Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, heb werkelijk geen idee waar het aan ligt. Vince krijgt nu 5 flessen van 180+6 en nog 1x BV rond het avondeten. Ik heb hem ook nooit wakker gemaakt hoor, ik keek het gewoon aan hoe laat hij zich zou melden na de laatste voeding. EEn week gelee ging hij nog om half 10 slapen, dus hopelijk was dit niet eenmalig. En het KDV vermoeid hem ook flink natuurlijk.

@Juud, natuurlijk gedragen ze zich dan voorbeeldig, zal je altijd zien. Ojee, wel even naar de oogarts, hopelijk valt het mee! En tenger, tja dat zal best. Maar vind het nog wel meevallen voor een meid die amper eet, toch?

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

#3042 Delilah, 2 sep 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2011
    @ Juud, wel fijn dat ze zich gedragen heeft alleen jammer dat ze dat niet vaker doet he :( Moeilijk hoor, ben benieuwd hoe het afloopt met haar oog.

Met Wesley gaat het goed. Zijn lip is nu bijna weer normaal en alleen nog blauw, aan de binnenkant zie je nu niet veel meer, iets blauw nog en ja, die ene voortand staat iets anders maar als je dat niet weet valt het verder niet op.

@ Lique, nou hopelijk houdt hij dit soort nachten dan vol he ;) Da's wel lekker! En dan de andere kindjes ook gewoon goed slapen dat is helemaal fijn!

Hier een verkouden meisje en al 2 x rond 5 uur wakker maar dat vind ik dan toch anders dan wanneer Wesley constant roept om niks. Om een knuffel die naast 'm ligt... Maar goed, hij zal z'n aandacht wel willen 'snachts hahaha

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    net bij de ha geweest: ws weer een longontsteking :(

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miranda, leuk voor de meiden! hoe is het nu bij jullie? snap wel dat de verzekering bewijs nodig heeft, maar voor jullie wel weer veel gedoe en confronterend!

juud, wat doet giulia dan dat ze slecht luistert? ik bedoel is ze de hele dag dwars of buien? en waar gaat het dan over? valt toch wel mee hoe tenger? ot is 1cm korter en een halve kilo zwaarder.

lique, wat super zeg hoe vince doorslaapt! heeft djim niet sowieso last van de veranderde situatie? zeker als ie voorheen altijd zo 'braaf' was!

delilah, fijn dat het zo mee lijkt te vallen. zegt hij er zelf nog wat over?

setteke, al zicht op een eigen stekkie?

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Jeetje, bah :( heb je medicijnen?

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Beterschap lauwie, tess zit er ook tegen aan te hikken.
    Gelukkig gaan we over zes dagen naar beter klimaat.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    All bedankt voor de felicitaties ;)

Lauwie he jakkie, wanneer was de laatste keer?

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Sjorsje gefeliciteerd met je kleine man!! gaan jullie iets leuks doen vandaag??

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Sjorsje, gefeliciteerd!!!

Lauwie; ah bah, je had zelf dat idee al of niet? Medicijnen gekregen? Hoop dat je snel opknapt! Oh ja en Danique kan ook vreselijk trekken aan Eline tegenwoordig en dat terwijl Eline zich echt nog niet verplaatst hoor. Maar ze wil haar dan uit de wipstoel halen ofzo. Dan gaat ze trekken aan haar. Gelukkig zijn we er altijd op tijd bij en gaat het dus wel goed. maar vind het wel vervelend, want Danique bedoelt het niet vervelend.

Miranda; bah moet je daar ook nog achteraan vangen zeg. Vervelend hoor!

Ik ben dus mijn huis aan het opruimen en beneden aan het schoonmaken. Danique wilde ineens met de duplo spelen en zit daar nu mee. Hoop dat ze nog even lekker doorspeelt en Eline nog even lekker slaapt. Wil vandaag zoveel mogelijk doen. Ga ik mrogen lekker met de dames naar de dierentuin ofzo denk ik. Iemand nog een tip????

Oh ja nog even leuk nieuws. Was vanmorgen ruim 3 kilo afgevallen. Nog zo'n 3 kilo zit ik op mijn gewicht van voor Eline en dan nog 8 voor de kilo's van na Danique. Merk dat ik het makkelijker vind als ik aan het werk ben dan wanneer ik thuit ben.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, sorrrryyyy van harte gefeliciteerd met je mannetje!

@ Alieke, wat goed 3 kg!! Ik vind het juist moeilijker als ik op m'n werk zit, dan heb ik iets meer trek. Ik wilde me van de week wegen maar de weegschaal doet het niet meer :( heb geen idee wat ik ben afgevallen... Tja, tips voor morgen. Niet echt. Dierentuin klinkt leuk!

@ Carmen, sneu voor Tess, hopelijk knapt ze snel op!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen ik ben vanochtend met Yosyp naar de Zoo in Antwerpen geweest. Maar na 2 uurtjes werd ie al moe en vervelend, dus zijn we weer gegaan. Nu zit ie met Lianna te spelen met z'n nieuwe spel van Kabouter Plop (memo, lotto en domino).

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Sjorsje, gefeliciteerd met yosyp! Sorry, door jou weet ik 's ochtends altijd wie er jarig is! Leuk de zoo!
    Vorige keer was 1,5 wk na de bevalling, had ik ook borstontsteking en lag ik in het zh.

Carmen, beterschap voor tess!

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    O ja, heb ab

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lauwie dikke knuf

sjorsje gefeliciteerd

hiervanmiddag lekker naar het bos geweest. daarna even kadootjes gekocht bij de winkels, en afgesloten met patatjes bij de snackbar

vanavond lekker met de voetjes op de bank met kopje thee maar nu eerst met de meisjes even boven spelen

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh oh die peuterpubers!

Lauwie, ik las ergens dat kinderen jaloers konden worden als hun babybroertje/zusje geboren wordt óf als die gaat kruipen, want in dat laatste geval komt dit snoezige baby die tot dan toe best getolereerd kon worden opeens hún territorium in!
    Nou, Ise is over het algemeen helemaal geen lastige peuterpuber en ik heb toch zeker niet het idee dat ik iets "goed doe" hoor! Je kan ook gewoon 'pech' of 'geluk' hebben met hoe moeilijk of makkelijk je peuter het je maakt. Natuurlijk helpt het wel iets als je op een goede manier reageert en de handige pedagogische trucjes altijd fris en fruitig op het juiste moment uit je mouw schudt, maar verder ben je toch een beetje aan het toeval overgeleverd denk ik. Het ene kind is het andere gewoon niet en als je kind erg peuterpuberig is, is dat denk ik niet iets waar je heel veel aan had kunnen voorkomen. Het is denk ik vooral de kunst de opstandigheid van je peuter zo gunstig mogelijk te kanaliseren, maar ja, met ook nog een baan/huishouden/baby/slaapgebrek/gezondheidsproblemen/geldstress/familiezorgen/... heb je niet altijd de rust, energie of aandacht om de perfecte pedagoog te zijn ;) Ik hou het er altijd maar op als Ise érg duidelijk haar grenzen aangeeft of haar wil toont, dat ze daar later in haar leven vást profijt van gaat hebben ;)

Hieperdepiep hoeraaa voor Yosyp!

Lauwie, longontsteking :( Hoop dat je er met de ab snel vanaf bent.

... De rest weet ik effe niet meer maar geen tijd om terug te scrollen, want ik moet nu weg, gezellig vriendinnenavondje! Laters!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantico, je hebt helemaal gelijk! Het ene kind is het andere niet. En ik weet dat ik een "lastig" kind heb ;) Lastig is natuurllijk niet het juiste woord. Wesley is erg druk, bijdehand en temperamentvol en daardoor heb je je handen vol aan hem. Nu heb ik de pech dat ik niet altijd reageer zoals ik zou willen/moeten en dan reageren wij heel heftig op elkaar. Misschien lijken we wel teveel op elkaar?! En het is meer mijn reactie op de situatie waardoor ik me soms een waardeloze moeder voel, niet het feit dat Wesley nou eenmaal is zoals hij is.

Thyrza rolt sinds kort en kan dan niet terug rollen en begint na een tijd te mopperen en moet ik haar even helpen, ik merkte vandaag aan Wesley voor het eerst dat hij een beetje jaloers was vanwege die aandacht. Dat nog even als reactie op jaloerse peuters met baby zusje/broertje.

Zo, fijne avond allemaal!

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, gefeliciteerd met Yosyp!!

@Lauwie, oei meid, hopelijk kom je er snel bovenop. Zal er met Djim zeker allemaal mee te maken hebben hoor, we wachten gewoon af.

@Alieke, wat goed zeg. Ik vind het op werkdagen ook altijd makkelijker vol te houden!!
    Morgen met Vince naar de fysio voor zijn voorkeurshouding, ben benieuwd.
    Vanavond met Djim en Sam naar de lawaaioptocht geweest en daarna disco. Sam bleef logeren bij mijn zus en Djim wilde al voor de disco naar huis. Hij wilde slapen, haha!!

18. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames!

Alles goed hier?

Lauwie: Oei longontsteking das niet niks! Hopelijk gaat het snel beter! Hoe gaat het ottilie en jort? Zijn die al wel weer beter? En je vriend?

lique: hoe gaat het met jou? Beetje gewend aan 3 kids? Soms denk ik van ja wil een derde maar aan de andere kant lijkt het me ook enorm druk. Ben benieuwd wat ze bij de fysio zeggen!

Miranda: hoe gaat het nu met jullie? En de kinderen? Wat vond joelle van de crematie? Heel veel sterkte gewenst de komende tijd.

Sabrina: Wat een gedoe zeg op je werk. Ze weten daar blijkbaar niet hoe ze met mensen moeten omgaan. Echt apart. Hoop voor je dat je snel zekerheid hebt!

Delilah: erg herkenbaar meid. Malou is ook erg temparamentvol en heb soms ook moeite om me in te houden. Haha dus misschien hier ook dat we te veel op elkaar lijken....Ben benieuwd wat voor persoontje jens gaat worden maar tot zoverre denk ik dat hij net zo pittig wordt....ohoh...

Sjors: Vergeten te feliciteren! Nog gefeliciteerd met Yosyp! Heeft lianna al veel zin in school? En jezelf? Zie je er tegenop of is het juist andersom? En is ze al helemaal zindelijk?

juud: ben zo benieuwd wat het gaat worden! Ik denk een meisje haha! Hoe gaat het nu met giulia?

petra: Hoe gaat het met jou dieet? Van de week alles weer goed opgepakt? Hier gaat het goed alleen ben ik iedere keer niet helemaal fit. Had last van diarree en ben iedere keer misselijk? Dan vind ik het wel moeilijker om me er aan te houden.
    Wat super zeg met je winstpunten! Haha je wordt de volgende anky grunsven! Hoe gaat het met roos en suze?

chantico: Ja zo denk ik ook maar dat malou later vast wel een zelfstandige meid gaat worden! Maar ja af en toe blijft het nu wel eens lastig.... Hoe gaat het met Ise en Nathan? Hij is ook al bijna een half jaar! Vind het altijd zo hard gaan! Vind het bij een 2e wel harder gaan trouwens!

Mik: hoe gaat het donique en sydney? Gaat het met sydney al wat beter?

Zo ff reageerpoging gedaan!
    Ga me zo maar eens ff aankleden en dan met 2 kids naar de kapper! Vorige week is jens helemaal niet goed geknipt dus nu een herstelpoging...Manlief moet werken vandaag en vanavond met de klant uit eten dus dat wordt vanavond gezellig....
    Mijn vader komt straks en dan gaan we even naar de braderie.

Tis hier een beetje spannend...zag net de verloskundige bij de buren (buurvrouw is bijna uitgeteld en tja dat was mijn vk ook dus weet gelijk wie het is!) Ben zo benieuwd!

Met jens en malou hier gaat alles goed! Jens veranderd echt enorm nu nadat zn neusamandelen er uit zijn gehaald! Eerst ging het nog ff wat minder want hij kreeg last van zn kiesjes met koorts er bij en zo. Nu is hij zo vrolijk en het wordt een echte bandiet! (ohoh...) Malou wordt steeds wijzer met bepaalde dingen wel grappig wat ze soms zegt!

Zijn vorige week naar plopsaland geweest.....nou malou wou overal in....dus de achtbaan, de vrije val en de boot waren geen enkel probleem....haha verbaasde me daar wel over!

19. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Alieke: wat goed zeg 3 kilo!!!! Topper!!! Malou heeft ook zon periode gehad en nu nog wel een beetje maar jens weert zich goed af.

miranda: Toen mijn oma in 2005 overleed waren wij ook op vakantie. Ook wij moesten toen bewijs leveren dat ze was overleden. Niet leuk maar goed snap het wel van de verzekering, maar tis idd wel veel gedoe. Duurde ook vrij lang voordat we het terug kregen.

20. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Miepie zo wat een reactie!! Lianna vindt het geweldig op school. Ze is nog niet poepzindelijk. Het blijkt dat ze last heeft van obstipatie en dat probleem moeten we nu eerst oplossen.

Pff ik moet dadelijk gaan werken. Is 't eindelijk warm buiten zit ik binnen.

Deel Deze Pagina