat zichzelf en slaat met haar hoofd op de tafel. Echt helemaal overstuur dan. Bah echt niet leuk. Hebben jullie kids dit ook? Gaat het nog over???? Het begint sochtends al met aankleden, naar beneden gaan en brood eten....ARGH!!!!!!

Zo moest het ff kwijt...hihi

lique: haha jij bent me er ook eentje zeg! Vind je nog zo enthousiast haha de meesten zijn er echt zat van aan het eind....had je dit ook bij djim en sam?
    Gefeliciteerd met je vriendin! Nu jij nog!

duster: echt knap van mathijs! malou zou het ook wel kunnen maar zoals lauwie ook al zei dan is het even hier op, springen enzo...Gefeliciteerd met je baan!!!!! Echt superfijn voor jullie!

Setteke: he dus lekker een dagje vrij met de kids! Succes vanavond met je sollicitatie!

Ik ben even een slechte moeder....heb maar een film aangezet want pff heb zelf ook koppijn. Hopelijk blijft ze nu ff rustig

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Miepie, Wesley is wel vaak vervelend maar doet zichzelf geen pijn. Tis wel vaak "nee" maar dat zal de leeftijd zijn...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Trouwens, je bent natuurlijk geen slechte moeder!!

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Malou heeft op haar voorhoofd gewoon een blauwe plek constant zitten omdat ze het iedere keer doet met haar hoofd op de tafel slaan

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique slaat gelukkig niet zichzelf, maar ze slaat wel op de vloer of tafel of muur als ze echt boos is. 1x sloeg ze mij, toen heeft ze de hoek van dichtbij kunnen bekijken :D

Miepie; je bent echt geen slechte moeder. Die peuterpubers kunnen ons echt het bloed onder de nagels vandaan halen. Tenminste DAnique wel bij mij. Soms is het vreselijk. Ik heb de laatste tijd wel eens gedacht dat ze dan misschien juist aandacht wil ofzo, maar ik lees gelukkig dat iedereen met hetzelfde probleem zit, dus dat het niet met de komst van de kleine te maken heeft. Ik ben nu weer heel erg van het consequent zijn en niet alleen dreigen met in de hoek, maar ook direct erin als ze het toch doet. Het is beter geworden moet ik zeggen nadat we haar van de week een keer vroeg het bed in hadden gedaan. Ze ging stiekem boven wat ophalen, we hadden gewaarschuwd dat ze dan naar bed ging (het was al hal7 geweest hoor) en toen deed ze het toch. Nou naar bed dus. Een uur laten riep ze me nog en vertelde dat ze echt ging luisteren. haar er niet uit gehaald en vanaf toen luistert ze ietsje beter.
    Denk dat ze even in de gaten moest hebben dat er niet te sollen viel.
    Nou heel verhaal geworden.

Zijn weer thuis van mijn vriendinnetje, wat is het toch een klein meisje zeg. Nog 10 gram onder geboortegewicht en in 1 week tijd maar 60 gram gegroeid. Drinkt waarschijnlijk toch niet genoeg. Nu nieuwe tips gekregen en hopen dat ze volgende week genoeg gegroeid is.

Ik ga even de kapper bellen, misschien kan ik vanmiddag nog wel terecht. MOet een nieuw rijbijwijs aanvragen en heb dus foto's nodig :S

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ miepie, ik had gisteren zo'n dramatische dag. Alles wat ik wilde was NEEEEEEEE en alleen a;l het kleren aandoen kostte me 3 kwartier.
    vanmorgen leek het weer zo te gaan maar door akelig veel met zete knuffelen hebben we nu een goede dag

Mijn zus sloeg gisteren haar autodeur dicht en toen zat haar jongste (even oud als suze) met haar handje tussen de deur en ze kreeg de deur niet meer open...........echt zielig, pas vanuit binnen kreeg ze hem weer open.
    de huisarts adviseerde om vandaag naar het ziekenhuis te gaan (in zeeland heb je niet zoveel open 's avonds en gelukkig is er niks gebroken; we gaan natuurlijk dinsdag met zn allen naar turkije

Deel Deze Pagina