ja hij is ook verkouden maar dat rochelen doet hij eigenlijk altijd al. Dacht dat het misschien minder zou worden nadat zn neusamandelen eruit gingen maar niet dus.
@ Miepie, dan misschien toch maar evan langs de huisarts een keertje. Zit hij toch niet echt lekker in z'n vel lijkt me.
@Marleen: ik reageer later nog op jouw reactie, maar Matthijs heeft een verwijzing voor de logopedist We zijn vanmiddag bij de HA geweest, want die wilde Matthijs toch even zien. Alles ziet er gelukkig goed uit. We moeten hem wel goed in de gaten houden en als hij vaker staart, valt oid moeten we meteen aan de bel trekken. We hebben het meteen over zijn spraak gehad en we hebben dus een verwijzing voor de logopedist gekregen
haha Lique wat een lekkertje @Duster wat fijn dat het goed was kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg
@ Duster, fijn dat het goed was, hopelijk is het eenmalig geweest. @ Lique, wow wat super lief!! Ik ga ook eens zo'n filmpje maken, echt leuk!
@ Duster: Fijn dat alles goed gaat met matthijs. Ik had nog niet gelezen dat je al een verwijzing voor logopedie hebt. Ik ben benieuwd wat ze donderdag over Jasper zeggen. @ Delilah: Dromen en janken... hihi! Ach wie weet komt het wel gewoon omdat je ongi moet worden! @ Miepie: He het ging toch eerst wel beter met Jens? Ik ben alweer een week of 3 geleden alweer echinaforce gaan geven, maar bij Jasper heeft dat dus nog geen effect gehad... @ Lique: Geweldig filmpje! Wat een heerlijk ventje! Wordt hij altijd zo rustig wakker? @ Carmen: 1e werkdag weer overleefd??? Met Jasper gaat het gelukkig beter. Vanmorgen bij onze eigen huisarts geweest en de antibiotica slaat aan. Alleen nu is zijn oor weer knalrood en warm. Ik hoop maar dat het van de slaap is. Alleen zegt hij nu dat zijn oortje zeer doet, terwijl hij de rest van dag zei dat het niet zeer deed. De huisarts mocht er ook gewoon in kijken. Ik hoop niet dat het daardoor weer geirriteerd geraakt is ofzo. Morgenochtend maar weer even goed kijken!
@Marleen: Gelukkig gaat het wat beter. Ik heb de verwijzing vanmiddag pas gekregen. Nav jouw reactie heb ik er bij de HA om gevraagd. Nog bedankt! De extra dagen op de PSZ zijn ook voor zijn weerbaarheid, dus die doen we ook
Ben zo moe dat ik vanmorgen op mijn werk zat te huilen toen het niet liep zoals ik wilde. 's middags maar thuis gaan werken (en een uurtje geslapen) en nu het stil is ga ik ook proberen wat voor te slapen voor de nacht. Beterschap voor Jasper!
@Lauwie, ik ga duimen voor een heerlijke nacht voor jou! Heb het met je te doen, slaap lekker! @Marleen, meestal wel. Het is een heerlijk vrolijk mannetje als hij wakker wordt of moet worden. Meestal hier en daar een kreetje zodat we weten dat hij wakker is. OF hij moet echt te lang wachten naar zijn idee, dan wordt het brullen natuurlijk!! Jemig ik hoop dat het beter wordt met Jasper, arme jongen!
Bekijk bijlage 184291 Deze moppies zijn drie weken oud en zoeken nog een fijn huisje. Ze wonen nu nog in Friesland. Wie wil er een eentje of weet nog iemand. Het zijn katertjes.
Hi meiden! Ik zit hier weer eens in een gestolen minuutje snel door de pagina's te scrollen om weer 'bij' te zijn. Duster, wat een schrik! Lijkt inderdaad wel een vorm van slapen/dromen. Waarom moet je van de ha alert zijn op staren? Is dat een symptoom van iets? Marleen, fijn dat het beter gaat met Jasper! Hondepoep (en kattenpoep) zou verboden moeten worden! Alleen nog maar in de bak of de tuin van de eigenaar svp... Lauwie, hier kwam Ise twee weken geleden ook opeens met 'gatverdarrie', ik weet niet eens of ik het per ongeluk heb gezegd (volgens mij niet, ik gebruik andere verkeerde woorden ) of iemand anders. Heb een paar keer gezegd dat ik dat geen leuk woord vond en noemde dan een alternatief. 'Nee mama, ik wil gatverdarrie zeggen!' Ik twijfelde ook of ik het beter kon benoemen of kon negeren. Anyway, inmiddels is het weer gesleten / vergeten, ik heb het al een week niet meer gehoord. Uh... Tja, dat krijg je dus als je snel scrolt... Ik heb vandaag het kinderspeelgoed lekker opgeruimd en ben wel blij met het resultaat. Maar het was ook hard nodig, want er was toch wel weer een flinke verzameling ontstaan. Dat gaat zo snel, je ruimt op en stopt dingen weg en binnen een paar weken zijn er toch weer allemaal dingen uit de weggeruimde spulletjes getrokken... Hoeveel speelgoed/spelletjes/knutselspullen/boeken/knuffels hebben jullie eigenlijk voor het grijpen liggen in de woonkamer? (Ja, als je al die categorieën bij elkaar optelt, wordt het vanzelf veel ) En hoe vaak geven jullie iets nieuws (speelgoed, knutselspul, boek, ...)? Ik kan mezelf niet goed inhouden om alleen met Sinterklaas en verjaardag cadeautjes te geven. Tussendoor komt er heel geregeld een boekje hier, een knutselding daar, een seizoensgeboden 'must-have', etc bij. Deze week bijvoorbeeld kleivormpjes, vorige week een boek. Oh, en ook nog een dokterskoffertje tevoorschijn gehaald dat ik al een tijd geleden gescoord had. M'n vriend vindt het teveel en te vaak, ik misschien ook wel. Dus ben benieuwd hoe vaak jullie iets geven.
@Lauwie ik hoop op een rustige nacht hoor Hier zei Giulia ineens kut nou ja maar niet op in gegaan. Ze heeft het verder ook niet meer gezegd @chantico Hoeveel speelgoed/spelletjes/knutselspullen/boeken/knuffels hebben jullie eigenlijk voor het grijpen liggen in de woonkamer? Ongeveer de helft van haar speelgoed ligt in de woonkamer in een kist en in 2 kasten. En dan in haar kamer de andere helft in de commode en 2 kiste. Ze heeft idioot veel speelgoed en we gaan binnenkort ruimen!! En hoe vaak geven jullie iets nieuws (speelgoed, knutselspul, boek, ...)? Ze krijgt heel vaak tussendoor iets gewoon omdat ze lief is
Hoeveel speelgoed/spelletjes/knutselspullen/boeken/knuffels hebben jullie eigenlijk voor het grijpen liggen in de woonkamer? wij hebben in de woonkamer twee lades met speelgoed en 1 la met knutsel en tekenspullenen op de verhoging van de open haard staat nog een little people kermis en paardenstal. Onder de kapsstok staan 2 poppenwagens en wat auto's waar je op kunt zitten. Ik haal eens per maand een plastic zak met zooi weg, vooral klein spul want daar heb ik een hekel aan. Op hun slaapkamers hebben ze geen speelgoed, wel knuffels en boekjes En hoe vaak geven jullie iets nieuws (speelgoed, knutselspul, boek, ...)? zelden, ik ben een hele slechte opruimer en hoe minder zooi we hebben, hoe minder rommel ik kan maken, helaas is er met hun verjaardagen weer een heleboel rotzooi gekomen. ik had expres kleine kadotjes gevraagd als een stempelset maar de meesten hebben (heel lief) er extra kadotjes bij gedaan
hier zeggen ze ook wel eens getverderrie........vind dat eigenlijk helemaal geen vies woord dus dat mogen ze gerust zeggen