Oh bah delilah, wat schrikken! Beterschap voor het mannetje! Wij zijn weer thuis en hebben een hele leuke dag gehad. Tess heeft zich prima vermaakt met vriendje en neefje djayden in het zwembad. We zijn ook gezellig met zijn vieren wezen eten bij het ribhouse waar tess de ere tafel kreeg omdat ze jarig is ( tafel op een verhoging, versierd) Djayden weer thuis afgeleverd en tess doodop het bed ingewerkt. Morgen zou ze naar oma gaan maar we hebben afgesproken dat ze lekker thuis blijft. Zo n drukke dag is altijd een hele aanslag op haar lijfje/longen, dus morgen gaat ze lekker een beetje bank hangen, film kijken etc.
Delilah, wat een rotschrik! Hoorde je hem opeens naar beneden donderen? Eén van mijn angsten... Ik duim voor je dat hij er niets aan overhoudt! Hieperdepiep hoeraaa voor Tess! Beterschap voor de zieke kindertjes (Toby, Ot en Jort(?), Sky ook? en volgens mij nog meer, maar ik weet niet meer wie ) En een knuffel voor Miranda, Delilah en Marleen ook, voor het verdriet dat afscheidnemen brengt... Verder krijg ik het niet voor mekaar om te reageren, sorry. Ik probeer wat minder achter zp te zitten. Ga zo vroeg naar bed, is het plan. 't Is erg druk op m'n werk (wel leuk, maar ook wel druk) en morgen mag ik weer flink presteren daar. Later!
Ja mijn man had 'm gedouched en ik zat beneden Thyrza de fles te geven. Wesley riep nog naar m'n man kom je ook maar die was nog wat aan het opruimen ofzo en ineens hoorde ik een klap, viel hij. Z'n mond is echt mega dik en je merkt dat het zeer doet, hij ligt wel lekker te slapen maar ohhhhh wat zielig. En wat zou je het graag van zo'n kleintje overnemen, die pijn Had het net nog met mijn man erover, hoe erg moet het zjin als je je kindje ziet lijden aan een vreselijke ziekte ofzo, bah, bah, bah.
Hier nog evne ego. Weer een slechte nacht afgelopen nacht. Ben dus echt heel erg moe. Ga zo mijn bed in. Op school nog druk druk druk. Maar hoop dat het nu weer rustiger gaat worden. Vanmiddag heel veel ouders gesproken. Morgen gaat er een brief uit, volgende week is er een info avond en dan hoop ik dat we gewoon verder kunnen. Carmen; het zijn inderdaad allemaal vage redenen. En het asociale is dat ze niet eens in gesprek gaan met ons als leerkrachten van de kinderen. Ze komen gewoon onder schooltijd mij mede delen dat hun kind ergens anders naar toe gaat. Daarbij zijn er ook 2 ouders die nog helemaal niet officieel hebben verteld dat ze weg gaan. Maar we krijgen nu van alle kanten steun. Al valt het me wel heel heel zwaar om eerlijk te zijn. Miranda; dikke knuffel! Delilah; alweer een jaar zeg. Wat vliegt de tijd. Wat schrikken van Wesley! Carmen; gefeliciteerd met de verjaardag van Tess.
O bah Delilah, wat schrikken zeg! Hoop dat je kunt slapen vannacht ondanks het wekken en de stress! Misschien stelt het je gerust dat ot al 2x op haar tanden gevallen is. Ze zijn nu een beetje grijs maar ik denk dat andere mensen het niet eens zien. Het kan ook meevallen dus. Carmen, klinkt als een leuke en drukke verjaardag! Waar kent tess haar vriendje van? Ot mocht ook kiezen wat en waar we gingen eten voor haar verjaardag maar dat werden patatjes thuis Chantico, succes op je werk morgen! Arme Jort heeft nachtmerries denk ik. Wordt echt heel verdrietig wakker steeds
@ Delilah: Jeetje meis wat schrikken! Hoe is het nu met Wesley? Heb je zelf een beetje kunnen slapen vannacht? Het was voor jou gisteren geen succes dag! @ Alieke: Wat een vaag gedoe dat er zoveel kinderen vertrekken. Ik kan me voorstellen dat het je zwaar valt. @ Miranda: Hoe is het bij jullie meis? Hopelijk hebben jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen gisteren. @ Lauwie: Knappen jullie allemaal al een beetje op? Ach, zielig he als ze nachtmerries beginnen te krijgen. Ze moeten de dag verwerken in hun slaap, maar waarom dat nu toch met nachtmerries gepaard moet gaan... Hier gaat alles goed. Alleen een beetje druk! Volgende week gaan we aan de zolder beginnen en wordt er 1 dakkapel en een extra raam op de voorzolder geplaatst geplaatst. Ons kantoor was op zolder maar hebben we verhuisd naar de kamer van Jasper. De jongens slapen nu even op 1 kamer. Het ging vannacht erg goed. We moesten ze om half 8 wakker maken! Nu maar hopen dat het zo blijft gaan haha, maar dat denk ik niet. Die zullen nog wel flink gaan feesten samen ben ik beng ! Als de dakkapel erop zit moeten we een muur gaan plaatsen, zodat we 2 kamers krijgen. Jasper gaat als eerste naar boven. Voor de dakkapel aan de voorkant hebben we de vergunning nog niet binnen, dus ik weet niet of het dit jaar nog gaat lukken. Ik hoop het wel! Het moet natuurlijk in de vrije uurtjes en die hebben Jeroen en de buurman alleen in het weekend en 's avonds... Dus het moet droog blijven en niet te snel donker worden...En de gemeente moet opschieten!
Goedemorgen, even ego ik kom straks lezen/reageren. Met Wesley gaat het goed! Hij heeft goed geslapen vannacht. Gister avond veel wakker en een zetpil gegeven. Vannacht heeft hij aan 1 stuk geslapen. Mijn man was rond middernacht nog bij 'm geweest en ik vannacht ook een keer maar hij had gister avond laat praatjes voor 10 dus we voelde wel dat het verder goed zat. Vanmorgen weer even goed gekeken en zijn tandvlees is helemaal dik en blauw zijn hele lip is ook dik, hij heeft een heel ander gezicht. Het lijkt erop dat 1 van z'n voortanden nu iets naar achter staat die andere 2 lijken normaal. We moeten maar kijken hoe het nu hersteld. Hij zit nu aan een ijsje! Eten gaat moeilijk en drinken alleen met een rietje dus hij heeft pap op met een rietje. Vandaag maar lekker een dagje thuis met hem alleen. Thyrza is op het kdv, ik heb vrij genomen en we gaan er maar een leuke dag van maken en vanmiddag even slapen want de nacht was kort en gebroken zeker voor Wesley.
Jeetje delilah, klinkt wel heftig! Dikke knuffel voor je mannetje! Marleen, vriend is half dagje werken, ot is dagje naar mijn ouders, ik voel me nog ziek (vooral hoofdpijn) en jort krijst het hele huis bij elkaar. En die laatste 2 is geen fijne combi! Denk dat de verlatingsangst begonnen is. Hij slaapt nu eindelijk dus ik lig lekker op bed. Nachten gaan gelukkig wat beter. Wat een verbouwing bij jullie! Gedoe altijd met vergunningen!
jeetje lauwie wat zal jij je belabberd voelen dat je bijna niet uit kan zieken. Beterschap! @ Marleen, wat jammer dat devergunning nog niet binnen is, hadden jullie anders alles in 1 keer gedaan? @ Alieke, zijn die kinderen allemaal uit jouw groep of van verschillende? @ Delilah, wat een klap moet het geweest zijn zeg @ Chantico, ik herken het wel hoor om zp even op een laag pitje te hebben, gelukkig hebben we het telkens allemaal tegelijk en ineens word het dan weer druk. @ Miranda, hoe is het met jou en de meiden? en met gerard natuurlijk Hier is alles rustig en kabbelen we vrolijk voort. Morgenavond heb ik wedstrijd, ben benieuwd....het is op gras en de ondergrond is nogal nat en dus glad hebben jullie je peuter al ingeschreven voor school, zo ja welke?
Yosyp start op dezelfde school als Lianna. Er is geen wachtlijst, dus ik hoef niet nu al in te schrijven. Ik vind het wel jammer dat hij pas echt mag starten op 3 september, hij heeft wel oefendagen, maar goed dat vult natuurlijk niet de complete 3 weken op die de school dan al bezig is.
Petra, hebben plek op 2 scholen. Moeten nog kiezen, maar denk dag het de school wordt waar de buurkindjes ook heen gaan. Ene school met 8 dgn ingeschreven (tip van vk), andere school in de loop van het eerste jaar. Hebben ook al bericht gehad dat ze ingeloot is. Heb alleen de naschoolse opvang nog niet goed geregeld. Wil liever oppas thuis dan nso. En dat kan ik nog niet zo ver van te voren regelen. Ben jij er al uit qua school? Sjorsje, maar dan is ie toch pas net 4? Waarom wil je dat ie al eerder gaat?
Hey meiden, hier gaat het goed hoor. Na de zware dag van gisteren beginnen we weer een beetje met het normale leven. Gerard is weer aan het werk, de meiden zijn aan het oefenen voor de playbackshow van vanavond en Laureen en ik zijn een beetje in en om het huis aan het rommelen. Ik heb deze week nog vakantie, gelukkig. hihi @ Petra: ik heb Laureen begin dit jaar opgegeven bij de basisschool waar Joelle en Dionne ook naar toe gaan (haha lijkt mij ook logisch). Hier is ook geen wachttijd maar heb het toch maar gedaan, anders vergeet ik het straks ook nog. Onze meiden gaan naar de katholieke school, we hebben hier ook nog een christelijke maar daar gaan niet zoveel kinderen naar toe. We zijn zelf niet katholiek maar dat maakt tegenwoordig niets meer uit. @ Delilah: jee jullie mannetje heeft een flinke knal gemaakt zeg. Beterschap hoor. @ Sjorsje: maakt toch niet uit dat hij die 3 weken mist. Heb je altijd als je 4 wordt, je komt meestal ergens in het schooljaar op school. Laureen gaat 1 weekje naar school en dan heeft ze alweer vakantie. haha
Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's! @ Delilah: Oei wat schrikken! Kreeg kippenvel toen ik het begon te lezen, kwam me iets te bekend voor... Hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt voor Wesley en dat zijn tandjes niet teveel beschadigd zijn, beterschap voor hem!
Het leek mij voor Yosyp fijner om meteen met de hele groep te starten, zodat hij vanaf het begin af aan alle regels met de hele groep uitgelegd krijgt. Komt misschien ook wel omdat ik zelf niet anders gewend ben.
Miranda, hoe was het gisteren? Puck, heeft olivier er helemaal geen last meervan? Sjorsje, maar dat zijn dan alleen de kindjes die in die 6 weken vakantie 4 geworden zijn, die dan voor het eerst zijn. De rest is allemaal voor de vakantie al gestart.