Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Vanochtend feestje van ot. Ben daar eigenlijk nog veel te ziek voor. Helemaal gesloopt nu.
    Ot is weer verwend met mooie prinsessen/flamenco jurken, stafjes, vleugels, kroontje, sieradendoos met muziek en playmobiel.
    Vorige keer was ze heel beleefd en deze keer rende ze meteen op de cadeaus af ;)
    Kindjes op bed en ik ook gevloerd en vriendlief beteid de bbq voor.
    Fijne zomerse dag allemaal!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, jemig wat een reageerpoging!!! Tja wat zal ik zeggen. Tuurlijk is het druk een derde, maar vooral het wennen aan een nieuw ritme wennen enz. Het scheelt enorm dat Sam en Djim zich al prima kunnen redden. Duidelijk kunnen zeggen wat ze willen enz.. Wil je man ook een derde?

@Lauwie, oei, tja het moet een keertje! Hoop toch echt voor je dat je snel opknapt. Ben je ook al een paar weken thuis, of wel aldoor aan het werk?

Zo bij de fysio heel wat tips meegekregen. Het is nog niet heel ernstig, maar wel zo dat we aan de gang moeten. Dus veel op zijn buik en proberen hem te verleiden de andere kant op te kijken enz. Zal wel even wat doorzettingsvermogen eisen, maar we gaan ons best doen!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, die zijn allebei ook nog niet fit. jort al weken verhoging. ot echt nog hangerig en ook verhoging. volgende week nog maar weer eens met jort langs de ha.
    hoe oud was jens dat hij zich zelf goed af kon weren? jort is echt nog zo klein, die gilt wel maar daar trekt ot zich niks van aan.

lique, oh aan de bak dus met kleine vince. hoop dat jullie snel resultaten zien! vorige week donderdag had ik een dag vrij genomen in de hoop na een dag slapen weer opgeknapt te zijn, vanaf maandag heb ik me ziek gemeld. en maandag ga ik ook nog niet werken. als ik me goed genoeg voel, log ik thuis in.

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, heel goed, eerst maar eens flink uitzieken!! En bijtanken op die dagen zonder kids!!

@Sjorsje, hoe is het bij jullie? Hoe is het seizoen verlopen met het huisje in Italie?

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Lique het seizoen is op zich goed verhuurd geweest, het heeft "maar" 2 weken leeg gestaan.

Pff alweer regen!! Dadelijk rijden we naar Zundert om vandaag naar bloemencorso te gaan kijken. Hopelijk klaart het vanmiddag op.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, nou dat valt dan toch nog best mee? Of allemaal tegen dumpprijzen?

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Begin t zat te worden om thuis te zitten! Vriend leuk met jort naar een leuke markt. Uitmarkt id stad. Mailtjes van vriendin dat ze zo leuk met haar dochter naar het zwembad geweest is.. Ik wil t ook weer kunnen allemaal! Zit al bijna 2 weken binnen met 1 uitstapje naar de ha.

En 2 smurfen die niet slapen. Ot helemaal niet en jort 2x half uur. En maar zeuren en huilen met zn 2-en en ik kan er slecht tegen vandaag!

Bleh!

Zo heel vroeg eten en kindjes naar bed!
    Maar ja dan ben ik nog de hele avond En nacht met jort bezig. Niet echt opknappen zo. :(

*einde klaagbericht*

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Lauwie je kids voelen natuurlijk ook aan dat jij niet fit bent.
    Kan je vriend de zorg voor jort vanavond en vannacht niet op zich nemen?

Wij hebben bijna de hele nacht met een heel benauwd meisje opgezeten.
    Ben bij dat we over vijf dagen naar de zon vertrekken zodat zij kan opladen.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Carmen, en ze zijn beiden zelf niet fit, dat helpt ook niet. Maarrrrrr 19u was het stil boven! Een record hier! (ff afloppen en niet te vroeg juichen!) Mijn vriend is ook nog niet echt fit en die doet altijd de ochtend. Half 6 was jort vanochtend wakker. En om 4u en 5u heb ik m gevoed. Ik heb toen nog tot 9u geslapen.
    Morgen gaat mijn vriend weer werken en ben ik hopelijk een dagje helemaal alleen thuis!

Wat sneu dat tess zoveel last heeft. En lekker dat jullie bijna naar de zon gaan! Waar?

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie hopelijk morgen dan lekker een bijkom dagje.

Carmen heerlijk zo snel al naar de zon.

Lique we hebben wel wat korting gegeven, maar volgend jaar doen we niet meer zoveel.

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ben ik ook nog weer even.
    Gisteren dagje dierentuin gedaan met de kids. Waren in Amersfoort. Vond het een mooie dierentuin en DAnique vond het geweldig. En ook Eline heeft lkeker liggen lachen in de kinderwagen. Vandaag een hangdagje gehad en morgen weer aan het werk :(

Lauwie; hoop dat je een beetje kunt bijslapen vanavond en de kids vannacht ook lekker slapen. Ot wel een leuk feest gehad ondanks dat ze nog niet niet helemaal 100% in orde was

Sjorsje; goed dat er toch nog zoveel was verhuurd zeg. Zo zag het er in het begin niet naar uit of wel?

De rest ben ik alweer helemaal kwijt sorry.

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, ik hoop voor je dat de nacht goed wordt en dat je morgen lekker een dagje bij kan komen!! Wel in bed gaan liggen hè!!! Slapen met je gat ;)

@Sjorsje, nou das toch fijn. En inderdaad volgend jaar eerst zonder korting proberen, kan altijd nog.

@Carmen, beterschap voor Tess, nog even volhouden en dan inderdaad lekker naar de zon. Is het Bulgarije geworden uiteindelijk.

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik verwaarloos jullie behoorlijk, sorry! Ben ipv zp-en lekker bezig met andere dingen. Hier gaat het, op een paar snotneuzen na, lekker.
    Groetjes van mij!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Weer geen goeie nacht! Elke 2u wakker en om 12u sliep ik pas. 's avonds doe ik (dan word ik toch van elk piepje wakker) en om 23.15 nog gevoed. Jort om 2u en om 4u wakker, 6u werd ik zelf wakker omdat ik moest hoesten, 6.30 jort wakker (vriend eruit) en om 7.30 gaat zijn wekker hier naast me af :(:(:(:(
    Zo knap je toch niet op als je ziek bent?
    Levert hier ook flinke irritaties op!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lauwie, je bent vandaag toch alleen thuis? Geniet lekker van je rust en ga lekker slapen.

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Lauwie, pff, das inderdaad een rotnacht. Maar nu kids wegbrengen en naar bed!! Doet de AB wel zijn werk?

Zo Sam zit op school, net voor de buien. Wilde gelijk door boodschappen doen, maar ben maar snel naar huis gerend! Nu eens flink in huis rommelen. Djim kwam er de afgelopen nachten regelmatig uit. Gisterenavond zijn bed gedraaid en prima nacht gehad, rare kids ;)

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique heeft Sam in het begin gehad dat ze regelmatig aangaf dat ze de juf of de klas niet leuk vond? Lianna geeft dat namelijk wel regelmatig aan, maar ze zegt wel vaak dat de juf lief is. Vanochtend vroeg ik aan de juf of dat normaal is in het begin en die gaf meteen aan om 'n keer 'n gesprek te hebben na school. Ik kreeg eigenlijk meteen het gevoel dat het helemaal niet lekker gaat op school, terwijl ik daar dan toch de signalen van gemist heb.

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, oei dat klinkt heftig, maar misschien valt het wel mee. Sam heeft dat eigenlijk niet echt gehad. Wel dat ze soms niet naar school wil, maar niet echt tegen de juf. Deze juf is lekker streng en daar vaart Sam het beste bij!

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique ik hoop ook dat het meevalt. Lianna gaat wel graag naar school, maar in de eerste week wilde ze ineens een andere klas uitproberen. En toen oma haar vorige week wegbracht wees ze dus ook een andere klas aan. Ze is nu natuurlijk ook wel de jongste van de klas, dus ik ga er maar even vanuit dat het daar aan ligt.

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Sjorsje, Tymen heeft dat ook zo'n periode gehad. Tis ook nog al wat voor die kleintjes, naar school met al die kindjes en een juf waar je naar moet luisteren. Na een poosje was dat klaar en nu heeft hij het erg naar zijn zin. Vanmorgen was het wel weer even helemaal spannend, eerste schooldag na de vakantie. Hoort erbij denk ik.

Ik denk dat als er echt iets niet goed was de juf al wel eerder aan de bel had getrokken, denk dat ze gewoon wil inspringen op je zorgen.

Deel Deze Pagina