Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb altijd een paar jassen. heb er nu nig eentje van vorig jaar die toen iets te groot was. en een nieuwe vingino.

echt superleuk

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb met name een kdv jas omdat Angelo wel eens vergeet een jas aan te doen bij mevrouw omdat hij het zelf altijd warm heeft en in de auto ook warm is :)

3. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ vogeltje: ach jeetje, hopelijk ben je snel weer thuis!

@ juud: hoe is het meis? Balen dat je nog ff thuis zit meis!

@ sjorsje: ik vind het zo sneu voor Lianna. Je hoort wel vaker dat poepen of de wc een hele overwinning is, maar liever een zere buik krijgen dan poepen op de wc is toch best lastig!

@ lauwie: wat een waardeloze nacht zeg! Ik kan ook erg slecht tegen zulke nachten. Krijgt hij weer tandjes of kiezen ofzo? Of is ie ergens heel druk mee bezig overdag zoals gaan staan? Daar kunnen ze 's nachts ook heel onrustig door zijn.
    Ik heb voor Thomas een nieuwe jas van Salty Dog gekocht. En Jasper heeft de winterjas van Thomas van 2 jaar geleden. Die is van Esprit en nog hartstikke netjes. Daarnaast hebben de allebei een gevoerd vest. Ik zit heel erg te twijfelen of ik voor allebei nog een goedkope buitenspeeljas aan zal schaffen. Dan heb ik ook weer wat achter de hand als de jassen gewassen moeten worden.

@ lique: sorry daar kan ik je niet aan helpen, maar ik lees dat Kim je al geholpen heeft!

Afvallen... Ik had vorige week een mindere week, dus ben afgelopen maandag weer begonnen. Maar ik moet echt weer ff de knop omzetten, kost nog erg veel moeite hihi. Maar als ik in de spiegel kijk dan baal ik van mijn buik en kont, dus moet echt doorzetten!

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, ja lastig he dat afvallen.

@Mik, nogmaals bedankt, hopelijk ben ik nog optijd met bestellen geweest, woensdag moet ik op visite!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Uiteindelijk 3,5u geslapen in 3 delen. Ben een beetje te moe om te reageren.

Marleen, hij gaat idd de hele dag en zet stapjes, kies zou kunnen en heb vriendin gevraagd of ze naar zijn oren wil kijken. Oh die smst net dat ze die niet thuis heeft. Sprong zou volgens mij voorbij moeten zijn. Het ging net beter met slapen. Hopelijk snel beter!

Zeeman is een goeie tip. Dank!
    Ik wil wel foto's van alle jasjes zien!

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik heb toevallig vorige week de winterjasjes van vorig jaar gepast (voor Olivier van H&M en voor de kleine meid een knalroze met ruit van Hema) en ze passen ze allebei nog! Ideaal, hoef ik me daar deze winter geen zorgen over te maken hahaha

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Wat voor maat hadden jullie smurfen dan vorig jaar? Ot paste toen nog 86(/92) maar die heeft nu echt wel 98/104 nodig!
    Voor jort heb ik dit jaar al maat 86!

Lique, die dingen heb ik gister in mijn lunchpauze gehaald (maillotjes, sokken, ondergoedjes en een jas + muts/wantjes voor jort). Heb ook van die nep-uggjes van de h&m gehaald. Ze ziet er echt zo stoer uit met die laarsjes en haar jegging :).

8. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ondergoed heb ik pas allemaal leuke setjes gekocht. Ik ga binnenkort naar de Primark dan ga ik daar sokjes kopen die zijn daar super, laarsjes (heb de kisten van hm al) en rompers voor de baby.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, niet te veel rompers kopen hè ;)

@Lauwie, hier is het geld echt even op, dus wachten op kinderbijslag, haha!! Ja leuk die schoentjes van H&M, heb van die roze nepuggs gekocht bij Primark laatst, staan heel leuk. Had vorig jaar al een jas voor 5 jarigen aan bij Djim, dus hopelijk past hij die nog!!Zodra alles tevoorschijn is zal ik een foto maken!

@Puck, zeker ideaal!!

Intertoys boek is alweer binnen, nu vind mama het nog heel leuk, vanaf volgend jaar zal Sam er wel mee vandoor gaan, haha! Was bij ons vroeger echt een strijd!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Hallo;

@afvalpoging; ik ben 4 kilo kwijt tot nu toe. Ben best trots op mezelf eigenlijk!

@ winterjassen; Danique past die van vorig jaar nog. Maar ze had dan ook al 104 van jas en 1 jas 110/116. Eline heeft een jas maat 74. Heb ik van een vriendin overgenomen.

Hier vanmorgen naar de osteopaat geweest met Eline. Het arme meisje had alles vast zitten. Haar rechterbekken, spanning rond middenrif, nek en hals, achterhoofd en druk op het voorhoofd.
    Ze heeft echt heel erg gekrijst toen de osteopaat bij haar nek kwam want daar was de meeste spanning. Hopelijk verlicht deze eerste behandeling iets. De osteopaat vertelde dat ik het moest vergelijken met een boomstam die de hele dag ergens op had gelegen. Op een gegeven moment voel je het niet meer totdat de boom eraf gaat en je dus tot rust komt. Dan gaat het pas pijn doen. Zo moest ik het met Eline vergelijken. Bah voel me even een slechte moeder dat ik niet eerder met haar op pad ben gegaan. Hbe dat arme meisje nachten lang uit haar slaap gehouden :( Moeten nu over 2 weken weer. Hij verwachtte dat met 3 behandelingen er een lfinke verbetering moest zijn!

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @alieke he bah dus begrijpelijk dat ze niet sliep!

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  13. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ alieke: Oh dat krijsen gaat door merg en been!!! Ik weet het nog van Jasper, vreselijk vond ik het! Ik voelde me echt even een hele slechte moeder! Maar Jasper heeft na de 1e behandeling van 's middags 17u t/m 7u de volgende morgen geslapen. Wat was het een ander kind daarna! Jasper heeft ook 3 behandelingen gehad. Hopelijk werkt het bij Eline ook!

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Winterjasjes... da's een goeie...

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, oei wat vervelend. Maar je bent nu geweest en hopelijk gaat het ook snel beter met haar!! Goed bezig met afvallen!!!

@Juud, leuke jassssss!!!!

Zo ga gezellig lopen met vriendinnen vanavond! Morgenavond weer bridgen, nog niet veel zin in, we merken het wel...

16. @ lauwie: tygo had vorig jaar ook 86/92 en nu 98/104

@juud: leuk jasje, staat haar goed!

@ marleen succes met het dieten!

17. Chantico

Alieke, ik ben weer even kwijt voor welke klas jij nu stond. Kleuters toch? Ken je de lesmethode Kleuterplein, en zo ja wat vind je daar van?

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, leuke jas!!

alieke, jort huilde ook zo bij de osteopaat. die heeft wel 5 of 6 behandelingen gehad en ik heb nog steeds wel eens het idee dat hij er last van heeft. hoop dat eline er snel baat bij heeft.

chantal, hoe is het met jou?

doen jullie nog iets aan de dag van de leidster morgen?

19. Chantico

Dag van de leidsters: ben vergeten iets te kopen :) Ik ga ze morgen wel even extra bedanken voor al hun goede zorgen, maar dat doe ik ook standaard altijd al bij het ophalen ;)

Paar vraagjes, uit interesse:

Eten jullie altijd netjes aan tafel (ontbijt/lunch/diner)? En altijd op vaste tijden?

Hoe crea-bea ben je (zelf kleding / speelgoed / kinderkamerversiering / ...) maken?

Heeft jullie peuter speelgoed / boekjes in bed (of op een plek waar het vanuit bed bij kan), een bedlampje dat hij/zij zelf aan en uit kan doen en mag hij/zij in bed nog even spelen voor het slapengaan?

Ik antwoord zelf morgen, moet nu een baby voeden!

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Eten jullie altijd netjes aan tafel (ontbijt/lunch/diner)? En altijd op vaste tijden?
    We eten wel op een redelijk vaste tijd, zo rond 18.30.
    En Giulia zit aan een klein tafeltje we hebben namelijk geen eettafel omdat de huiskamer te klein is. :(

Hoe crea-bea ben je (zelf kleding / speelgoed / kinderkamerversiering / ...) maken?

Niet

Heeft jullie peuter speelgoed / boekjes in bed (of op een plek waar het vanuit bed bij kan), een bedlampje dat hij/zij zelf aan en uit kan doen en mag hij/zij in bed nog even spelen voor het slapengaan?
    Een lampje waar ze zelf bij kan en die doet ze eigenlijk alleen 'smorgens aan als ze wakker is en wil spelen of iets wil pakken.

Deel Deze Pagina