Augustus 2008 mamma's deel 12

Discussie in 'De mama's' gestart door sjudith, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Deze laars heeft Danique

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Deze laarzen voor erbij

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Alieke, mooie schoenen!!

Zo de kraamvisite is ook weer weg, we hebben uiteindelijk zelfs nog chinees gegeten samen! Zo morgen nog vrij en dinsdag beginnen, zal allemaal wel weer even wennen zijn!

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Zwaai!

Heerlijke dag gehad! Vanochtend vroeg eruit, maar daarna nog 2uurtjes terug in bed. Toen naar de dierentuin geweest, terug lekker thuis op de stoep in het zonnetje gezeten terwijl ot in de auto sliep en kwamen er vrienden wat drinken en vertellen dat ze zwanger is van de 2e, toen ot wakker gemaakt en aan het einde van de straat met de buurvrouw + baby bij vriend en buurman in de boot gestapt (zo schattig, 2 maxi cosi's voorop) en toen we terug waren konden we bij andere buren aanschuiven bij de bbq, kindjes in bad en bed en lekker in de tuin bij de buurtjes koffie gedronken. Wat een topdag!!! Lijkt wel zomer!

Ga nu snel slapen. Deze week maar 2 dagen werken!

Alieke, die laarzen voor erbij vind ik superleuk!
    Sorry, verder ff geen reacties= al te laat!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Alieke leuke laarzen.

Lauwie dat klinkt als een heerlijke dag.

Wij waren gisteren van de dierentuin al vroeger terug dan gepland. De kindjes waren bij binnenkomst al strontvervelend en bleven dat ook. Uiteindelijk zijn we rond 14.00 uur weer gegaan.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Alieke, mooi hoor! En lekker gebladerd gister?

@ Lique, morgen weer beginnen dus :( zal zeker even wennen zijn! Hopelijk valt het allemaal mee! Geniet nog vandaag!!

@ Lauwie, zo dat klinkt inderdaad als een heerlijk dagje!! Het was ook echt super weer afg. weekend he!

@ Sjorsje, :( wat jammer dat ze vervelend waren zeg! Het was zo'n mooie dag gister! Ging het thuis beter? Of lagen ze heeel vroeg op bed?

@ all, zwaai!

Ben weer op m'n werk. Moet eigenlijk de ha bellen, voel me de laatste weken helemaal niet zo lekker. Ontzettend moe, emotioneel en ik heb steeds het gevoel alsof ik een band om m'n hoofd heb die heel strak zit met af en toe oorsuizen... Maar ben niet zo'n ha-fan :(

7. Goeiemorgen....

@ lauwie: dat klinkt idd als een supermooie gezellige dag, krijg je weer helemaal energie van of niet?

@ sjorsje: jammer is dat he, heb je een leuk dagje gepland... Maar ja kinderen zijn kinderen, je doet dr niks an!

@ delilah; oh dat klinkt niet fijn. Maar ik denk dat het lastig is met die klachten om te achterhalen wat het is. Maar altijd wijs als het te lang aanhoudt om even naar de HA te gaan.....

@ alieke: leuke laarzen, vooral dat tweede paar.
    Tygo's voeten groeien niet echt, dus heb nog steeds geen nieuwe schoenen nodig... Handig natuurlijk, maar dat opdondertje mag van mij toch wel eens gaan groeien...

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, ja inderdaad maar ik dacht misschien even ijzer checken ofzo. Denk zelf dat ik gewoon een beetje oververmoeid ben, zo voelt het wel... Maar goed, weet ook niet hoe huisartsen reageren op zulke klachen en we hebben nu ook een nieuwe die ken ik helemaal niet dus vind het maar niks. Tygo wil niet zo hard groeien dus, welke (schoen) maat heeft hij dan?

9. @ delilah; ik heb ook niet zo'n hele fijne HA
    niet zo doortastend....

Nee, Ik ben al heel blij dat hij in maat 98/104 zit, want daar zitten de meeste leeftijdsgenoten geloof ik wel in. En daar zit ie sinds de zomer in.
    Schoenmaat 24 moet hij hebben (voetjes zijn iets kleiner)

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen :)

Hier een rustige dag!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Chantal Yosyp heeft ook maat 24 van schoenen, van shirt 92/98 en van broeken 92.

Juud geniet ervan.

Delilah toch maar even de HA bellen dan. Misschien valt het wel mee. En ze waren gisterenmiddag ook niet zo gezellig. Iets na 18.00 uur gingen ze naar boven en hebben liggen vervelen tot 20.00 uur. Ik moet zeggen dat ze de laatste tijd weer erg moeilijk naar bed gaan, maar wel 's morgens iets na 6 uur wakker zijn.

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Fijn Giulia heeft de naam van broerlief opgevangen dus wij zeggen tegen haar dat ze het wel thuis dan mag zeggen en verder nergens!!! Vanmorgen stapt ze het kdv binnen en ze zegt: ik krijg een broer en hij heet.....maar dat mag ik alleen thuis zeggen....

Pffff 3 jarigen zijn lastig hihihi

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, lastig is dat dan he :( ik vind het zo vermoeiend als Wesley moeilijk gaat slapen. Op een gegeven moment heb je echt even dat moment voor jezelf nodig he! En 6 uur is wel vroeg :(

@ Juud, dat is jammer. Maar goed, ze kan er weinig aan doen... Wij hebben om deze reden nooit de naam genoemd in het bijzijn van Wesley.

14. @ juud: hahahaha, sja.... zoals ik al zei, kinderen zijn kinderen!

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Juud haha dat is wel erg.

Ik word hier knettergek van een meisje dat niet wil luisteren. Of ze krijst alles bij elkaar of ze haalt werkelijk allerlei rotstreken uit (keukenkastjes leeggraaien, spullen uit de kast willen halen, de kinderparaplu's door heel het huis gooien, de laptop de hele tijd dichtdoen, Yosyp z'n speelgoed afpakken, enz). En dat is helaas niet alleen vandaag, maar alle dagen. Ben nu al blij als ze vanavond weer naar bed gaat.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, 98/104 is wel standaard nu volgens mij ja. Wesley zit daar al een hele tijd in, 104 dan en gaat nu weer richting een maatje groter, sommige dingen worden te klein.

Schoenmaat heeft hij al een hele tijd maat 27. Jou mannetje heeft dus wat fijnere voetjes, niet erg toch!

@ Sjorsje, oh dat is wel sneu :( vervelend om je dag zo te beginnen als je weet dat het zo doorgaat tot vanavond :( kunnen ze niet even lekker buiten spelen? Helpt dat niet?

17. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Delilah ze is nu buiten, maar ik durf niet te gaan kijken naar de puinhoop die ze aan het maken is, haha. Oh ze komt nu naar binnen en ze heeft iets op d'r gezicht gesmeerd waar ze uitslag van heeft gekregen. En het is meteen weer ruzie want ze pakt Yosyp z'n puzzel af.

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, klinkt gezellig... Als Wesley buiten speelt is het ook een grote bende maar goed, als hij zich dan maar vermaakt ruim ik het 's avonds wel weer op :D

En dan denken mensen nog dat ja als "thuis" moeder elke dag vakantie hebt hahaha

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ sjorsje, hier je nieuwe mantra:
    tisunfasetisunfasetisunfase
    Suze vertoond namelijk precies hetzelfde gedrag...pfff zwaar hoor. Andy zei ook al dat we al heel erg verwend zijn met Roos, maar ik kom er af en toe gewoon niet doorheen met Suze

20. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    Hey dames!

Hoe gaat het hier?

Petra: hoe is het met je dieet? Je deed geen cambridge meer toch? Hier nu 7,5 kilo kwijt. Hoe gaat het met de kids en met andy? Is het snurken nu helemaal over?

lique: pff morgen weer werken! Zal wel wennen zijn! Succes morgen!

Alieke: Mooie schoenen! Malou moet ook nog een 2e paar....zal eens ff gaan kijken bij schuurmans...

sjorsje: sterkte daar haha....leuk is dat he als ze zo in opstand zijn.

Delilah: ik zal ook toch even de ha bellen meid!

juud: haha geweldig! Broekje komt er aan hoor alleen manlief heeft m meegenomen maar alleen nooit op de post gedaan...grr mannen!

Met malou en jens gaat het goed! Jens slaapt weer normaal en is ook lekker actief! Wss toen toch een virusje ofzo te pakken. Malou wordt behoorlijk eigenwijs en ook wordt ze steeds brutaler...
    Jens gaat als een speer. Zegt steeds meer en heeft de hele tijd de grootste lol en als malou wat van hem afpakt dan trekt hij gewoon aan haar staart...haha vind het geweldig ook al hoort het niet zo maar ja hij kan voor de rest natuurlijk niet zoveel doen bij haar.

Met mij gaat het wat minder. Mijn ouders gaan wss scheiden. Dikke trammelant hier afgelopen weekend en ik sta er jammer genoeg weer tussen in. Probeer afstand te houden maar ja je krijgt er altijd wat van mee.
    Alleen ben ik gewoon bang voor de situatie er na. Mijn vader die alleen moet gaan wonen....dat gaat gewoon niet goed. Ja kan goed gaan maar dan heb ik er gewoon een derde kind bij zeg maar....Pff en dat in combinatie met dieeten....heb heel veel snaai neigingen nu bah. Voel me gewoon ff kloten door deze situatie.

Deel Deze Pagina