Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Alieke, jeetje kan me voorstellen dat je dat niet trekt, hopelijk hebben ze morgen tips.

Lianna heeft vanavond een klysma gehad en ze heeft gepoept op de wc. Ze vond het helemaal niet leuk. Ik heb 'r uiteindelijk beloond met een stempel en d'r lievelingskoekje. Als ze morgen nog 'n keer poept krijgt ze de dvd. Ze ligt nu ook zonder luier in bed. Eens kijken of ze dan toch nog plast 's nachts.

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik duim voor morgen een succeservaring op de wc voor Lianna!

Alieke, klinkt enorm zwaar, jullie nachten! Als je er uit moet, wat moet je dan doen? 'Alleen' een speentje geven? Haar echt oppakken en troosten? Voeding aanbieden? Steeds iets anders? 10x er uit is echt heel veel, maar als het dan ook nog eens lang duurt per keer is het echt ondoenlijk... Heb je zelf een idee dat ze lichamelijk ergens last van heeft? Ik merk dat Nathan (meer) is gaan dromen deze week, die ligt af en toe in z'n slaap te 'huilen' of te 'lachen'. Dikke knuffel voor jou (en Raymond) en ik hoop dat het cb of de osteopaat jullie kan helpen!

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, wat goed!! Hopelijk gaat het vandaag ook goed!!

@ Alieke, jeetje wat vreselijk :( dat zijn geen nachten meer joh, dat houdt niemand vol! Hopelijk kunnen mensen wat hulp bieden bij het cb en ostheopaat want dit is niks!

@ All, zo naar de basisschool kijken of het wat is voor Wesley. Ben benieuwd!

Gister was er een aardbeving en ook goed voelbaar bij ons, iedereen heeft het er over en ik was bij m'n schoonouders, in de flat en we hebben niks gemerkt. Apart hoor!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Ik heb niks gemerkt van de aardbeving gisteren, terwijl er hier mensen op het forum uit Breda komen die het wel heel goed gevoeld hebben.

Lianna was vanochtend nog droog!! Nou nog hopen dat het kwartje wat poepen betreft ook is gevallen.

Delilah succes met de schoolzoektocht.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, zo de was weer helemaal bijgewerkt? Gaat soms echt nergens over inderdaad, waar die was allemaal vandaan komt.. Ja lastig, wel niet slapen… en dan in de avond wakker… hoop voor je dat het snel over is! Hier geen beving gevoeld hoor….

@Lauwie, wat een heerlijk kereltje, zie ik op het plaatje, helaas kan ik het filmpje niet bekijken.

@Duster, welkom terug!

@Sjorsje, goed zeg, de hele nacht droog. Hopelijk gaat het poepen ook goed vandaag/morgen.

@Marleen, de vooruitzichten vallen toch wel mee… het is hier iig prima weer…dus ik hoop bij jou ook.

@Alieke, van afvallen krijg je het inderdaad ook koud, lekker warm aankleden maar ;) Wel heel vervelend zulke nachten, hopelijk hebben ze tips voor je.

@Mik, jammer, maar zaterdag is een zeer gewilde dag inderdaad. Mijn zusje moest die ook altijd werken en mocht bijna nooit vrij.

@Chantico, pff heftig!!!

Zo, klein katertje hier. Gisteren wezen klaverjassen, het is namelijk feestweek in het dorp. Vanmiddag haal ik de kids optijd op en dan lekker naar de markt en kermis daar. Morgen naar de beddenrace en zondag verjaardag van mijn zusje. Lekker druk druk. Kaarten ging voor geen meter dus geen prijzen, maar met de verloting de hoofdprijs, TOPPIEEEE, mega mand voor met allemaal boodschappen, heerlijk!
    Ik ga nog even een tukkie vangen (was een beetje vroeg vanmorgen en laat vannacht) en dan op pad.

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Setteke, hoe is het bij jou? En kom een op met een foto van jezelf!!!

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Nou vanmorgen dus op consultatiebureau geweest. Nieuwe verpleegkundige. Een heel jong meisje (op zich niks mis mee hoor heel aardig). Met haar gehad over de nachten. Nou ja kreeg dus weinig respons. Maak het niet te gezellig, wen haar niet aan voeding en haar anders maar even laten huilen. Dat was alles wat ze zei. Niet eens gevraagd naar schema, bedritueel, wat we nu deden enzovoort. Niks aan gehad dus. Ze was alleen maar gefocused op het gewicht van Eline. Ze is te zwaar en daar heeft ze het alleen maar over gehad. Weer een tegenvaller daar dus. Maaar.................................. misschien is het kwartje gevallen, want vannacht heeft ze doorgeslapen, vanmorgen om 7.40 meldde ze zich. Helemaal niet wakker geweest!!!!!
    Ze woog nu 8550 gram en was 66,5 cm. Nou daar geloof ik niet zo in, want zag zelf dat ze tot 68 kwam met haar benen. En die vrouw schrijft 66,5 op. Nou ja prima hoor, ze zoeken het maar mooi uit!

Chantico; het is puur een kwestie van speentje geven en weer weglopen. Soms doe ik haar regenmuziekje aan (zo'n rustgevende gesuis is het meer). Dus ben niet lang bezig ofzo. Als dat ook nog zo was pfff.

Ik ga nu het huis maar eens opruimen!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, beetje jammer dus. En te zwaar, tja, dat komt vanzelf wel goed toch? Ze is niet lang he, haha, kijk uit hoor, straks haalt Vince haar nog in, die is nu al 62,5 ;) Hopelijk slapen ze vannacht weer lekker door.

Zo ik zit weer op de bank, alles rotzooi weer opgeruimd en alles kids + logee in bed. We waren gezellig over de markt en naar de kermis, kinderen hebben genoten in de zweef en draaimolen. Daarna lekker een hapje gegeten en lekker gespeeld. Vriend is daar nog lekker aan de borrel en ik ga er maar optijd in. Sam ligt samen met neefje in bed, dus die zullen wel vroeg wakker zijn, haha!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Alieke wat jammer van het CB, maar wel goede cijfers (ook al kloppen ze in het boekje niet helemaal).

Lianna kwam vanochtend nat naar beneden, was zit dus al weer in de trommel.

10. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, goedemorgen!! Jammer dat het niet goed gegaan is vannacht!

@Binna, Silver van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De laatste in de rij, nu gaan we allemaal op naar de 4e :$ verjaardag...

zo lekker nachtje, alleen waren ze natuurlijk om 6.30 wakker. heb ze mooi voor de tv gezet. 8 uur heb ik Vince maar uit bed gehaald, we gaan zo naar de fysio. Fijne dag!

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Binna, gefeliciteerd met Silver! Hele fijne dag vandaag!
    Wat heeft ze gekregen? Feestje vandaag? En wat heeft ze aan?

Wordt lekker weer vandaag! Geniet ervan dames!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Binna van harte gefeliciteerd met de 3e verjaardag van Silver.

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Binna gefeliciteerd!!!

Lique; ze is juist wel lang. Ze was met de geboorte al 53 cm. Maar die vrouw op cb kan niet meten hihi.

Sjorsje; vreselijk wakker worden met een nat bed zeg. kunje direct aan de slag

Hier al even naar het dorp geweest met de dames. Eline krijgt ne de fles. ga dan in het huis nog even aan de slag. En genieten van het zonnetje

14. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Binna & Manapart: Hieperdepiep hoera!!! Gefeliciteerd met Silver!!! Fijne dag vandaag!!!

Hier geen dakkapel vandaag...
    Baal als een stekker...
    Maar ja die mannen hebben het nu eenmaal besloten... GGGRRRR!!!

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    binna ook hier gefeliciteerd met silver!

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    marleen waarom het is toch superweer?

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, wat een onzin, is er uberhaupt een druppel gevallen bij jullie?

@alieke,ik vond het wel meevallen aan Vince zijn cijfertjes gerelateerd, maar wel bovengemiddeld begrijp ik?

Zo wij gaan naar de beddenrace, fijne middag!!

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lique wat is een beddenrace (neem tenminste aan dat je niet dat hele ding op je rug neemt).

19. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Donderdag waren de vooruitzichten niet best... En vrijdag wel, maar toen was er een deel van het hout niet geleverd omdat ze dus al besloten hadden om het niet te doen... Ik ben er de hele morgen pissig om geweest en baal er nog steeds van...!!!

Het enige voordeel is dat nu wel naar de verjaardag van mijn vriendin kan.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier is met sneeuw de dakkapl geplaats ging super!

wat zei je tegen ze ?: stelletje watjes! hahahahahahahahahahaha

Deel Deze Pagina