klinkt wel superleuk zeg. en dan slapen in de bilderberg is ook niet verkeerd. de vliegers vonden ze wel grappig maar niet heel bijzonder
@Petra,mee eens getverderrie kan hier ook. Wat een lekker koppie!!! Hebben jouw dames een beetje lekker haar. Sam heeft van dat dunne vlashaar, waar geen reet in blijft zitten. Speldjes en elastiekjes houden maar een paar uur... @Juud, dat jij je in kan houden. Rare woorden en zinnen worden hier flink gestraft, maar is natuurlijk wel Sam die ietsje ouder is . 1e keer waarschuwing, iedere volgende keer is de gang, vind het echt vreselijk als die kleintje rare taal uitslaan. Hoeveel speelgoed/spelletjes/knutselspullen/boeken/knuffels hebben jullie eigenlijk voor het grijpen liggen in de woonkamer? Veel te veel, maar het ligt allemaal keurig en meestal scheuren ze niet alles uit de dozen enz. Moet nog iets naar boven, maar weet niet wat. Duplo in 2 dozen, Chuggington in een mand, zitje met 2 stoeltjes en bankje(vol rotzooi), tasje auto's en wat kookspulletjes en natuurlijk de knutsel en tekenspullen, maar niet alles ligt makkelijk voor het grijpen. En hoe vaak geven jullie iets nieuws (speelgoed, knutselspul, boek, ...)? Een zeer enkele keer, zoals voordat we op vakantie gingen een tijdschrift. Maar verder vind ik het onzin, ben er van overtuigd dat WIJ denken dat het nodig/leuk is. Kind heeft er niets mee en verwacht straks niet anders, daar is mijn portemonnee niet naar. (tenzij het papier om te tekenen is ofzo ) . Zo kids op KDV, ik ga even de koelkast doen en zo spinnen!
Goeedemorgen @Lique het leek me beter het nu te negeren als ze het weer zou zeggen dan gaan we er wel iets van zeggen. en dat qua speelgoed als ze er om vraagt oid krijgt ze echt niks van me
Petra wat een lief koppie van Suze en wat een haar al. Bij Jorja kan er net een speldje in, haha. Scheldwoorden: tot nu toe alleen getverderrie, maar dat vind ik niet echt een scheldwoord. Lauwie goed geslapen vannacht. Lique schattig filmpje van Vince. Oh ik ben al op van de zenuwen voor een examen vanmiddag. Straks nog even wat proefexamens doen en dan maar hopen dat het voldoende is geweest wat ik gedaan heb.
@ lique, wat een heerlijk snoetje heeft Vince op dat filmpje. Het zou bijna weer gaan kriebelen als je zo'n lekker koppie ziet, maar andy en ik hebben het er gisteren weer over gehad en we denken echt dat ons gezin klaar is. ik denk als mik dat filmpje ziet dat ze helemaal niet meer kan wachten @ Marleen, hoop dat het weer beter gaat met Jasper, schok echt wel vd foto @ setteke, schattig die kleine poesjes. ik heb net een week geleden 2 katertjes naar de manege gebracht dus ik zou geen adresje weten @ duster, hoe is het met je? zit je lekker in je vel? hoe is het op t werk? @ delilah ....testen?????
@ lique sjorsje, ik koop altijd van die plastic elastiekjes bij de c&a of DA, die blijven goed zitten en kunnen ze zelf niet eruit trekken. ik knip ze er eind vd dag uit.
Dank je wel. Het gaat om Wet Financieel Toezicht basis, dit is vanaf maart 2012 verplicht voor het werk wat ik doe bij de Rabobank.
@Sjorsje, succes!!! je kunt het! @Petra, ook een lekker gevoel toch, dat je weet dat je klaar bent. Kan je je weer op de volgende fase richten. Ja dat soort elastiekjes zou wel kunnen, maar inderdaad dan wordt het knippen! @Mik, had je een PB gestuurd.
Hoi meiden, Heb even wat gescrolled over de berichtjes, zit op mijn werk nl. @ Petra, leuke foto!! @ Lauwie, hoe is het gegaan vannacht? Beetje bijgetankt? Echt bijtanken heeft wel even wat meer rust nodig natuurlijk, sterkte meid. @ De vragen; het speelgoed dat wes op z'n slaapkamer heeft; wat knuffels, een kastje met klein spul, een hobbelpaard, autoragage, glijbaantje, krijtbord, schommelstoel. In de woonkamer heeft hij onder de box van Thyrza 2 bakken met klein spul zoals treinbaan, autootjes e.d. en nog wat grotere auto's staan er naast en boekjes in de boekenkast met nog wat klein spul. @ Marleen, fijn dat het wat beter gaat! En wat je zegt, janken en dromen kan ook prima bij een menstruatie horen ja ga er ook wel van uit. Ben alleen nog niet ongesteld. Vanmorgen nog neit, zal zo nog eens checken. Anders doe ik vanmiddag maar een test denk ik, of even de ha bellen want als ik niet ongesteld wordt begin ik niet aan een nieuwe pil strip vrijdag.??
delilah zwanger?????? lique ik had het gezien meis. bedankt hoor hier vanmorgen weer een sollicitatiesprek ben benieuwd!egesprek! tweede g
Hai meiden. Even een teken van leven van mij. Hier gaat het prima. De meiden zitten weer lekker in het ritme van school, spelen en turnen. Ik heb er zelf meer problemen mee. haha Maar dat gaat wel weer goed komen. Laureen gaat vanaf de zomervakantie 2x per week naar het nieuwe kdv die we hier in het dorp hebben. Ze vind het er super leuk en gaat er dus ook heel graag heen. Moet zeggen dat ik daardoor een stuk lekkerder naar mijn werk ga. Laureen is ook weer begonnen met gymnastiek en ook dat vindt ze leuk. Alleen zijn sommige dingen nog net iets te moeilijk, maar ik mag voorlopig bij de les blijven om haar een beetje te helpen. Ze is namelijk de allerjongste, de andere kinderen zijn 4+. Gerard is veel aan het werk maar dat is alleen maar goed, er is nu een heel groot bedrijf die hem ingehuurd heeft. Die hebben maanden werk voor hem. Zo nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Heb ik veel belangrijke dingen gemist???
Meiden, ff snel vanaf mijn werk. Heb vannacht veel uren slaap kunnen pakken met maar 2 onderbrekingen. Voel me echt zoveel beter! Dank voor jullie medeleven! Zag leuke vragen over speelgoed, die beantwoord ik vanavond even. Fijne dag allemaal!
Oh en gatverdarrie vind ik ook wel mee vallen. Maar ot is van de woordgrapjes en het werd ook getverderrie (ook niet zo erg), maar ook de variant met de o kwam langs . Dat gaat me wel te ver!