Goedemorgen, Vorige week is iemand van het CB geweest voor Lianna en die zou op korte termijn een afspraak inplannen voor alledrie, maar ik heb nog niks gehoord. Ben ook wel benieuwd of Yosyp voldoende is gegroeid.
Carmen, hoe gaat t nu met nina? En bas en je nicht? Naar dat ze bang zijn voor hersenbeschadiging! Hoe lang duurt t vordat je weet of dat zo is? Petra, het is wel heel gezellig met arri en marleen en juud! We geven elkaar cadeautjes en elkaars planten mest.
Jort zet stapjes achter zijn loopauto! Ik sta echt zo te kijken van hoe snel het gaat! En ik heb 2 kindjes in bed en mama lekker gestrekt op de bank. Wel fijn want ik zag nog wel op tegen een dag alleen met de smurfen. Knap wel op maar ben nog wel benauwd en slap.
jeetje Jort heeft er zin in!!!! Leuk hoor!!! Landleven is vreselijk verslavend... Ik was net van mijn farmville verslaving af, maar heb dus alweer een nieuwe...
Gisterenavond kreeg nina alleen nog ondersteuning bij het ademhalen maar in het begin van de nacht moest dit toch weer volledig worden overgenomen Vanmorgen kon het gelukkig weer terug naar ondersteuning. Er is een echo van haar hersenen gemaakt en daar waren zo geen beschadigingen te zien. Bas heeft vannacht een sonde gekregen omdat het met de voedingen toch niet zo wou vlotten. mijn nicht voelt zich lichamelijk wel aardig maar geestelijk krijgt ze wel veel te verduren. lauwie wat gaat jort snel!!!!
Nog even spannend dus met nina. Hopelijk snel beter! Lique, zie dat je het gevonden hebt, leuk! Happy, ja zo'n dagje deed me goed en ik denk de ab ook. Wat leuk om te horen dat janna het zo goed doet! Petra, sneu dat ze niet lekker is van de netelroos!
Ik ben op weg naar zwolle, we gaan morgen op vakantie en mijn nicht gaf aan het wel fijn te vinden nog even te kletsen... Om half zes komt de neonatoloog nog voor de update.
Carmen, hè bah wat een ontzettend vervelende en onzekere tijd. Dat ze op de echo niets zagen, wil dat zeggen dat ze geen hersenbeschadiging heeft, of kan het ook zo klein/onzichtbaar zijn dat ze toch iets heeft dat ze daar later wel echt last van kan krijgen? Lauwie, wauw die Jort! Superknap hoor! Binna, ik wist niet dat kleurstoffen ook in koek enzo zaten, ik dacht alleen in snoep en drankjes die ook daadwerkelijk kleur hebben. Dat met die E-nummers heb ik nooit zo bestudeerd, maar volgens mij zitten daar inderdaad allerlei dingen tussen waar je heftig op kunt reageren. Zijn jullie speciaal op bepaalde E-nummers aan het letten?
Ben weer thuis, heb bas even op de arm gehad. De kleine vent is 2200 gram en heeft alle flesjes zelf gedronken, zijn sonde zit er nog wel in voor de zekerheid maar het eigenwijze mannetje protesteerd daar flink tegen. Ik mocht tegen de verwachting in ook nog bij zijn kleine zus op de intensive care kijken. Ze ligt nog aan de beademing maar echt met minimale ondersteuning dus dat gaat wel de goede kant op. Maar wat een klein poppetje met haar 1900 gram! vrijdag krijgt ze een mri scan om eventuele afwijkingen op te sporen. morgen gaan we lekker op vakantie!!
@ Carmen, geniet van jullie vakantie!! Hopelijk komt met de tweeling alles goed en kunnen ze daar ook snel zorgeloos van genieten! @ E-nummers, ik heb een keer een artikel gelezen hierover en het was echt schrikbarend! Je denkt dat iets gezond is door andere teksten die er op de verpakking staan maar als je je erin verdiept kom je erachter dat er hele slechte dingen in zitten @ All, zwaaaaaaaai! Mijn werkweek buitenshuis zit er op, nu 2 dagen thuis met de kindjes. Heb gister de benedenverdieping gedaan 'savonds dus kan me vandaag op de was storten en op boven en voor de rest lekker spelen Morgen gaan we kijken bij een school voor Wesley, ben benieuwd.
Carmen fijne vakantie. Delilah wat spannend om naar een school te kijken. Ik ga zo direct het formulier om Yosyp in te schrijven meenemen, kan ik dat niet meer vergeten. Bah, ben verkouden en zelfs m'n rug doet er zeer van.
@ Sjorsje, wat apart, mijn man had ook zo'n last van z'n rug en een klein buikvirusje. Zou er toch iets geks heersen, aangezien jij ook last van je rug erbij hebt!! Handig als het al klaar ligt he, zo'n formulier. Anders blijf je het vergeten, ik wel althans...
@Carmen, fijne vakantie!! @Sjorsje, oei, beterschap voor je kwaaltjes @Delilah, heerlijke dag dus voor de boeg, lekker als je op de avond beetje op voor kan werken Doe ik ook graag, maar de laatste maanden is het niet gelukt. Nu Vince ook optijd naar bed gaat kan het wel weer! zo kids op KDV, ik ga een tukkie doen Daarna maar weer even uitwaaien!
Zwaai! Had allemaal plannen voor vandaag, maar werd vanochtend wakker met nergens zin in / puf voor. Komt denk ik door het weer: even een rondje boodschappen doen is nu niet echt een leuke bezigheid. Heb geen zin om hard in huis aan de slag te gaan en moet mezelf nog 'toestemming' geven om er een hangdagje van te maken
carmen, fijne vakantie! en ik duim voor een goeie uitslag morgen! chantico, lekker hangen joh! je had gister toch al zo'n goeie dag? sjorsje, beterschap! lique, uitwaai ze! delilah, fijne dag! ik zit me op te laden om aan het werk te gaan. als het straks droog wordt, ga ik ook nog even naar mijn werk toe.
Lauwie, ik had maandag een superdag ja en heb op m'n werk ook flink veel gepresteerd. Heb al m'n kruit verschoten deze week, denk ik Moet ik voor je duimen dat het niet droog wordt, zodat je niet naar je werk hoeft? Ik moet vanmiddag rond 14.45 uur op stap met baby op de fiets, dus als je het niet erg vindt, hoop ik vanaf dan wel op droog weer!
chantico, van mij mag het droog worden hoor. als ik het niet zie zitten, mag ik ook thuis werken, maar ik zou het wel leuk vinden om weer even naar mijn werk te gaan. misschien is het onzin wat ik denk, maar door die regen fietsen lijkt me niet gezond.. ik heb thuis genoeg te doen. ben een plan aan het schrijven. moet een inspirerend plan worden en niet een standaard droge saaie tekst. best moeilijk! moet je naar het cb? of ga je een ander uitstapje doen? is ise ook thuis?
@ Chantico, van mij krijg je toestemming voor een hangdag @ Lique, ja met een pas geboren baby is het moeilijk om 's avonds nog eea te doen, dan ben je blij als je een moment voor jezelf hebt! Ik vind het zo heerlijk als ik uit bed kom en de boel is lekker gedaan! Moet ook zeggen dat ik mega achterloop met de was dus daar gaat mijn tijd nu wel heen Hoe kan dat toch?! Vrijdag lagen alle handdoeken schoon in de kast en na het weekend lag er geen 1 meer?!?!?! Volgens mij gebruikt mijn man er 4 per dag ofzow?! Anders kan ik het niet verklaren. @ Lauwie, oei moeilijk, plan schrijven!! Hopelijk wil het wat vlotten! Nou Thyrza was een keer wakker 'smorgens tegen half 10 dus kon mooi fruit geven. Wil dat een beetje standaard erin krijgen nu maar ze slaapt nog zoveel!
jort die achter een doos loopt (en zijn grote zus die ook wat aandacht wil) http://www.youtube.com/watch?v=uklHhRNlrr8