@Setteke, doe daar eens wat aan, ahha!! Gefeliciteerd met je baan en beterschap voor Silke, arme meid! @Miepie, wat ga je weer goed meid!! Lekker hoor!Beterschap voor jou! Zo, wij hebben net een rondje meer gelopen. Ga nu weer verder met opruimen en schoonmaken, vandaag : het washok en admini: JIPPIE
Ok, hier zie je het idd een beetje: Bekijk bijlage 183165 En een hele charmante, maar ook duidelijk minder kilo's: Bekijk bijlage 183166
Beetje jammer zou van MvM een bag in bag krijgen nu heb ik een spuuglelijke postmanbag zal ik een mail sturen?
Ach als je mij ook niet had haha!! Leuk die autowas foto had ik nog niet gezien van de kapper natuurlijk wel
Setteke je ziet er goed uit!! Juud geen idee wat het is, maar het is altijd balen als je iets krijgt wat je niet besteld hebt. Zou even een mail sturen.
Ter vergelijking, dit ben ik met bijna 25 kilo meer: Bekijk bijlage 183207 Schaam me dood als ik die foto nu zie. Zag ik dat toen echt niet???
@Setteke, nou das inderdaad wel een heeeeel duidelijk verschil! @Juud, geen idee waar je het over hebt, maar ik zou het proberen, mailtje eraan wagen kan toch geen kwaad? Zo even tukkie gedaan en washok/admini weer netjes!! Nu boodschapjes doen. Morgen nog keuken en grote opslagkast, haha!!! Dan is het weekend!!
@ set: ach ik denk dat je dat altijd hebt als je je er zo op terug kijkt, maar super gedaan hoor, je ziet duidelijk verschil, top! @ juud, mailen kan nooit kwaad toch? Ze kunnen ook gewoon een foutje hebben gemaakt
Eten jullie altijd netjes aan tafel (ontbijt/lunch/diner)? En altijd op vaste tijden? Ja wij eten vrijwel altijd aan tafel. Behalve als we op zaterdagavond ofzo heel makkelijk eten. Patat, pizza dat mag aan de kleine tafel bij de tv. Hoe crea-bea ben je (zelf kleding / speelgoed / kinderkamerversiering / ...) maken? Niet crea bea Heeft jullie peuter speelgoed / boekjes in bed (of op een plek waar het vanuit bed bij kan), een bedlampje dat hij/zij zelf aan en uit kan doen en mag hij/zij in bed nog even spelen voor het slapengaan? De boekenplank hangt boven haar bed. Daar kan ze dus eventueel wel bij. Verder ligt er een legio aan knuffels in bed en ook de k3 barbiepoppen. Dus te spelen is er genoeg @de nacht, Eline is een aantal keren wakker geweest. Maar had het idee dat ze wel iets rustiger oogde. Vandaag op kdv wat minder goed geslapen, maar wel meer honger. We moeten maar afwachten hoehet zal gaan. @setteke; wat goed zeg al die kilo's. Super hoor! @dag van de leidster; ik heb voor de leidster van Eline een doosje met 3 lekkere bonbons gekocht en een hartensteen waarop staat; jij maakt me blij (eline moet altijd heel hard lachen naar haar) Voor de leidster van Danique een blik met jij bent de liefste juf en daar lekkere snoepjes in. Ik ben moe. Zijn erg durk op school, en dan thuis niet de beste nachten die je je kan wensen. Dus als ik dan eenmaal zi't ;s avonds dan ben ik vreselijk moe. Gelukkig is het nu weekend, heerlijk! Ga zaterdag met Danique kijken naar laarzen. Heb al een voorselectie gemaakt in de wnkel en de prijzen bekeken. 114,95 pfff wat een geld!
Eten jullie altijd netjes aan tafel (ontbijt/lunch/diner)? En altijd op vaste tijden? ontbijt eten we aan de salontafel voor de tv, zodra je wakker bent dus Roos en Suze eten dan niet gelijk. Lunch en avondeten ete we als structopaten( haha zo noemde een vriendin mij ooit eens) altijd rond dezelfde tijd en altijd aan de eettafel Hoe crea-bea ben je (zelf kleding / speelgoed / kinderkamerversiering / ...) maken? nul komma niks.vind wel dat ik de kamertjes erg leuk heb gedaan Heeft jullie peuter speelgoed / boekjes in bed (of op een plek waar het vanuit bed bij kan), een bedlampje dat hij/zij zelf aan en uit kan doen en mag hij/zij in bed nog even spelen voor het slapengaan? Roos mag zelf nog lezen bij het slapengaan
korte omschrijving hoe het hier gaat: andy slaapt goed petra dus ook roos is lief suze is lief er word weer getracht een Turkije project te starten (grrrr zonder zwembad) werk en paard gaan ook goed
Eten jullie altijd netjes aan tafel (ontbijt/lunch/diner)? En altijd op vaste tijden? heel soms eet Wesley z'n broodje bij de tv maar in principe zitten we altijd aan tafel, vooral ook omdat anders de hele bank onder zit avond eten doen we altijd met z'n allen aan tafel! Hoe crea-bea ben je (zelf kleding / speelgoed / kinderkamerversiering / ...) maken? Ik heb geen kleren gemaakt, behalve een knoopje eraan ofzo ik heb wel van alles zelf gedaan aan de kamer van Thyrza en vind het ook erg leuk geworden Heeft jullie peuter speelgoed / boekjes in bed (of op een plek waar het vanuit bed bij kan), een bedlampje dat hij/zij zelf aan en uit kan doen en mag hij/zij in bed nog even spelen voor het slapengaan? Wesley heeft wat knuffels in en naast z'n bed en klein speelgoed op z'n kamer in een kast, hij heeft een garage op z'n kamer, een schommelstoel, een hobbelpaard, een glijbaan en een staand krijtbord. Hij kan zelf de lamp aan doen en soms hoor ik 'm nog wel maar heb niet het idee dat hij dan aan het spelen is, hij ligt dan gewoon in z'n bed
Goede morgen allemaal. Eten jullie altijd netjes aan tafel (ontbijt/lunch/diner)? En altijd op vaste tijden? Wij eten eigenlijk altijd aan tafel. Heel soms mag Janna haar ontbijt op de bank eten. Maar dat is misschien pas 5 keer voorgekomen. De rest eten we wel aan tafel. Ook friet ofzo. Hoe crea-bea ben je (zelf kleding / speelgoed / kinderkamerversiering / ...) maken? ik ben absoluut niet crea. Heeft jullie peuter speelgoed / boekjes in bed (of op een plek waar het vanuit bed bij kan), een bedlampje dat hij/zij zelf aan en uit kan doen en mag hij/zij in bed nog even spelen voor het slapengaan? Janna heeft een lampje bij haar in de kamer staan, die ze zelf aan kan doen. Ook heeft ze genoeg speelspullen waar ze bij kan. Als we een verhaaltje gelezen hebben, wilt ze zelf ook nog even in een boekje lezen. Dus die heeft ze dan in bed. Vraagjes: Lezen jullie voor? Bijna elke dag, behalve als ze heel stout is geweest dan niet en dat vind ze dan ook echt niet leuk. Wanneer? Voor het slapen gaan, ook als ze 's middags nog slaapt. Boeken met plaatjes/ plaatjes en tekst/ alleen tekst? We lezen vanalles. Haal boeken bij de bieb en we hebben zelf ook boeken. Janna kiest dan zelf wat ze wilt. Dit zijn vaak wel boeken met plaatjes. Hoeveel uur slaapt jullie kind in 24u totaal? Janna slaapt ongeveer 12 uur per dag. Merk wel dat als ze overdag geslapen heeft ze snachts minder slaapt. Dus dan komt ze op nog steeds iets van 12 uur. Heeft je kind (nog) een speen? Nee Zo nee, hoe heb je die afgeleerd? Toen ze bijna 2 was hadden we een boekje van de bieb, waarin een meisje haar speen in de prullenbak gooide en er daarna vanaf was. We hebben toen samen de speen in de prullenbak gegooit en toen was het goed. En slaapt je kind sindsdien minder? in het begin wel. Toen ze nog een speen had gaf ik ie 's ochtens nog wel eens en dan sliep ze weer verder. Dat is nu dus niet meer. Is je kind na de speen gaan duimen? nee gelukkig niet.