Jippie ik heb het gehaald!! Moest van 35 vragen van de 50 goed hebben en ik had er precies 35 goed. Pfff echt weer een zorg minder. Lauwie wat fijn dat je je beter voelt. Hopelijk zet dit door. Duster oh is dat echt een indicatie van epilepsie. Heeft ie nog iets meer wat er op wijst? Setteke wat een lieve katjes!! Maar d'r komt hier geen huisdier meer in, ben blij dat ik er vanaf ben met al die haren en viezigheid. Marleen hoe is het nu met Jasper?
@sjorsje gefeliciteerd! Nou he die haren en soms de stank pfffff hierna wil ik nooit meer zoveel katten maar ja dat heb je als je samen gaat wonen!
Juud dank je. Toen Ard en ik samen gingen wonen hadden we ineens 6 katten. Eentje van mij hebben ze in de straat hierachter doodgereden en 2 van Ard hadden we naar m'n zus gedaan omdat ze niks anders deden dan vechten. Vervolgens is de laatste van Ard door iemand hier in de buurt geadopteerd (geen idee door wie, maar toen hij 'n keer terugkwam was ie helemaal gekamd en dat was een Pers). Afgelopen januari hebben we de laatste 2 van mij ook naar m'n zus gedaan, was eigenlijk alleen voor de vakantie, maar daar hadden ze het zo goed dat ze zijn gebleven. Oja, nadat Axl verdwenen was hier in de buurt kwam er eentje aangelopen en die is ook naar m'n zus gegaan.
@sjorsje wij konden niet kiezen welke we weg zouden moeten doen dus hadden we er 5! Nu nog 4. En mijn oudste kat gaat niet zo best meer! Dus ws binnenkort nog maar 3
@Sjorsje, gefeliciteerd!!! Zo heb net heerlijk tukkie gedaan, wat zal ik dat gaan missen volgende week. Spinnen was heftig maar lekker. Boven is het weer netjes, bedjes weer schoon. zo nog even op kraamvisite bij vriendin, al een paar keer geweest, maar nu kadootje brengen!
Oh ik dacht dat je het al geregeld had voordat ik er over begon ! Wel goed dat je dat gedaan hebt hoor! Ik moet er denk ik donderdag ook aan geloven! Weerbaarheid hebben ze zeker nodig hoor. Op de basisschool vind ik dat de kindjes best al hard tegen elkaar zijn !
Hoeveel speelgoed/spelletjes/knutselspullen/boeken/knuffels hebben jullie eigenlijk voor het grijpen liggen in de woonkamer? Ze hebben een Ikea kast met 4 bakken waar ze alles uit mogen pakken. Knutselspullen, klei, spelletjes e.d. liggen in de la van het dressoir en dat moeten ze eerst vragen. En hoe vaak geven jullie iets nieuws (speelgoed, knutselspul, boek, ...)? Wat dat betreft heb ik geen handen en krijgen ze wel vrij regelmatig iets.
@ Lauwie: pff, janken door de vermoeidheid is niet best! Gelukkig heb je al beter geslapen! @ Setteke: Lief!!! Maar ik heb er 2 en hierna komen er geen meer hoor!!! Ik haat die haren!!! @ Mik: Spannend! Hopelijk wordt je aangenomen! Hoe loopt het met het bedrijf van Martijn? @ Petra: Wat een leuke foto van Suze, leuk koppie! Ik vond dat oor doodeng, het werd zo snel dik en rood, ben blij dat het er nu normaler uit ziet! @Sjorsje: Goed gedaan meis!!! Wie helpt? http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/303815-welke-kleur-accessoires-deze-jas.html#post10924768
hey meisjes, was ik al gespot ? hihihihihh ja sollcictatie was top! en zonder kids had ik allang ja gezegd maar we moeten nu even afwegen hoe en wat we gaan doen. het is natuurlijk 32 uur die ik moet gaan werken en dat is best veel met de kindjes. plus dat we met de tijd nog een kindje willen krijgen!
@Marleen en Juud, heb gereageerd. @Mik, tja lastig hoor, maar in de toekomst kan je misschien wel terug in uren, of niet? Hier een mannetje dat bijna iedere nacht aan mijn bed staat. Geen idee waarom en als ik hem terugleg, komt hij soms terug en soms slaapt hij weer verder. Ook het inslapen lijkt wat lastiger. Het overdag slapen hebben we er dus maar uit gehaald, maar geen flauw idee wat we hier aan moeten doen..
juud, ik vind elio wel leuk. heb nog ff gegoogeld op italiaanse namen eindigend op -io, misschien levert het nog inspiratie op? Resultaat zoekopdracht
Hoeveel speelgoed/spelletjes/knutselspullen/boeken/knuffels hebben jullie eigenlijk voor het grijpen liggen in de woonkamer? Ik doe niet aan speelgoed opruimen naar zolder. Wat er is, staat in de woonkamer of haar kamer. Behalve het babyspeelgoed, dat is nu verhuisd naar de box en jorts kamer. Speelgoed, boeken, knuffels, verkleedkist, kinderwagentjes, keukenspulletjes liggen voor het grijpen. We hebben een ikea kast met 7 bakken, daarnaast een tafeltje met 2 stoeltjes, in de keuken staat een trolley met onderin kooktroepjes en ernaast haar oventje. de verkleedkist, een bak met knuffels het hobbelpaard en de kinderwagentjes staan in een hoek van de kamer. Spelletjes en knutselspullen liggen in 2 kastjes, waarvan het kastje met stiften, verf en klei op slot zit. Zodat ik niet verrast wordt met gekleurde muren als ik jort op bed leg . En hoe vaak geven jullie iets nieuws (speelgoed, knutselspul, boek, ...)? Ik probeer dat te beperken. Heb het in de zomer opgespaard om het voor haar verjaardag te geven en nu spaar ik het op voor sinterklaas. Probeer ook bij zulke gelegenheden vooruit te denken. Verkleedkleren gaan bijvoorbeeld jaren mee. Voor de vakantie heb ik wel wat nieuwe kleurboekjes ed gekocht.
morgen 'mogen' we naar het cb voor ot. waar ik daar altijd met frisse tegenzin heen ga, vindt ot het echt een uitstapje. ik vind het daarom nu ook wel prima om heen te gaan. ot heeft nog steeds een speen, dus daar zal het wel over gaan. maar zolang wij nog zo slecht slapen, begin ik niet aan het stoppen met de speen. wel wil ik dat ze er ruim voor ze naar school gaat mee stopt. vanavond hebben we geoefend met de ogentest. ik ben benieuwd hoe dat morgen gaat, wat ze vindt het nogal grappig om een ander plaatje te noemen dan ik aanwijs . sinds ot ziek geweest is, is ze nogal labiel. ze huilt heel snel (lijkt haar moeder wel ) en ze hangt heel erg aan mij. ik denk dat ze ook te weinig slaapt. ze valt soms laat in slaap en is ook regelmatig vroeg weer wakker door jort die nogal spookt de laatste tijd 's ochtends. overdag slaapt ze wel soms. maar eens vragen wat ze ervan vinden en of ze nog tips hebben en wanneer ze vinden dat ik er mee naar de huisarts moet. hebben jullie nog tips?
@ lauwie, Roos heeft na haar ziekzijn en netelroos ook een paar weken anders in haar vel gezeten. Ze moest niks van Andy hebben en ze was al een heel erg moederskind. Langzaam maar zeker normaliseerd ze weer een beetje Roos zegt veel dingen verkeerd, ze zegt bv altijd ik heeft.......... en dat verbeteren we nooit, ook omdat het zo schattig klinkt, maar misschien moeten we het wel verbeteren???????// heb al een dagtaak aan het verbeteren van ik wil.....nee lieve Roos hoe vraag je dat? ook zegt ze altijd deker tegen een deken en paardenplu tegen een paraplu. wat zijn jullie versprekingen en verbeter je altijd?
Petra, maar dat was toch nog maar kort geleden? Bij ot duurt t al een paar weken. Wij hebben ot toch een paar keer naar het kdv gebracht terwijl ze niet fit was omdat we zelf nog ziek waren. Ben bang dat haar herstel daardoor nu zo lang duurt. Ot maakt dezelfde 'foutjes': de over ipv oven, heel evertjes ipv eventjes, etc. Ik verbeter dat niet. Ze zegt ook nog steeds bullebak ipv prullebak en otatiebureau ipv consultatiebureau. Ook vervoegt ze werkwoorden niet altijd goed. Als het natuurlijk kan reageer ik met de goede verbuiging. Ze hoort dan wel hoe het moet zonder dat ik haar verbeter. Wat ik wel verbeter is dat mannen nu ook haar (ipv hem) zijn. Dan leg ik uit dat je over jongens hem zegt. En als ze zegt 'jij moet' dan vraag ik aan haar 'hoe vraag je dat dan?' en ik hoor haar nu af en toe zichzelf corrigeren.