Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @petra @mik ik wil ook mee :)

2. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Juud wat leuk een jochie!!

Bas is gisteren thuis gekomen, ben er gisteravond geweest om het huis te versieren.
    zo fijn dat hij nu eindelijk in zijn eigen bedje ligt.
    Zusje nina ligt nog in het ziekenhuis omdat ze nog steeds niet goed kan drinken.
    Ze zijn nu bijna drie weken oud en 2200 en 2300 gram.
    Hoop dat nina ook snel naar huis kan.

3. @ petra: wat leuk, lekker vooruitzicht!

@lique: hoe gaat het met de kids?

@ tesske: wat fijn, goed niieuws voor mams en paps

Oh ik heb me hier toch een koppijn, damn. Even wat eten en paracetamol innemen.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen wat fijn dat Bas al mee naar huis mocht. Hier in het ziekenhuis hadden ze dat nooit toegestaan. We moesten met Jorja al praten als brugman en die woog hetzelfde en ze gaven 'r alleen mee omdat we al ervaring hadden met 2 kinderen.

Chantal oei hoofdpijn, beterschap.

Petra, Mik en Juud ik wil ook mee, haha.

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    petra hier precies hetzelfe. heerlijk lekker lezen. ga ook vor mijn vakantie in rhodos even langs de bieB. ff een dikke pul halen!

WEET IEMAND EEN LEUK BOEK VOOR MIJ OM TE LEZEN IN DE VAKANTIE. IK HOUD EEN BEETJE VAN MAKKELIJK LEZEN. WAS BIJVOORBEELD GEK VAN ER KOTM EEN VROUW BIJ DE DOKTER

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Mik, alles van Esther Verhoef, Simone van der Vlugt, Heleen van Royen

@Chantal, gaat het nu beter!

@Tesske, goed om te horen!

Zijn jullie kids ook tv verslaafd. Hier een huilende Djim als de TV uit gaat!
    Oja, nieuw haar op hyves

7. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lique. Hier ook en peuter debet liefst de hele dag de tv aan wil. Toch weer even streng geworden en alleen eind van de dag mag er gekeken worden. Dus we luisteren nu de hele dag d cd van Alice in wonderland

Pfff was me toch ineens moe vanmiddag. Ben in slaap ngevallen op de bank. Beetje dutten maar heeft me wel goed gedaan. Stom is dat Eline slaapt nu anderhalve week prima en ik voel me veel meer moe dan toen we zoveel doorbrokennachten hadden

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, jaahhh, want van slapen wordt je moe (knofje)

Ondertussen zijn wij hier verslaafd aan WordFeud, hahaha!! Vanavond kezen, ook gezellig!

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Lique, WordFeud ken ik niet en bij kezen heb ik misschien een iets andere associatie dan jij bedoelt ;)

Vogeltje, haha die Toby! :D Hoe reageerde de cb-arts?

Ik merk dat ik nu steeds vaker mezelf moet 'censureren' nu Ise steeds groter wordt, zodat ik het goede voorbeeld kan geven. Bijvoorbeeld m'n taalgebruik (ik was heus niet heel grof in de mond hoor, maar toch: sommige van mijn woorden wil ik liever niet dat zij zegt...) of dat ik natuurlijk niet tegen haar kan zeggen dat ze nóóit een mes in haar mond mag doen terwijl ik dat zelf wel regelmatig doe (merk ik nu ik er op let vanwege haar). Hebben jullie ook van die dingen dat je denkt 'tja, als ik hem/haar een bepaald gedrag voorschrijf/verbiedt, dan moet ik dat zelf natuurlijk hetzelfde doen...'

10. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    veel plezier bij het kezen, maar ik denk ook dat ik verkeerd denk :D

@ chantico, ik heb het geluk datik al jarenlang op mijn woorden moet passen op het werk.
    ik kan er ge-irriteerd van raken als andy er af en toe een gvd eruit flapt, bv als hij zijn teen stoot

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Wij zijn vandaag eindelijk geslaagd voor laarsjes voor tess!!
    Ze heeft vreselijk smalle voetjes waardoor heel veel laarzen te breed zijn.
    nu dus gelukkig 2 paar gevonden, alleen wel 260 euro armer....

Tess zei afgelopen week " houd je klep" tegen mijn schoonmoeder..... Bedacht me later dat ik dat regelmatig zeg als de honden blaffen! Oeps

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Kezen is bij mij ook iets anders dan wat Lique denk ik bedoelt.

Schelden, Ard gebruikt regelmatig shit (ik zeg chips) en Lianna zegt nou ook bij heel veel dingen: oh shit! En getverderrie is hier wel favoriet.

We zijn vanochtend wezen winkelen in Breda en ik heb 3 nieuwe broeken gekocht, ben weer helemaal blij.

13. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, haha die Tess.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen allen :)

@carmen wat fijn dat ze thuis zijn zeg!! Best snel hoor!
    Enne dure schoentjes :eek:
    Foto?

@petra hoe is het met suzekind?

@lique ehm kezen is hier ook wat anders :p maar vlgs mij ook klaverjassen he?

@sjorsje zijn jullie nog bij Baroeg open air geweest? Wij dachten heeeel dom dat het vandaag was :(

@all wie heeft er interesse in meisjeskleding va maat 50 tm 92? Ben aan het opruimen en heb 7 vuilniszakken :p

En zoek dus nog jongenskleertjes va mt 50 heb een paar broekjes, rompers en pyama's die ik van Giulia gebruiken kan maar veel is het niet :(

We zijn trouwens definitief uit de naam.
    Een meisje had (Car)lotta geheten.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Juud geen idee wat Baroeg open air is. We zagen wel dat het vriendinnenweekend is. Ik heb volgens mij niks meer in maat 50, we hebben toen heel veel doorgeschoven naar Jorja, maar ik zal eens kijken. Leuke naam voor een meisje trouwens. Ben benieuwd naar de jongensnaam.

Wij gaan vandaag naar Blijdorp, nog van de actie van de C1000.

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @sjorsje dat is een hardrock/metal feest. Veel plezier in Blijdorp

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Juud, als je mijn troep binnen hebt, ben je klaar hoor, haha!! Pyama is toch pas nodig vanaf maatje 62?? zit ook in de doos!

@Keezen, is mens-erger-je-niet met kaarten. En dat andere kezen ken ik ook, maar met 8 personen, nee dankje!!

@Tesske, oei, ja zo zie je maar. Beste prijs trouwens!

@Chantico, ik ben daar opzich wel van. Al vind ik ook dat ouders meer mogen dan kids... ik mocht vroeger ook niet alles doen wat mijn ouders wel deden.. snappie??

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, mijn schoonzus heeft heeeeeeeel veel kinderkleding, ze heeft alles gesorteerd dus ik kan eens vragen wat ze heeft van jongenskleertjes?? Laatst stond op haar hyves dat ze kleertjes per maat, per doos weg deed voor 15 euro. Laat maar weten of ik eens moet informeren.

@ Schelden, hier is het nu de hele dag stommerd en omdat hij dat niet mag zeggen maakt hij er stokkerd van.... Grrr... Waarschijnlijk weer een fase, tijdje terug was het de hele dag poepchinees.

Verder zwaai ik even, ik ga de BBQ opstoken, hubbie komt zo thuis en we hebben gister toen de kids sliepen samen nog gebarbequed en we hadden zoveel over dat we zo nog even met Wesley verder gaan, waarschijnlijk de laatste keer dit seizoen maar op het moment weet je het maar niet met het weer :D

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik merk wel vooral met taalgebruik dat ik goed oplet en met andere kleine dingetjes. Bijv. Wesley mag niet eten als hij op de bank ligt, bijv. smarties omdat dat in z'n keel kan schieten als ik het dan wel doe (wat ik overigens wel prima kan ;)) zegt hij dat het niet mag en dan geef ik 'm gelijk en doe het niet. Maar het is niet zo dat alles wat hij niet mag een volwassen persoon ook niet mag, voor papa's en mama's gelden soms wel andere regels dan voor kindjes natuurlijk.

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Zo niet veel gekletst hier zeg!

Chantico: Dat met dat mes aflikken dat ken ik ja. Ik doe dat zelf ook regelmatig en Danique mag het niet. Let er nu dus heel erg op. En verder erger ik me soms aan woorden die manlief zegt. Vind mezelf eigenlijk vrij netjes, maar ja ik werk dan ook hele dagen met kleuters dus ben al wat gewend.

Carmen; duur he laarzen. Maar ja dan heb je ook wat ;)

Vanmrogen op kraamvisite geweest. Was weer gezellig. Daarna naar koopzondag en kermis. Toen lekker gegeten bij mijn ouders en om 7 uu rmet 2 moeie kinderen weer in huis. Die dus snel het bed in. Zelf lekker pyjama aan gedaan en nu dus heerlijk op de bank. Ga het intertoys beok zo eens lekker doorbladeren :D

Deel Deze Pagina